we weten helemaal niet hoe je dr uitziet, dat is toch een minimaal vereistequote:
Net een stukje rtl4 gekeken, om 20:30 komen ze binnen en dan om 20:40 de speeches van oa Balkenende en een dochter van een slachtoffer, die ga ik kijken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaat er zo nog iemand die herdenking kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:08 schreef swarmahoer het volgende:
owja, schade getaxeerd, 3,500 euro
van de politie nog niets gehoord
een marokkaan is tegen mn moeder gebotst terwijl ze stilstondquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wat heb je gedaan?
Bij mij is vd week een oude fietster tegen de linker zijkant geklaptIk kom van rechts... stopt ze, rijd toch door en knalt tegen de achterdeur aan. 1100-1500 euro schade, deuk en kras van achterdeur tot achterpaneel...
Toch maar moeders scheurijzer
Ooh is dat zo.. Wat flauw zegquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
we weten helemaal niet hoe je dr uitziet, dat is toch een minimaal vereiste
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ey SLP komt ook uit wijchensharon.... blond? redelijk lang haar ?
Hehe geen spraakgebrek en ook geen blond haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm niet echt, ik zit vaak in geldnood en nja uitgaan is duur hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
ow echtgoed gegokt
maar das volgende week
ga je vaak stappen?
moet je n vriendje zoeken die je gratis naar binnen kan helpen, en waar je kan blijven slapenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:12 schreef SLP_ het volgende:
Hoi
[..]
Hmm niet echt, ik zit vaak in geldnood en nja uitgaan is duur heEn ik heb geen zin om 's nachts van nijmegen naar wijchen te fietsen en een taxi is ook duur
En in Wijchen is er niet veel te doen.
Moet ik hem eerst nog zien te vindenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet je n vriendje zoeken die je gratis naar binnen kan helpen, en waar je kan blijven slapen(of die je naar huis brengt
)
of meer werken natuurlijk, voor zover dat mogelijk is
En laat jij nou net bij Van buren werkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet je n vriendje zoeken die je gratis naar binnen kan helpen, en waar je kan blijven slapen(of die je naar huis brengt
)
of meer werken natuurlijk, voor zover dat mogelijk is
hoe heerlijke reactiequote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:16 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Moet ik hem eerst nog zien te vinden
En meer werken gaat helaas niet ivm school
is niet ergquote:
jij hebt toch al meer dan 50 posts gemaakt, knapperdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat je vrouwelijk bent, en swarma verkapt zit te hitten
Wees gerust, dat houdt na 50 posts op
Ik mag hopen dat je ook niet op me zit te hittenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij hebt toch al meer dan 50 posts gemaakt, knapperd
Ja maar dan krijg je met mij te makenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij hebt toch al meer dan 50 posts gemaakt, knapperd
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je met mij te maken
en t leuke is dat irish basterd dus écht op die kerel lijktquote:
Ik dacht eigenlijk dat het Swarmahoer was...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is overigens IB niet hoorZo'n kutsmaak heb ik nu ook weer niet
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:49 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het Swarmahoer was...
Heul niet.. Alleen als je heel heel snel kijkt..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en t leuke is dat irish basterd dus écht op die kerel lijkt
wtfquote:
moet je naar de meet komenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:50 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Tja, ik weet toch niet hoe je er uit ziet?
Meet? Hmm ik zit hier net 2 dagen ofzoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet je naar de meet komen
wanneer was die ook al weer
Ooh okquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, ook pas de meet van de maand eropmaar het viel 100% mee.. In het echt zijn we hele normale mensen
en het klikt ook gewoon dan zeg maar.. Dat is wel tof
what did i doquote:
slijmbal, t is dat je pa zo veel betaald zodat we jou deel uit laten maken van onze leuke avondquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, ook pas de meet van de maand eropmaar het viel 100% mee.. In het echt zijn we hele normale mensen
en het klikt ook gewoon dan zeg maar.. Dat is wel tof
10 paginas terug gok ik, k zoek wel via de jouwequote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan je nagaan wat IB mijn pa kost
Maarre, hij staat in je active topics.. dus lees.
gezellig tochquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:12 schreef HostiMeister het volgende:
Gaat hard hier ineens zonder spam mijnerzijds
volgende keer weer, deze maand niet :;(quote:
pietje en ik hebben morgen al een meet, daar hoef je niet te komenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:53 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Meet? Hmm ik zit hier net 2 dagen ofzoMisschien de volgende ofzo
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
En overmorgen weer, 2 dagen swarmi achtereen, dat wordt een maandje bijkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |