quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
En overmorgen weer, 2 dagen swarmi achtereen, dat wordt een maandje bijkomen.
Hehe nou heel toevallig ben ik morgenmiddag ff in Nijmegen te vindenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pietje en ik hebben morgen al een meet, daar hoef je niet te komen
de volgende is donderdag 21 mei, daar kom je dus ?zie link hierboven
je bent dan vrijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:27 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hehe nou heel toevallig ben ik morgenmiddag ff in Nijmegen te vinden![]()
Hmm maar 21 mei is al best snel. Dat is een donderdag toch? Dan kan ik niet eens
Hemelvaart jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je bent dan vrijwas hemelvaart ofzo of pinksteren
iig een vrije dag
maar morgenmiddag zitten piet en ik in utrecht, dus helaas
of je moet zin hebben tussen 12 en 2 even te meeten natuurlijk
Senk joe! Je beloning was een avond zuipen en aansluitend een striptease, toch? Wanneer ben je weer in NL?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef Californium het volgende:
O en wat anders:
Gefelie Mikkie....Tof hoor
Tnxquote:
Ik was er niet eens!quote:
Die vent had kapot kunnen vallen. Ik zou iemand niet verplicht een goed weekend wensen. Dat doe je pas als je het iemand ook écht wenst! Ik zou de kwestie van de strafregels desnoods tot aan de rector uitvechten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:05 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Weggegaan uit de les zonder het te vragen![]()
Het was tijd, maar hij wilde dat we eerst hem een goed weekend zouden wensen.
Nu moeten ik en mijn twee beste vriendinnen [ja de rest vind filosofie zo interessant dat ze het liefst tot half 5 in de les blijven] 100 keer opschrijven: 'Ik zal nooit meer ongevraagd uit de filosofieles weglopen.'
Tnxquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:53 schreef morgane het volgende:
Gefeliciteerd met je stageplekkie Mikkie!! Goed gedaan
Stevige schade voor zo'n auto. Ook wel erg jammer, ding was net nieuw hè? Al iets van de hermandad gehoord er over?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:08 schreef swarmahoer het volgende:
owja, schade getaxeerd, 3,500 euro
van de politie nog niets gehoord
Tnxquote:
Waarom zou je swarmi vrijwillig zo vaak meeten?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
En overmorgen weer, 2 dagen swarmi achtereen, dat wordt een maandje bijkomen.
antwoorden staan ertussendoor, want ik kan nie zo goed met de quote overwegquote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:00 schreef Mikkie het volgende:
Die vent had kapot kunnen vallen. Ik zou iemand niet verplicht een goed weekend wensen. Dat doe je pas als je het iemand ook écht wenst! Ik zou de kwestie van de strafregels desnoods tot aan de rector uitvechten.
[..]
als ze nu naar de meet komt kan je n cursus bodylanguige geven![]()
[..]
Stevige schade voor zo'n auto. Ook wel erg jammer, ding was net nieuw hè? Al iets van de hermandad gehoord er over?
[..]nee nog niets, hij was net 36 dagen op kenteken gezet
Waarom zou je swarmi vrijwillig zo vaak meeten?Overigens swarmi, ik krijg nog geld van je
.
omdat het leuk is, en ja klopt
Ik ben kapot! Eerst even slapen, morgen weer bijtijds op. Morgenavond is primaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |