JA!!!! dat zeg ik toch? daar is de post het maakt me blij?quote:
Wel veilig hequote:
Ja hoor, virusscanner, firewall alles up to date.quote:
Naaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:30 schreef Gert het volgende:
Ik moet misschien werken vanavond.
Op songfestival halve finale-avond!![]()
* boos met handtasje wappert
Pief Paf Poef!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, volgend jaar is 't weer toch?
[/dooddoener]
Ohh dat is wel zuur ja. Niet te hard wapperen he, anders vallen alle kraaltjes eraf.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:30 schreef Gert het volgende:
Ik moet misschien werken vanavond.
Op songfestival halve finale-avond!![]()
* boos met handtasje wappert
Ze hadden net al ruziequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik vond de Strong ook wel leuk Buuvie!
Maar nogmaals graag gedaan, en ja ook voor de rest
Nog anderhalf uur en dan weekend
En dan wordt Marietje Servaesje zenuwachtig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohh dat is wel zuur ja. Niet te hard wapperen he, anders vallen alle kraaltjes eraf.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef Gert het volgende:
Dus als Bosnië bij wijze van spreken 14e eindigt en Zweden 15e, dan is het al goed en blijft de aanbouw-vleugel gewoon in tact?
de deufjes groeien als kool nog effe en ze krijgen vliegles denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:56 schreef hondjes het volgende:
hoe is het met de deufjes Fann?
hehe de boodschappen gedaan pfffff alleen het autorijden ging niet soepel kon mijn nek
niet draaien maar goed .we hebben alles in huis.en dit zonder ongelukken.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef Gert het volgende:
En op basis van Darf's ijstje gisteavond nog wat op Litouwen gezet, dat die zich kwalificeren. Eventuele winst, omgerekend: twee twee flessen wijn, maar die neem ik vooruitlopend op de zaken al in vanavond tijdens de show.
Bob Ross?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
En jammer van ServiëDat vond ik nou leuk. Écht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |