Dat was toch dramatisch.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ben ze niet eens Internet in Moldavie.
Ik zie het al helemaal voor me, De Toppers met hun tweede kans op een boerenkar in een schuur.
Dus ik verwacht dat de finale volgend jaar in Oslo is.
Wel een beetje, de zanger van Noorwegen is in Wit Rusland geboren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar het wordt geen Baltische-buren winst? Zou ik eerder denken [/nerd]
Ik vier mijn trouwdag vandaag.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ben al 8 jaar vrijgezel, dus ik loop hier gewoon in mijn Hawaii-pakje rond.
Damn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Wel een beetje, de zanger van Noorwegen is in Wit Rusland geboren.
Feli Buufje.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vier mijn trouwdag vandaag.Mijn vriendje was er erg bang voor. Dat ik lui zou worden nu de buit binnen was. dus dat heb ik dan maar beloofd dat ik dat niet zou doen. en dat is ook wel leuk, een beetje je best blijven doen.
![]()
8 jaar is wel lang zeg.
Ja hoor Buuf. En met jou? Druk, druk, druk met de boys?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Lietje!!!
oh en dankjewel.
alles goed?![]()
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vier mijn trouwdag vandaag.Mijn vriendje was er erg bang voor. Dat ik lui zou worden nu de buit binnen was. dus dat heb ik dan maar beloofd dat ik dat niet zou doen. en dat is ook wel leuk, een beetje je best blijven doen.
![]()
Neuh hoor, heerlijk.quote:8 jaar is wel lang zeg.
Dit was 8 jaar geleden, nadat mijn ex er met de huisraad vandoor was gegaan:quote:
Heb heul die sms niet gehad!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, Apk die snor![]()
NiaNiania.
Nog een keer sturen Caro? of doet bij jou dat mms het ook niet. Kuttelefoon die iphone
THIS IS THE NIGHT!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef CarOnline het volgende:
Oh en wie van de ESC kijkers zit er niet met Servie in zn hoofd?
Ohhh ja, dat is een welkome afleiding!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
THIS IS THE NIGHT!![]()
FLY, TO THE TOP BABY!![]()
Ik ga maar effe Lost kijken.
Nog een keer dan, omdat jij het bentquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb heul die sms niet gehad!![]()
Denk ik...? Volgens mij...
Heh nou moet ik helemaal naar beneden!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nog een keer dan, omdat jij het bent
Weer een nieuw project nu. Beetje de afwisseling erin houden. En ik ben met rijlessen begonnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Jups, busy as ever. En op zoek naar een leuke baan. En dat klinkt makkelijker dan het is.En hoe is het met jou? ook nog druk met je nieuwe afdeling enzo?
Aan zijn fotoboek te zien is die snor er inmiddels weer af. Zo jammer hè.quote:
Niet eens! voornamelijk dat ik wel capaciteiten meen te hebben maar niet echt kan onderbouwen met relevante ervaring danwel diploma's,quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weer een nieuw project nu. Beetje de afwisseling erin houden. En ik ben met rijlessen begonnen.![]()
Nog geen baan kunnen vinden? Das jammer buuf.Ik geloof meteen dat het niet makkelijk is. Je moet toch rekening houden met de schooltijden van je kids hè.
Gewoon volhouden inderdaad. Ik zou je zo aannemen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet eens! voornamelijk dat ik wel capaciteiten meen te hebben maar niet echt kan onderbouwen met relevante ervaring danwel diploma's,nou ja, het komt vast goed.
Taalkundig ben ik uiteraard zeer sterk.![]()
![]()
De foto in mijn fotoboek is van een jaar of 20 geleden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:48 schreef Talitha het volgende:
Aan zijn fotoboek te zien is die snor er inmiddels weer af. Zo jammer hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |