dan maar een R&P topic openenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Over een maandje ben ik ook klaar bij de blokkert. Na 6 jaar.. dat wordt echt wel ff heel weird.
Ik vind dat altijd zo kneut klinken hè, dat je dan zelf maar vertrokken bent. Net alsof je de enige bent die dat doet. En dan nog, wat zal hen het jeuken of je zelf weggaat of dat zij je sturen? Uiteindelijk kost het hen minder, daar gaat het omquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:23 schreef morgane het volgende:
In juni loopt mijn contract af, maar ze geven geen vast contract omdat ik 'al' 19 ben; ze kunnen voor mij ook iemand krijgen die voor de helft van het geld werkt. Maar ik laat me er niet zomaar uitgooien, dus ik heb gewoon zelf ontslag genomen
Jouw hele komende jaar wordt weirdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Over een maandje ben ik ook klaar bij de blokkert. Na 6 jaar.. dat wordt echt wel ff heel weird.
Yep! Nu ff douchen en dan naar de bios!quote:
Ik weet ook dat het ze geen zak kan schelen hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo kneut klinken hè, dat je dan zelf maar vertrokken bent. Net alsof je de enige bent die dat doet. En dan nog, wat zal hen het jeuken of je zelf weggaat of dat zij je sturen? Uiteindelijk kost het hen minder, daar gaat het om.
Overigens zou ik zelf dan ook vertrekken en het moment niet afwachten, maar toch
Prima, ga jij je maar even klaar makenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:48 schreef Californium het volgende:
gedouched en shit... nu eff chillen en dan straks klaar gaan maken voor vanavond
Kan dat door alleen van een trapje te vallenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:02 schreef Dupje het volgende:
Zoww pfff wat een lange dag, en een lange repetitie vandaag! Ben echt dood. Pizza ligt nu in de oven.
Zusje is erg handig geweest. Is gister van een trapje gevallen en heeft dr knie uit en weer in de kom gehad. Gister dus op de ehbo gezeten, en is dr binnenste knieband uitgerekt. Lekker dan.
Je sig, wat doe je?!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:59 schreef LastRequest het volgende:
@ SLP_ goed bezig! Je bent nieuw maar post veel en reageert ook nog op iedereen
Wilde ik even gezegd hebben
Ik vind het ook raar dat ik bij m'n werk weg ben.. nu alweer bijna een jaar, maar heb er toch 5 jaar gewerkt. Vooral jammer van de collega's!
Mja, maar het hele voorval heeft ze dus al eerder meegemaakt, namelijk toen ze een beetje door dr knieen ging omdat ze dr fiets recht moest zetten...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kan dat door alleen van een trapje te vallenDjeez...
Best wel hequote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jouw hele komende jaar wordt weird. Maar nu ben je dus in de zomer nog een paar weken vrij ofzo?
XXX - teenage back bangers XIIIquote:
Ja, het gaat over de problemen van een vader die tijdens de Frans-Pruisische Oorlog zijn kinderen en zijn baan verliest vanwege de sociale-maatschappelijk en economische problemen in die harde tijden!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef SLP_ het volgende:
Oeeh Ed Westwick![]()
[..]
Oja, lijkt me een hele fatsoenlijke film
Ja, daar dacht ik ook meteen aan toen ik die titel las..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, het gaat over de problemen van een vader die tijdens de Frans-Pruisische Oorlog zijn kinderen en zijn baan verliest vanwege de sociale-maatschappelijk en economische problemen in die harde tijden!
Ik denk dat het echt een rukfilm gaat worden!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:49 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook meteen aan toen ik die titel las..
Laat je nog ff weten hoe die was
Hmm, zou je denken?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt een rukfilm gaat worden!
Aah Chase vind ik ook irritantquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik weet ook nooit wat ik nu van Chase vind
da's gewoon slijmen toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:59 schreef LastRequest het volgende:
@ SLP_ goed bezig! Je bent nieuw maar post veel en reageert ook nog op iedereen
Hoe je het wil noemen, het topic leeft wel weer wat meerquote:
Ik klaag toch nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef LastRequest het volgende:
Ik klaag ook niet als het weer eens over auto's gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |