quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
feel the love
maar nu gaan ze dus het meet-topic verkloten...
oh, wacht, dat had Cali al gedaan
Zo blijft 't topic wel levendquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maarre Hosti en Cali, jullie zitten toch ook nog ergens anders samen in een slowchat.. Ga die dan verneuken aub
Dat was het sinds vorige week toch alquote:
Serieus, een keer in de week dom ouwehoeren, lekker fucking boeiendquote:
Jullie in plaats van ze is natuurlijk ook wel netjesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee hoorwel wat kort
Maar het was int begin misschien een beetje grappig maar nu hebben al meerdere mensen meerdere malen aangegeven dat de lol er wel van af is en dat er zo;n medium als msn is.
Dus misschien kunnen ze daar een keer gehoor aangeven
ff serieus he, ben je nou een potentiele rel aan 't afkappen? Jij?quote:
Ja inderdaad, essentiele info in dit topic hier.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het gaat niet alleen om gister hostiwat ik zeg, jullie zijn al een poos zo bezig en ja het is irritant dat je hele stukken moet nakijken om te zien of misschien iemand anders wel iets interessants gepost heeft.
ik ben volwassen gewordenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ff serieus he, ben je nou een potentiele rel aan 't afkappen? Jij?
Klassequote:
eeuuhhh, whutquote:
Sorry! ik zal nog eens een serieuze opmerking plaatsenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
feel the love
maar nu gaan ze dus het meet-topic verkloten...
oh, wacht, dat had Cali al gedaan
quote:
quote:
Idd.... laten we vanaf nu af aan alleen dingen posten die iedereen interessant vindquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het gaat niet alleen om gister hostiwat ik zeg, jullie zijn al een poos zo bezig en ja het is irritant dat je hele stukken moet nakijken om te zien of misschien iemand anders wel iets interessants gepost heeft.
D'r is natuurlijk een verschil tussen dingen die iedereen interessant vindt, en pure bagger hèquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Idd.... laten we vanaf nu af aan alleen dingen posten die iedereen interessant vindgelukkig doe jij dat wel altij..... Wait....
![]()
yasha zegt dat ze moet zoeken om te kijken of iemand anders misschien iets interessnats heeft gepostquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
D'r is natuurlijk een verschil tussen dingen die iedereen interessant vindt, en pure bagger hè
Niet dat ik nooit gebaggerd heb![]()
Ik vind het niet erg dat je commentaar geeftquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
@ Cali
Wat reageer jij altijd zielig zeg als iemand iets zegt over jouw gedrag.
Dat de rest zichzelf nu ineens terugtrekt of het nu ineens niet erg schijnt te vinden vind ik ook een beetje jammer.. Maar wat ik zeg het ging niet eens zozeer over gisteravond.. Maar over dat jullie al een hele poos bezig zijn.. Jullie msn gesprekken zijn gewoon niet interessant om te lezen.. En ik zeg niet dat ik me er nooit aan schuldig maak of heb gemaakt maar ik probeer er de laatste tijd echt goed op te letten dat ik dat niet meer doe.
Maar door dat gebagger scroll je dus door het topic heen, en als iemand dan dus wel een keer iets te melden heeft, of iets waar je wel inhoudelijk op kan reageren lees je daar dus overheen.
Ehm... jah omdat jij de enige bent die er echt een enorm probleem van maaktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doe nou niet iedere keer alsof ik het alleen zo;n big deal vind.. Meerdere mensen hebben vandaag gezegd van dat hele hosti/cali geneuzel gaan we niet bij lezen hoor.. Dan maak ik een semigrappige opmerking van ga die andere slowchat eens verneuken en nu heb ik het ineens gedaan
en terecht! Hoef ik niet meer hele pagina's over te slaan door die kut SC van jou & hosti!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:27 schreef Californium het volgende:
Dat zeg ik nietik snap gewoon niet waarom je het zo aantrekt...
maar sorry als we je geirriteerd hebben
we zullen ermee ophouden
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
en terecht! Hoef ik niet meer hele pagina's over te slaan door die kut SC van jou & hosti!
Die joint van gisteren te hard ingeslagen? Zo praat je niet tegen Caliquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
en terecht! Hoef ik niet meer hele pagina's over te slaan door die kut SC van jou & hosti!
ik kan ook weer meedoen, mochten er gegadigden zijnquote:
wat had je nu weer uitgespooktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:57 schreef SLP_ het volgende:
Gefeliciteerd Motorbloempje!
Pff, net een vreselijke preek achter de rug van mijn filosofieleraar -,-.
Weggegaan uit de les zonder het te vragenquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:05 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Weggegaan uit de les zonder het te vragen![]()
Het was tijd, maar hij wilde dat we eerst hem een goed weekend zouden wensen.
Nu moeten ik en mijn twee beste vriendinnen [ja de rest vind filosofie zo interessant dat ze het liefst tot half 5 in de les blijven] 100 keer opschrijven: 'Ik zal nooit meer ongevraagd uit de filosofieles weglopen.'
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:05 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nu moeten ik en mijn twee beste vriendinnen [ja de rest vind filosofie zo interessant dat ze het liefst tot half 5 in de les blijven] 100 keer opschrijven: 'Ik zal nooit meer ongevraagd uit de filosofieles weglopen.'
Neem je gewoon een lettertype dat lijkt op je handschriftquote:
Hmm, ik denk niet dat mijn leraar zo dom is dat hij dat niet doorzietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Neem je gewoon een lettertype dat lijkt op je handschrift
Ik zou het Swarmi laten doen en dan maandag 100 keer de zin inleveren:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:03 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hmm, ik denk niet dat mijn leraar zo dom is dat hij dat niet doorziet
Heeft niemand interesse om dat 100 keer voor mij op te schrijven en het maandag af te leveren op het mwc?
we weten helemaal niet hoe je dr uitziet, dat is toch een minimaal vereistequote:
Net een stukje rtl4 gekeken, om 20:30 komen ze binnen en dan om 20:40 de speeches van oa Balkenende en een dochter van een slachtoffer, die ga ik kijken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaat er zo nog iemand die herdenking kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:08 schreef swarmahoer het volgende:
owja, schade getaxeerd, 3,500 euro
van de politie nog niets gehoord
een marokkaan is tegen mn moeder gebotst terwijl ze stilstondquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wat heb je gedaan?
Bij mij is vd week een oude fietster tegen de linker zijkant geklaptIk kom van rechts... stopt ze, rijd toch door en knalt tegen de achterdeur aan. 1100-1500 euro schade, deuk en kras van achterdeur tot achterpaneel...
Toch maar moeders scheurijzer
Ooh is dat zo.. Wat flauw zegquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
we weten helemaal niet hoe je dr uitziet, dat is toch een minimaal vereiste
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ey SLP komt ook uit wijchensharon.... blond? redelijk lang haar ?
Hehe geen spraakgebrek en ook geen blond haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm niet echt, ik zit vaak in geldnood en nja uitgaan is duur hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
ow echtgoed gegokt
maar das volgende week
ga je vaak stappen?
moet je n vriendje zoeken die je gratis naar binnen kan helpen, en waar je kan blijven slapenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:12 schreef SLP_ het volgende:
Hoi
[..]
Hmm niet echt, ik zit vaak in geldnood en nja uitgaan is duur heEn ik heb geen zin om 's nachts van nijmegen naar wijchen te fietsen en een taxi is ook duur
En in Wijchen is er niet veel te doen.
Moet ik hem eerst nog zien te vindenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet je n vriendje zoeken die je gratis naar binnen kan helpen, en waar je kan blijven slapen(of die je naar huis brengt
)
of meer werken natuurlijk, voor zover dat mogelijk is
En laat jij nou net bij Van buren werkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet je n vriendje zoeken die je gratis naar binnen kan helpen, en waar je kan blijven slapen(of die je naar huis brengt
)
of meer werken natuurlijk, voor zover dat mogelijk is
hoe heerlijke reactiequote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:16 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Moet ik hem eerst nog zien te vinden
En meer werken gaat helaas niet ivm school
is niet ergquote:
jij hebt toch al meer dan 50 posts gemaakt, knapperdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat je vrouwelijk bent, en swarma verkapt zit te hitten
Wees gerust, dat houdt na 50 posts op
Ik mag hopen dat je ook niet op me zit te hittenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij hebt toch al meer dan 50 posts gemaakt, knapperd
Ja maar dan krijg je met mij te makenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij hebt toch al meer dan 50 posts gemaakt, knapperd
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je met mij te maken
en t leuke is dat irish basterd dus écht op die kerel lijktquote:
Ik dacht eigenlijk dat het Swarmahoer was...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is overigens IB niet hoorZo'n kutsmaak heb ik nu ook weer niet
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:49 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het Swarmahoer was...
Heul niet.. Alleen als je heel heel snel kijkt..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en t leuke is dat irish basterd dus écht op die kerel lijkt
wtfquote:
moet je naar de meet komenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:50 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Tja, ik weet toch niet hoe je er uit ziet?
Meet? Hmm ik zit hier net 2 dagen ofzoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet je naar de meet komen
wanneer was die ook al weer
Ooh okquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, ook pas de meet van de maand eropmaar het viel 100% mee.. In het echt zijn we hele normale mensen
en het klikt ook gewoon dan zeg maar.. Dat is wel tof
what did i doquote:
slijmbal, t is dat je pa zo veel betaald zodat we jou deel uit laten maken van onze leuke avondquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, ook pas de meet van de maand eropmaar het viel 100% mee.. In het echt zijn we hele normale mensen
en het klikt ook gewoon dan zeg maar.. Dat is wel tof
10 paginas terug gok ik, k zoek wel via de jouwequote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan je nagaan wat IB mijn pa kost
Maarre, hij staat in je active topics.. dus lees.
gezellig tochquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:12 schreef HostiMeister het volgende:
Gaat hard hier ineens zonder spam mijnerzijds
volgende keer weer, deze maand niet :;(quote:
pietje en ik hebben morgen al een meet, daar hoef je niet te komenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:53 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Meet? Hmm ik zit hier net 2 dagen ofzoMisschien de volgende ofzo
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
En overmorgen weer, 2 dagen swarmi achtereen, dat wordt een maandje bijkomen.
Hehe nou heel toevallig ben ik morgenmiddag ff in Nijmegen te vindenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pietje en ik hebben morgen al een meet, daar hoef je niet te komen
de volgende is donderdag 21 mei, daar kom je dus ?zie link hierboven
je bent dan vrijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:27 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hehe nou heel toevallig ben ik morgenmiddag ff in Nijmegen te vinden![]()
Hmm maar 21 mei is al best snel. Dat is een donderdag toch? Dan kan ik niet eens
Hemelvaart jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je bent dan vrijwas hemelvaart ofzo of pinksteren
iig een vrije dag
maar morgenmiddag zitten piet en ik in utrecht, dus helaas
of je moet zin hebben tussen 12 en 2 even te meeten natuurlijk
Senk joe! Je beloning was een avond zuipen en aansluitend een striptease, toch? Wanneer ben je weer in NL?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef Californium het volgende:
O en wat anders:
Gefelie Mikkie....Tof hoor
Tnxquote:
Ik was er niet eens!quote:
Die vent had kapot kunnen vallen. Ik zou iemand niet verplicht een goed weekend wensen. Dat doe je pas als je het iemand ook écht wenst! Ik zou de kwestie van de strafregels desnoods tot aan de rector uitvechten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:05 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Tnxquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:53 schreef morgane het volgende:
Gefeliciteerd met je stageplekkie Mikkie!! Goed gedaan
Stevige schade voor zo'n auto. Ook wel erg jammer, ding was net nieuw hè? Al iets van de hermandad gehoord er over?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:08 schreef swarmahoer het volgende:
owja, schade getaxeerd, 3,500 euro
van de politie nog niets gehoord
Tnxquote:
Waarom zou je swarmi vrijwillig zo vaak meeten?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
En overmorgen weer, 2 dagen swarmi achtereen, dat wordt een maandje bijkomen.
antwoorden staan ertussendoor, want ik kan nie zo goed met de quote overwegquote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:00 schreef Mikkie het volgende:
Die vent had kapot kunnen vallen. Ik zou iemand niet verplicht een goed weekend wensen. Dat doe je pas als je het iemand ook écht wenst! Ik zou de kwestie van de strafregels desnoods tot aan de rector uitvechten.
[..]
als ze nu naar de meet komt kan je n cursus bodylanguige geven![]()
[..]
Stevige schade voor zo'n auto. Ook wel erg jammer, ding was net nieuw hè? Al iets van de hermandad gehoord er over?
[..]nee nog niets, hij was net 36 dagen op kenteken gezet
Waarom zou je swarmi vrijwillig zo vaak meeten?Overigens swarmi, ik krijg nog geld van je
.
omdat het leuk is, en ja klopt
Ik ben kapot! Eerst even slapen, morgen weer bijtijds op. Morgenavond is primaquote:
Nou, mijn rector mag mij niet zoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die vent had kapot kunnen vallen. Ik zou iemand niet verplicht een goed weekend wensen. Dat doe je pas als je het iemand ook écht wenst! Ik zou de kwestie van de strafregels desnoods tot aan de rector uitvechten.
[..]
Werkzequote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Senk joe! Je beloning was een avond zuipen en aansluitend een striptease, toch? Wanneer ben je weer in NL?.
Wat liefquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:27 schreef morgane het volgende:
Vandaag mn laatste dagje bij AH, toch wel heel jammer
Heb van mn lieve collegaatjes een chocoladefonduesetje gekregen en douchegel enzo
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:34 schreef morgane het volgende:
Ja ze zijn lief, zeiden dat ze me echt gaan missen enzoik hen ook
Ik ben er nog tot 16u
Zeker weer zo'n gare meet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:27 schreef SLP_ het volgende:
Groeten terug
Wat doen jullie daar eigenlijk?
Ik vond 't erg leuk als broodmeisje, dus 't is geen belediging iigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zullen je altijd blijven associëren als broodmeisje, gewoon omdat 't kan.
Haha ja dan kan je altijd beter zelf ontslag nemenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:23 schreef morgane het volgende:
In juni loopt mijn contract af, maar ze geven geen vast contract omdat ik 'al' 19 ben; ze kunnen voor mij ook iemand krijgen die voor de helft van het geld werkt. Maar ik laat me er niet zomaar uitgooien, dus ik heb gewoon zelf ontslag genomen
dan maar een R&P topic openenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Over een maandje ben ik ook klaar bij de blokkert. Na 6 jaar.. dat wordt echt wel ff heel weird.
Ik vind dat altijd zo kneut klinken hè, dat je dan zelf maar vertrokken bent. Net alsof je de enige bent die dat doet. En dan nog, wat zal hen het jeuken of je zelf weggaat of dat zij je sturen? Uiteindelijk kost het hen minder, daar gaat het omquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:23 schreef morgane het volgende:
In juni loopt mijn contract af, maar ze geven geen vast contract omdat ik 'al' 19 ben; ze kunnen voor mij ook iemand krijgen die voor de helft van het geld werkt. Maar ik laat me er niet zomaar uitgooien, dus ik heb gewoon zelf ontslag genomen
Jouw hele komende jaar wordt weirdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Over een maandje ben ik ook klaar bij de blokkert. Na 6 jaar.. dat wordt echt wel ff heel weird.
Yep! Nu ff douchen en dan naar de bios!quote:
Ik weet ook dat het ze geen zak kan schelen hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo kneut klinken hè, dat je dan zelf maar vertrokken bent. Net alsof je de enige bent die dat doet. En dan nog, wat zal hen het jeuken of je zelf weggaat of dat zij je sturen? Uiteindelijk kost het hen minder, daar gaat het om.
Overigens zou ik zelf dan ook vertrekken en het moment niet afwachten, maar toch
Prima, ga jij je maar even klaar makenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:48 schreef Californium het volgende:
gedouched en shit... nu eff chillen en dan straks klaar gaan maken voor vanavond
Kan dat door alleen van een trapje te vallenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:02 schreef Dupje het volgende:
Zoww pfff wat een lange dag, en een lange repetitie vandaag! Ben echt dood. Pizza ligt nu in de oven.
Zusje is erg handig geweest. Is gister van een trapje gevallen en heeft dr knie uit en weer in de kom gehad. Gister dus op de ehbo gezeten, en is dr binnenste knieband uitgerekt. Lekker dan.
Je sig, wat doe je?!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:59 schreef LastRequest het volgende:
@ SLP_ goed bezig! Je bent nieuw maar post veel en reageert ook nog op iedereen
Wilde ik even gezegd hebben
Ik vind het ook raar dat ik bij m'n werk weg ben.. nu alweer bijna een jaar, maar heb er toch 5 jaar gewerkt. Vooral jammer van de collega's!
Mja, maar het hele voorval heeft ze dus al eerder meegemaakt, namelijk toen ze een beetje door dr knieen ging omdat ze dr fiets recht moest zetten...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kan dat door alleen van een trapje te vallenDjeez...
Best wel hequote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jouw hele komende jaar wordt weird. Maar nu ben je dus in de zomer nog een paar weken vrij ofzo?
XXX - teenage back bangers XIIIquote:
Ja, het gaat over de problemen van een vader die tijdens de Frans-Pruisische Oorlog zijn kinderen en zijn baan verliest vanwege de sociale-maatschappelijk en economische problemen in die harde tijden!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef SLP_ het volgende:
Oeeh Ed Westwick![]()
[..]
Oja, lijkt me een hele fatsoenlijke film
Ja, daar dacht ik ook meteen aan toen ik die titel las..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, het gaat over de problemen van een vader die tijdens de Frans-Pruisische Oorlog zijn kinderen en zijn baan verliest vanwege de sociale-maatschappelijk en economische problemen in die harde tijden!
Ik denk dat het echt een rukfilm gaat worden!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:49 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook meteen aan toen ik die titel las..
Laat je nog ff weten hoe die was
Hmm, zou je denken?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt een rukfilm gaat worden!
Aah Chase vind ik ook irritantquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik weet ook nooit wat ik nu van Chase vind
da's gewoon slijmen toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:59 schreef LastRequest het volgende:
@ SLP_ goed bezig! Je bent nieuw maar post veel en reageert ook nog op iedereen
Hoe je het wil noemen, het topic leeft wel weer wat meerquote:
Ik klaag toch nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef LastRequest het volgende:
Ik klaag ook niet als het weer eens over auto's gaat.
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hoe je het wil noemen, het topic leeft wel weer wat meer
Ja echt zooooo mooi!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:27 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben geen X-Factor fan maar kijk nu wel de finale vanwege Lisa.. Zingt nu Halleluja, mooi man
Zo beklagwaardig is dat toch ook nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef LastRequest het volgende:
Ik klaag ook niet als het weer eens over auto's gaat.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:02 schreef LastRequest het volgende:
Dupje twittert en fokt hetzelfde
GO LISA!
Ik ben trots
hij moet nog een slaapplek hebben mocht er geen trein meer rijden naar lent, bied jij je aanquote:
Hoe achterlijk en oud wij nu ook klinken, het is inderdaad een fijne tijdquote:
Ah, dat is wel zielig jaquote:Op zondag 10 mei 2009 00:00 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind het sneu, bij Succes Verzekerd nu een vrouw die niet oorspronkelijk uit Nederland komt.. en die heeft daardoor echt zulke simpele dingen fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |