Modem gereset?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:01 schreef CarOnline het volgende:
Hah, ik ben er weer.
Live vanaf mn pc, das toch een tikkie beter!
2x lost.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:32 schreef CarOnline het volgende:
Ik zit nu in blinde paniek van alles te downloaden.
Moet wel wat te kijken hebben in de trein natuurlijk!
Volgens mij is dit toch echt de allerallerlaatstequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee toch?
Volgens mij gaan ze door tot 7 seizoenen ofzo!
Nou ja, hoe lost kan je ook zijn hè.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit toch echt de allerallerlaatste.
Wiki:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij is dit toch echt de allerallerlaatste.
Euh, nee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey!Ben je er al helemaal klaar voor?
Oh! Echt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, nee.
Ik ben nuchter.![]()
Weer eens iets anders op een vrijdagavond.
En jij?
Wat ga jij aantrekken?
Geen zin om morgen met een brakke kop naar die Balkan-herrie te moeten luisteren, terwijl je de Azerbedjaanse quiche weer naar boven voelt komen?quote:
Nee hè, een of ander bruin uitgebleekt en uitgelebberd joggingpak?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! Echt?
Ja, ik denk maar gewoon mijn huispak ofzo.kan ik wel helemaal gepimpt op de bank gaan zitten maar waarvoor hè.
![]()
Geheime tip van Darf, nog niet in het WOS topic gepost omdat ik 3.1 gematched wil krijgen:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:37 schreef Gert het volgende:
Geen zin om morgen met een brakke kop naar die Balkan-herrie te moeten luisteren, terwijl je de Azerbedjaanse quiche weer naar boven voelt komen?
Ik wilde net een geheime tip vragen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hè, een of ander bruin uitgebleekt en uitgelebberd joggingpak?![]()
[..]
Geheime tip van Darf, nog niet in het WOS topic gepost omdat ik 3.1 gematched wil krijgen:
Azerbaijan top 4.
Nee hoor, ik bezit geen joggingpak of huispak.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hè, een of ander bruin uitgebleekt en uitgelebberd joggingpak?![]()
[..]
Geheime tip van Darf, nog niet in het WOS topic gepost omdat ik 3.1 gematched wil krijgen:
Azerbaijan top 4.
Achteraansluiten bij 3.10?quote:
Kiele kiele.quote:Heb toch Turkije ook maar weer in de top 4 gezet.
Ik dacht dat alle getrouwde huisvrouwen dat deden na 1,5 jaar huwelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee hoor, ik bezit geen joggingpak of huispak.Van dat bruine velours
![]()
Heb wel een roze flanellen pyama though.
![]()
Dat dacht je toch niet serieus hè![]()
Volgens mij heb ben ze niet eens Internet in Moldavie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
En Moldavië hè. En ik hoop echt dat Noorwegen niet wint. Dat vind ik echt stom...
Nope. Niet alle.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle getrouwde huisvrouwen dat deden na 1,5 jaar huwelijk
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar je moet een beetje marktconform conserveren hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |