En laat jij nou net bij Van buren werkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet je n vriendje zoeken die je gratis naar binnen kan helpen, en waar je kan blijven slapen(of die je naar huis brengt
)
of meer werken natuurlijk, voor zover dat mogelijk is
hoe heerlijke reactiequote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:16 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Moet ik hem eerst nog zien te vinden
En meer werken gaat helaas niet ivm school
is niet ergquote:
jij hebt toch al meer dan 50 posts gemaakt, knapperdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat je vrouwelijk bent, en swarma verkapt zit te hitten
Wees gerust, dat houdt na 50 posts op
Ik mag hopen dat je ook niet op me zit te hittenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij hebt toch al meer dan 50 posts gemaakt, knapperd
Ja maar dan krijg je met mij te makenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij hebt toch al meer dan 50 posts gemaakt, knapperd
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je met mij te maken
en t leuke is dat irish basterd dus écht op die kerel lijktquote:
Ik dacht eigenlijk dat het Swarmahoer was...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is overigens IB niet hoorZo'n kutsmaak heb ik nu ook weer niet
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:49 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het Swarmahoer was...
Heul niet.. Alleen als je heel heel snel kijkt..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en t leuke is dat irish basterd dus écht op die kerel lijkt
wtfquote:
moet je naar de meet komenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:50 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Tja, ik weet toch niet hoe je er uit ziet?
Meet? Hmm ik zit hier net 2 dagen ofzoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet je naar de meet komen
wanneer was die ook al weer
Ooh okquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, ook pas de meet van de maand eropmaar het viel 100% mee.. In het echt zijn we hele normale mensen
en het klikt ook gewoon dan zeg maar.. Dat is wel tof
what did i doquote:
slijmbal, t is dat je pa zo veel betaald zodat we jou deel uit laten maken van onze leuke avondquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, ook pas de meet van de maand eropmaar het viel 100% mee.. In het echt zijn we hele normale mensen
en het klikt ook gewoon dan zeg maar.. Dat is wel tof
10 paginas terug gok ik, k zoek wel via de jouwequote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan je nagaan wat IB mijn pa kost
Maarre, hij staat in je active topics.. dus lees.
gezellig tochquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:12 schreef HostiMeister het volgende:
Gaat hard hier ineens zonder spam mijnerzijds
volgende keer weer, deze maand niet :;(quote:
pietje en ik hebben morgen al een meet, daar hoef je niet te komenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:53 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Meet? Hmm ik zit hier net 2 dagen ofzoMisschien de volgende ofzo
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
En overmorgen weer, 2 dagen swarmi achtereen, dat wordt een maandje bijkomen.
Hehe nou heel toevallig ben ik morgenmiddag ff in Nijmegen te vindenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pietje en ik hebben morgen al een meet, daar hoef je niet te komen
de volgende is donderdag 21 mei, daar kom je dus ?zie link hierboven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |