dat filmpje kan ik niet vinden...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Jamaar... in deze doet ie niet dat dansje met die armdat was nou juist zo leuk. Met dat poppetje op het scherm.
Servië, gister.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dat filmpje kan ik niet vinden...
welke dan?
mijn deuffies? heb net nog gekeken, maar er zit nog weinig beweging inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:36 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
Ze blijven schattig, ben benieuwd wannneer ze de wijde wereld in vliegen.
quote:If horror acts are more your style, you want Finland, Portugal and Holland, if they make it through the semis. You know how Children In Need do those awful newsreaders-become-popstars skits every year? It looks like The Netherlands have taken it one step further and entered theirs for Eurovision.
Het was gewoon ook een beetje sáái.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat viel mij gister eigenlijk ook op. Dat wij een beetje de zingende opa's hadden afgevaardigd.
lui wijfquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn deuffies? heb net nog gekeken, maar er zit nog weinig beweging in![]()
luie donders......ik ga ook nog effe legge trouwens
Ja.. niet van harte hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
Gert! Begreep ik het uit de COS nu goed dat jij vandaag verstek laat gaan?
Dauwtrappen in mijn bed, ja!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:06 schreef Gert het volgende:
Ja.. niet van harte hoor.![]()
Het ziet er naaruit dat ik vanavond wéér moet werken en ik moet in iéder geval standby zijn.
Maar: woensdag ook goed? Fiets IK eerst langs de slijter! Of ga je "dauwtrappen" donderdagochtend vroeg?
Co.. sy! Co.. si!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dauwtrappen in mijn bed, ja!
En dan draai ik me nog drie keer om. En nog een keer om het af te leren.
Woensdag it is.
Ja! dat kap-make-uphoofd en die dooie-maar-toch-pratende-caviaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was gewoon ook een beetje sáái.
Niet eens een echt slécht nummer, maar er zat geen bite in.
En de podiumpresentatie mag dan misschien wel "bewust sober" zijn gehouden, om het nou alléén van twee dikke negerinnen en die kerstboom-kostuums te moeten hebben..
(hoewel ik die complete kermis-attracties met draaiwielen, lopende banden en een hele enge Griek met een strak wit shirtje ook weer over de top vind.)
O, en die presentator en presentatrice: waarom zitten die niet in een siberisch strafkamp.
Ja dat met die knop.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! dat kap-make-uphoofd en die dooie-maar-toch-pratende-caviaHéél erg. En dan zo semi-spontaan niet op de knop willen drukken.
En wat een simpel lied eigenlijk. De intelligente statement van Gordon.
Het zit alleen wel al de hele dag in mijn hoofd. ínclusief dansje.
* zingt al met de armen zwaaiend shiiiiiiiiiiiiiiiiine, people let your love shine![]()
maar maar maar... ik was wel tot 4 uur op vannacht en toen werd ik wakker alweer om 7 uur wakkerquote:
Enge Griek? Hij kwam toch niet uit Moskou hè?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef FANN het volgende:
[..]
maar maar maar... ik was wel tot 4 uur op vannacht en toen werd ik wakker alweer om 7 uur wakker
van een hele enge Griek die terug kwam van zijn nachtdienst en die bleef vragen
''ben je wakker?''
ja toen was ik wel wakker jah....![]()
haha, ik nu snappe..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef FANN het volgende:
[..]
maar maar maar... ik was wel tot 4 uur op vannacht en toen werd ik wakker alweer om 7 uur wakker
van een hele enge Griek die terug kwam van zijn nachtdienst en die bleef vragen
''ben je wakker?''
ja toen was ik wel wakker jah....![]()
Nee toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gister de nieuwe recap van Lost gezien, vanavond de dubbele season final kijken!
En dan is 't voor eens en voor altijd over! * crybaby
Modem gereset?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:01 schreef CarOnline het volgende:
Hah, ik ben er weer.
Live vanaf mn pc, das toch een tikkie beter!
2x lost.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:32 schreef CarOnline het volgende:
Ik zit nu in blinde paniek van alles te downloaden.
Moet wel wat te kijken hebben in de trein natuurlijk!
Volgens mij is dit toch echt de allerallerlaatstequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee toch?
Volgens mij gaan ze door tot 7 seizoenen ofzo!
Nou ja, hoe lost kan je ook zijn hè.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit toch echt de allerallerlaatste.
Wiki:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij is dit toch echt de allerallerlaatste.
Euh, nee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey!Ben je er al helemaal klaar voor?
Oh! Echt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, nee.
Ik ben nuchter.![]()
Weer eens iets anders op een vrijdagavond.
En jij?
Wat ga jij aantrekken?
Geen zin om morgen met een brakke kop naar die Balkan-herrie te moeten luisteren, terwijl je de Azerbedjaanse quiche weer naar boven voelt komen?quote:
Nee hè, een of ander bruin uitgebleekt en uitgelebberd joggingpak?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! Echt?
Ja, ik denk maar gewoon mijn huispak ofzo.kan ik wel helemaal gepimpt op de bank gaan zitten maar waarvoor hè.
![]()
Geheime tip van Darf, nog niet in het WOS topic gepost omdat ik 3.1 gematched wil krijgen:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:37 schreef Gert het volgende:
Geen zin om morgen met een brakke kop naar die Balkan-herrie te moeten luisteren, terwijl je de Azerbedjaanse quiche weer naar boven voelt komen?
Ik wilde net een geheime tip vragen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hè, een of ander bruin uitgebleekt en uitgelebberd joggingpak?![]()
[..]
Geheime tip van Darf, nog niet in het WOS topic gepost omdat ik 3.1 gematched wil krijgen:
Azerbaijan top 4.
Nee hoor, ik bezit geen joggingpak of huispak.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hè, een of ander bruin uitgebleekt en uitgelebberd joggingpak?![]()
[..]
Geheime tip van Darf, nog niet in het WOS topic gepost omdat ik 3.1 gematched wil krijgen:
Azerbaijan top 4.
Achteraansluiten bij 3.10?quote:
Kiele kiele.quote:Heb toch Turkije ook maar weer in de top 4 gezet.
Ik dacht dat alle getrouwde huisvrouwen dat deden na 1,5 jaar huwelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee hoor, ik bezit geen joggingpak of huispak.Van dat bruine velours
![]()
Heb wel een roze flanellen pyama though.
![]()
Dat dacht je toch niet serieus hè![]()
Volgens mij heb ben ze niet eens Internet in Moldavie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
En Moldavië hè. En ik hoop echt dat Noorwegen niet wint. Dat vind ik echt stom...
Nope. Niet alle.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle getrouwde huisvrouwen dat deden na 1,5 jaar huwelijk
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar je moet een beetje marktconform conserveren hè
Dat was toch dramatisch.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ben ze niet eens Internet in Moldavie.
Ik zie het al helemaal voor me, De Toppers met hun tweede kans op een boerenkar in een schuur.
Dus ik verwacht dat de finale volgend jaar in Oslo is.
Wel een beetje, de zanger van Noorwegen is in Wit Rusland geboren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar het wordt geen Baltische-buren winst? Zou ik eerder denken [/nerd]
Ik vier mijn trouwdag vandaag.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ben al 8 jaar vrijgezel, dus ik loop hier gewoon in mijn Hawaii-pakje rond.
Damn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Wel een beetje, de zanger van Noorwegen is in Wit Rusland geboren.
Feli Buufje.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vier mijn trouwdag vandaag.Mijn vriendje was er erg bang voor. Dat ik lui zou worden nu de buit binnen was. dus dat heb ik dan maar beloofd dat ik dat niet zou doen. en dat is ook wel leuk, een beetje je best blijven doen.
![]()
8 jaar is wel lang zeg.
Ja hoor Buuf. En met jou? Druk, druk, druk met de boys?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Lietje!!!
oh en dankjewel.
alles goed?![]()
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vier mijn trouwdag vandaag.Mijn vriendje was er erg bang voor. Dat ik lui zou worden nu de buit binnen was. dus dat heb ik dan maar beloofd dat ik dat niet zou doen. en dat is ook wel leuk, een beetje je best blijven doen.
![]()
Neuh hoor, heerlijk.quote:8 jaar is wel lang zeg.
Dit was 8 jaar geleden, nadat mijn ex er met de huisraad vandoor was gegaan:quote:
Heb heul die sms niet gehad!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, Apk die snor![]()
NiaNiania.
Nog een keer sturen Caro? of doet bij jou dat mms het ook niet. Kuttelefoon die iphone
THIS IS THE NIGHT!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef CarOnline het volgende:
Oh en wie van de ESC kijkers zit er niet met Servie in zn hoofd?
Ohhh ja, dat is een welkome afleiding!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
THIS IS THE NIGHT!![]()
FLY, TO THE TOP BABY!![]()
Ik ga maar effe Lost kijken.
Nog een keer dan, omdat jij het bentquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb heul die sms niet gehad!![]()
Denk ik...? Volgens mij...
Heh nou moet ik helemaal naar beneden!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nog een keer dan, omdat jij het bent
Weer een nieuw project nu. Beetje de afwisseling erin houden. En ik ben met rijlessen begonnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Jups, busy as ever. En op zoek naar een leuke baan. En dat klinkt makkelijker dan het is.En hoe is het met jou? ook nog druk met je nieuwe afdeling enzo?
Aan zijn fotoboek te zien is die snor er inmiddels weer af. Zo jammer hè.quote:
Niet eens! voornamelijk dat ik wel capaciteiten meen te hebben maar niet echt kan onderbouwen met relevante ervaring danwel diploma's,quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weer een nieuw project nu. Beetje de afwisseling erin houden. En ik ben met rijlessen begonnen.![]()
Nog geen baan kunnen vinden? Das jammer buuf.Ik geloof meteen dat het niet makkelijk is. Je moet toch rekening houden met de schooltijden van je kids hè.
Gewoon volhouden inderdaad. Ik zou je zo aannemen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet eens! voornamelijk dat ik wel capaciteiten meen te hebben maar niet echt kan onderbouwen met relevante ervaring danwel diploma's,nou ja, het komt vast goed.
Taalkundig ben ik uiteraard zeer sterk.![]()
![]()
De foto in mijn fotoboek is van een jaar of 20 geleden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:48 schreef Talitha het volgende:
Aan zijn fotoboek te zien is die snor er inmiddels weer af. Zo jammer hè.
hi da buuvquote:
Ach, zolang de dames niet klagen..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
De foto in mijn fotoboek is van een jaar of 20 geleden.
Snor staat veel beter, maar het jeukt wel de hele tijd.
die vijver is maar 40cm diep, maar wel groot, rondom het huis.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat een gedoe hondjes, wat nou wanneer jullie niet thuis waren?
Leek me wel een prachtig gezicht die jonge gele eendjes in jullie vijver,
waar was die moeder eend ?
Ja reigers trekken de jonge eendjes uit het water.
[ afbeelding ]
Karpers, ratten en snoeken schijnen de jonge eenden zo naar beneden te trekken.
Zag van de week in een vijver in de Artis hoe een reiger 3 jonge eendjes op at,
[ afbeelding ]
hij kwam elke keer terug en de moeder-eend bleef op een afstandje kijken.
Ja de natuur zei een meneer met een hoedje op hetzelfde bankje.
Kan allemaal wel zo zijn , ik kan daar niet zo nuchter bij blijven.
Ik sprong af en toe op, maar de reiger was een volhouder en at 3 van de 5 op
en na drie uren lopen zagen we dat de moedereend nog 1 jong eendje over had.
De reiger bij onze sloot thuis krijgt minder kans bij de Meerkoeten
die zijn waaks, fel en vliegen de reiger aan.
[ afbeelding ]
da's zieligquote:Op zondag 17 mei 2009 11:57 schreef hondjes het volgende:
Wat een gedoe hier op de zondag morgen..
we hadden de vijver schoongemaakt, en waren nu bezig de vijver met water te vullen
zitten er 6 jonge eendjes in, die er niet uit kunnen
Man een brug gemaakt, 2 eendjes snapten het, de rest niet
Ma eend in paniek, man de vijver in,,en gered
zijn ze net vrij en de sloot in, komt meneer de reiger aan.
dus man staat nu op wacht, want de reiger blijft terug komen.
ik haat de lente met die jonge eendjes, ieder jaar hetzelfde.
en maar opletten voor die rot reigers, okay, die moeten ook eten, snap ik..
2 eendjes waren geel, schatttig hoor, daar niet van, maar als ik volgende week kijk, zijn er misschien 2 die
het overleven, de rest wordt opgegeten..
.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Laat de natuur zijn gang gaan?
hondjes en echtgenoot.
Fann, ik ga me gewoon vermommen als struisvogel...quote:Op zondag 17 mei 2009 14:14 schreef FANN het volgende:
[..]
da's zielig![]()
misschien is dit wat?
http://www.guppy.nl/main.php?command=product_list&categorie=1305&tree=220
of je laat die man van je gewoon dag en nacht buiten staanquote:Op zondag 17 mei 2009 14:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
Fann, ik ga me gewoon vermommen als struisvogel...![]()
lekker kop in t zand..
Toppertjes!quote:Op zondag 17 mei 2009 18:30 schreef Gert het volgende:
Goeienavond.
Nederland 17e geëindigd in de halve finale songefestival, is nu bekend gemaakt. Van de 19.
Nee het wordt verzuipen. Gaat niet op tijd lukken.quote:
Hoeveel uur hebben jullie geslapen danquote:
Nou, dat zette ze zelf op hoorquote:
Drie.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Hoeveel uur hebben jullie geslapen dan
Uurtje of 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |