quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
feel the love
maar nu gaan ze dus het meet-topic verkloten...
oh, wacht, dat had Cali al gedaan
Zo blijft 't topic wel levendquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maarre Hosti en Cali, jullie zitten toch ook nog ergens anders samen in een slowchat.. Ga die dan verneuken aub
Dat was het sinds vorige week toch alquote:
Serieus, een keer in de week dom ouwehoeren, lekker fucking boeiendquote:
Jullie in plaats van ze is natuurlijk ook wel netjesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee hoorwel wat kort
Maar het was int begin misschien een beetje grappig maar nu hebben al meerdere mensen meerdere malen aangegeven dat de lol er wel van af is en dat er zo;n medium als msn is.
Dus misschien kunnen ze daar een keer gehoor aangeven
ff serieus he, ben je nou een potentiele rel aan 't afkappen? Jij?quote:
Ja inderdaad, essentiele info in dit topic hier.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het gaat niet alleen om gister hostiwat ik zeg, jullie zijn al een poos zo bezig en ja het is irritant dat je hele stukken moet nakijken om te zien of misschien iemand anders wel iets interessants gepost heeft.
ik ben volwassen gewordenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ff serieus he, ben je nou een potentiele rel aan 't afkappen? Jij?
Klassequote:
eeuuhhh, whutquote:
Sorry! ik zal nog eens een serieuze opmerking plaatsenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
feel the love
maar nu gaan ze dus het meet-topic verkloten...
oh, wacht, dat had Cali al gedaan
quote:
quote:
Idd.... laten we vanaf nu af aan alleen dingen posten die iedereen interessant vindquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het gaat niet alleen om gister hostiwat ik zeg, jullie zijn al een poos zo bezig en ja het is irritant dat je hele stukken moet nakijken om te zien of misschien iemand anders wel iets interessants gepost heeft.
D'r is natuurlijk een verschil tussen dingen die iedereen interessant vindt, en pure bagger hèquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Idd.... laten we vanaf nu af aan alleen dingen posten die iedereen interessant vindgelukkig doe jij dat wel altij..... Wait....
![]()
yasha zegt dat ze moet zoeken om te kijken of iemand anders misschien iets interessnats heeft gepostquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
D'r is natuurlijk een verschil tussen dingen die iedereen interessant vindt, en pure bagger hè
Niet dat ik nooit gebaggerd heb![]()
Ik vind het niet erg dat je commentaar geeftquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
@ Cali
Wat reageer jij altijd zielig zeg als iemand iets zegt over jouw gedrag.
Dat de rest zichzelf nu ineens terugtrekt of het nu ineens niet erg schijnt te vinden vind ik ook een beetje jammer.. Maar wat ik zeg het ging niet eens zozeer over gisteravond.. Maar over dat jullie al een hele poos bezig zijn.. Jullie msn gesprekken zijn gewoon niet interessant om te lezen.. En ik zeg niet dat ik me er nooit aan schuldig maak of heb gemaakt maar ik probeer er de laatste tijd echt goed op te letten dat ik dat niet meer doe.
Maar door dat gebagger scroll je dus door het topic heen, en als iemand dan dus wel een keer iets te melden heeft, of iets waar je wel inhoudelijk op kan reageren lees je daar dus overheen.
Ehm... jah omdat jij de enige bent die er echt een enorm probleem van maaktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doe nou niet iedere keer alsof ik het alleen zo;n big deal vind.. Meerdere mensen hebben vandaag gezegd van dat hele hosti/cali geneuzel gaan we niet bij lezen hoor.. Dan maak ik een semigrappige opmerking van ga die andere slowchat eens verneuken en nu heb ik het ineens gedaan
en terecht! Hoef ik niet meer hele pagina's over te slaan door die kut SC van jou & hosti!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:27 schreef Californium het volgende:
Dat zeg ik nietik snap gewoon niet waarom je het zo aantrekt...
maar sorry als we je geirriteerd hebben
we zullen ermee ophouden
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
en terecht! Hoef ik niet meer hele pagina's over te slaan door die kut SC van jou & hosti!
Die joint van gisteren te hard ingeslagen? Zo praat je niet tegen Caliquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
en terecht! Hoef ik niet meer hele pagina's over te slaan door die kut SC van jou & hosti!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |