dan moeten ce gecorrigeerd worden door de redactie, die weten tenslotte wat wel en niet precies de bedoeling isquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:12 schreef lies1958 het volgende:
volgens mij wordt de opdracht niet goed begrepen. Ze geven nu elkaar opdrachten om dingen te doen. Het was toch in 1e instantie de bedoeling dat ze elkaar gingen aankleden en te eten geven enzo en niet dat het zo doorslaat zoals nu. Want dit is niet mogelijk om te doen.
Het orginele idee was volgens mij humoristisch dit slaat door in de verkeerde richting.
Ja en dat is het niet toch dat vragen. Ze moeten elkaar alleen maar helpen met eten en zo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:11 schreef Espabilado het volgende:
Wil je even gaan zitten peter? nee ik ga niet zitten
FAAL
Pim wilt dat hij gaat zitten, en hij doet het niet, hij helpt dus pim zijn wens niet. (tja zo voeren zij het namelijk uit toch, met vragen van wil jij de deur open doen enzo)
bull, veiling loopt al dik een week.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. een marktonderzoekje.... gek dat er al een bod van ¤4000,- is voor het schilderij.. de veiling is nét open.. voorkennis dus al!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:14 schreef blomst het volgende:
Eline schoof de asbak uit haar zelf naar marielin
Sanctiequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:14 schreef blomst het volgende:
ik hoop nu dat Amber het verpest ... gelijk al met der grote mond over Jeroenquote:
Leuk dat de rest hier het nu óók weet...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
bull, veiling loopt al dik een week.
Dat is zijn startbedrag volgens mijquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. een marktonderzoekje.... gek dat er al een bod van ¤4000,- is voor het schilderij.. de veiling is nét open.. voorkennis dus al!
[ afbeelding ]
Ja maar dat mag toch die gebruikt ze toch niet voor zichzelf. Anders slaat het echt te ver door in mijn ogen en is het niet leuk meer om te kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:14 schreef blomst het volgende:
Klopt hoor, het ging mij niet om detail geneuzel, maar om echt wezenlijke en elementaire dingen. Eten, drinken, roken, wassen, etcquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:12 schreef lies1958 het volgende:
volgens mij wordt de opdracht niet goed begrepen. Ze geven nu elkaar opdrachten om dingen te doen. Het was toch in 1e instantie de bedoeling dat ze elkaar gingen aankleden en te eten geven enzo en niet dat het zo doorslaat zoals nu. Want dit is niet mogelijk om te doen.
Het orginele idee was volgens mij humoristisch dit slaat door in de verkeerde richting.
prec het was niet zo dat het gevraagd moest worden ze hielp een ander ermee dat was gewoon dus goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:17 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja maar dat mag toch die gebruikt ze toch niet voor zichzelf. Anders slaat het echt te ver door in mijn ogen en is het niet leuk meer om te kijken.
dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Peter: ik denk dat die FOK!kers helemaal in een scheur liggen.
Mera: Ik denk het ook, Peter.
Ja jouw orginele plan was lachen dit is niet leuk omdat ze niets meer durven te doen. Verkeerd ingeschat door de regie dus. Jammer van dit leuke plan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt hoor, het ging mij niet om detail geneuzel, maar om echt wezenlijke en elementaire dingen. Eten, drinken, roken, wassen, etc
Dát zou niet meer dan eerlijk zijn lijkt me.. maar een dergelijk belachelijk hoog bedrag zal nauwlijks respons opleveren.. weten ze nóg niet welk percentage op dit moment online is...quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan er even een boodschap in dat in het kader van hygiëne ze niet met kleren aan mogen slapen?
ja, wat wil je, geen slaapzak.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Ze houden vannacht de kleren aan die ze nu aanhebben, wat een mutsjes
Hij schijnt een populaire kunstenaar te zijn, die prijs voor dat schilderij is normaalquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dát zou niet meer dan eerlijk zijn lijkt me.. maar een dergelijk belachelijk hoog bedrag zal nauwlijks respons opleveren.. weten ze nóg niet welk percentage op dit moment online is...
Het orgineelquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:12 schreef lies1958 het volgende:
Neem voor mij maar een Big Tasty met Bacon meequote:
Truste Dementor, slaap maar lekker, je hebt het verdiendquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef Dementor het volgende:
Ik ga lekker slapen, veel plezier nog vanavond!
Hopelijk maken jullie nog wat mooie caps en animated gifjes.
Jeroen kwam niet uit bed, en toen kregen ze een sanctie, slaapzakken inleveren voor 24 uur.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar zijn de slaapzakken dan gebleven?
Gaat hardquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef Dementor het volgende:
Omwille van de goede vrede zal ik die discussie vermijden...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij schijnt een populaire kunstenaar te zijn, die prijs voor dat schilderij is normaal
Ingenomen omdat jeroen zijn bed niet uit wilde komen en zo het reglement overtrad. Volgens mij de 3e keer dat hij iets verpest daar voor de andere. Maar vanmorgen had hij een goede alibi hij was nog dronken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar zijn de slaapzakken dan gebleven?
Echt?!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Jeroen kwam niet uit bed, en toen kregen ze een sanctie, slaapzakken inleveren voor 24 uur.
weltruste en morgen uitgerust weer opquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef Dementor het volgende:
Plagiaatquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Het orgineelis dan ook een stuk eenvoudiger
:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=4028629#4028629
roevka - woensdag 6 mei 2009 @ 12:28
Nog een:
De bewoners moeten elkaar voeren en elkaar te drinken geven. Niemand mag zelf nog iets in z'n mond steken of aan z'n lippen zetten. Dat geld dus ook voor het roken van sigaretten.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef Dementor het volgende:
Vomit On Linequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:27 schreef Pek het volgende:
VOL staat voor Vrienden On Line?![]()
Mag ik een teiltje?
Het was een verkapte tvp.quote:
Ja hoor.. die staat On Topic.. iets rechts van het onderwerp Nutteloos! Kan haast niet missen..quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:27 schreef Pek het volgende:
VOL staat voor Vrienden On Line?![]()
Mag ik een teiltje?
hoaxquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:30 schreef Espabilado het volgende:
Nu ff bellen dat ze het niet gehaald heeft aub, ze heeft immers gesproken
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was een verkapte tvp.
Zelfs als ik mijn complete inboedel verkoop kom ik nog niet tot de helft.
ik wil dr wel worst voerenquote:
nee maar wel stilquote:
ze snappen het niet helemaal, peter had de telefoonhoorn bij Eline haar oor moeten houden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dit zo flauw![]()
"wil jij even aan de telefoon komen"
"wil jij dit gesprek even af maken'"
Ja, jammer, het wordt zo wel heel statisch ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dit zo flauw![]()
"wil jij even aan de telefoon komen"
"wil jij dit gesprek even af maken'"
Voor de huidige opdracht wordt momenteel een wat duidelijker omschrijving gebakken die naar de bewoners gaat. Het is door de bewoners enigszins uit verband gerukt. Elkaar commanderen is natuurlijk niet de bedoeling en imo hoeven ze ook niet aan elkaars zak te krabben als ze jeuk hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk, zo'n telefoongesprek vind ik dan wél weer elementair, wat is er op tegen dat iemand anders die hoorn vast houdt?
ja dat zei ik dus ook, iemand anders had die hoorn vast moeten houden, ze zijn nog te dom om die opdracht goed te begrijpenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk, zo'n telefoongesprek vind ik dan wél weer elementair, wat is er op tegen dat iemand anders die hoorn vast houdt?
Je hebt toch alles vast gelegd?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
Ze had wel gesproken volgens mij, ik wil de beelden eigenlijk wel even terug zien
Ja, waarschuwing nu imo, ze hadden net nog besproken dat ze dan de hoorn voor ander moeten vasthouden en vervolgens doen ze het niet. Maar bij die waarschuwing mag ook wel doorgebeld worden dat het niet zo specifiek moet maar gewoon roken, bellen, eten, tanden poetsen, drinken, koken, dingen aangeven etc.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
maar je had ze niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
Ze had wel gesproken volgens mij, ik wil de beelden eigenlijk wel even terug zien
Ik schijn net een paar sec te missenquote:
dus datquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:36 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja, waarschuwing nu imo, ze hadden net nog besproken dat ze dan de hoorn voor ander moeten vasthouden en vervolgens doen ze het niet. Maar bij die waarschuwing mag ook wel doorgebeld worden dat het niet zo specifiek moet maar gewoon roken, bellen, eten, tanden poetsen, drinken, koken, dingen aangeven etc.
MeraViglioSaquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik heb t wel gezien. weltruste menschen
Maar ik geloof biefstukje1 welquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef Deisyy het volgende:
De opdracht loopt tot 10 uur morgenochtend. Dan verslapen ze dus de meeste tijd van de opdracht
Verduidelijking van de regels was voldoende, was al makkelijker dan ze eerst dachten, verkorten naar 12 uur om half 11 's avonds slaat weer nergens opquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef mazaru het volgende:
Ze snappen het nog steeds niet. Is er niet iemand van het kinderjournaal aanwezig?
Het is te moeilijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef Deisyy het volgende:
De opdracht loopt tot 10 uur morgenochtend. Dan verslapen ze dus de meeste tijd van de opdracht
Ja, jammer dat het in aanvang ietwat om zeep is geholpen, ik had nog gevraagd om er even goed over na te denken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Voor de huidige opdracht wordt momenteel een wat duidelijker omschrijving gebakken die naar de bewoners gaat. Het is door de bewoners enigszins uit verband gerukt. Elkaar commanderen is natuurlijk niet de bedoeling en imo hoeven ze ook niet aan elkaars zak te krabben als ze jeuk hebben.
Leermomentje
Daarom hoopte ik dat iemand anders dat fragmentje hadquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar we hebben bewijs nodig voor de redactie
Het liefst gewoon negerenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
Als je wil roken moet je nu dus non-verbaal aangeven dat je dat wilt, en iemand anders moet dat zien, en het spontaan (bij voorkeur zwijgend) aanbieden.
Doe dat vooralquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
straks maar weer even op het toilet gaan zitten
Ze moeten daar boven in dat hok wat minder blowen en wat beter nadenkenquote:
Heb ik al vanaf dag 1, maar wat eruit komt compenseert wel weer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:42 schreef lies1958 het volgende:
Ik ga me een klein beetje ergeren aan jeroen zijn stem. Andere hebben dat bij eline maar jeroen zijn stemgeluid kan er ook wat van hoor.
Scheelt 'm ook een half uur per dag in de badkamerquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:46 schreef Maanvis het volgende:
Peter ziet er gemillimeterd eigenlijk veel toffer uit
So true.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb ik al vanaf dag 1, maar wat eruit komt compenseert wel weer.
Jezelf krabben mag welquote:
heb ik al van het begin af aan met hem mag hem echt voor geen meterquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:42 schreef lies1958 het volgende:
Ik ga me een klein beetje ergeren aan jeroen zijn stem. Andere hebben dat bij eline maar jeroen zijn stemgeluid kan er ook wat van hoor.
ik zou ook niet die opdracht doen als blijkt dat je daarna maar 1 hamburger krijgt, er moet wel écht wat tegenover staanquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:50 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan nou al zeuren dat ze meer willen hebben dan alleen een burger. Stelletje inhalen dat het zijn. Ik stel voor één doosje kipnuggets voor de hele zooi.
Ja, en dát terwijl ze de opdracht nog steeds niet goed begrijpen en dus nog steeds verkeerd uitvoeren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef Gert het volgende:
Ik dacht dat ze vanochtend was verteld dat de telefoon niet voor ieder wissewasje gebruikt mocht worden?
"Hallohoo? Dat Mc Donalds-menu, dat is toch wel een grotr portie hè, geen medium?"
Het is uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef Marrije het volgende:
Waarom wil Eline opeens niet meer dat Jeroen aan haar zit?
met groepsgevoelquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:50 schreef akveor het volgende:
Tssss, hoe maak je een groepsopdracht binnen een half uur kapot...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef Gert het volgende:
Ik dacht dat ze vanochtend was verteld dat de telefoon niet voor ieder wissewasje gebruikt mocht worden?
"Hallohoo? Dat Mc Donalds-menu, dat is toch wel een grotr portie hè, geen medium?"
Het zijn echt een stelletje faalhazen bij elkaar, ik zou ze er allemaal uitschoppen. En dan mag Eline winnenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef Gert het volgende:
Maar het is niet zo slim om daar nu al over te beginnen te piepen terwijl ze weten dat er meegekeken wordt. Fok is Fucked upquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou ook niet die opdracht doen als blijkt dat je daarna maar 1 hamburger krijgt, er moet wel écht wat tegenover staan
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, ik ga nu Peter even flink naar beneden stemmen![]()
Even credits inslaan en de grafiek van nu komt straks in andere vorm terug![]()
[ afbeelding ]
lol, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Nou deze opdracht is niet zwaar,nee meelwormen vreten en niks krijgen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou ook niet die opdracht doen als blijkt dat je daarna maar 1 hamburger krijgt, er moet wel écht wat tegenover staan
wat niet weet wat niet deertquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hij wilde vannacht troostsex, zij nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef Marrije het volgende:
waarom Peter ... tot nu toe gaat hij nog het leukst om met de opdracht toch ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje raar opeens, eerst in bed liggen zoenen en knuffelen en nu opeens duikt ze helemaal weg als ie aan haar dreigt te komen. Ze zal wel flink op m afgeknapt zijn, tja, iemand die de hele nacht doorhaalt en smorgens in bed ook met een fles bier aan zn lippen hangt zal niet echt haar type zijn.quote:
Volgens mij was ze niet echt op dr gemak vannacht met hem in redelijk dronken en verdrietige staat in bed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef Marrije het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Beetje raar opeens, eerst in bed liggen zoenen en knuffelen en nu opeens duikt ze helemaal weg als ie aan haar dreigt te komen. Ze zal wel flink op m afgeknapt zijn, tja, iemand die de hele nacht doorhaalt en smorgens in bed ook met een fles bier aan zn lippen hangt zal niet echt haar type zijn.
vogeltjesdans als next ? ...die zullen ze toch wel snappen ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef Danny het volgende:
Eigenlijk is het onvoorstelbaar dat ze de opdracht niet begrijpen. Dat er in eerste instantie wat verwarring is ok, maar nu begint het genant te worden.
ik vind het vooral jammer dat er niemand in de groep is met wat creativiteit. ze moeten echt alles van boven te horen krijgen, en ik snap niet dat de regie daaraan mee werkt en bijv zegt mbt die dekens 'bedenk zelf maar wat!'quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef Danny het volgende:
Eigenlijk is het onvoorstelbaar dat ze de opdracht niet begrijpen. Dat er in eerste instantie wat verwarring is ok, maar nu begint het genant te worden.
Ik geloof niet dat er veel mannen zijn die in die toestand hen handen thuis kunnen houdenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:55 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Volgens mij was ze niet echt op dr gemak vannacht met hem in redelijk dronken en verdrietige staat in bed.
Het valt heel simpel uit te leggen en te begrijpen als dat je gewoon je medebewoner te hulp moet schieten zoals je bv een gehandicapte zou helpen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef Danny het volgende:
Eens, zo gaan ze de volgende keer niks meer eten natuurlijk. Pim had een lekkere maaltijd moeten krijgen; minstens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou deze opdracht is niet zwaar,nee meelwormen vreten en niks krijgen.
Dat is pas erg
Dus dat. Ik word een beetje zat van de verwende houding.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:52 schreef Dottey het volgende:
Redactie..
Ik ben voor dat de dagopdrachten etc NIET MEER van te voren weten wat zij gaan winnen of verliezen.
Nu bepalen de overlevers steeds : vinden wij dit wel de moeite waard? om zich in te zetten voor de opdracht of niet.
van mij mag het ook vanavond jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:55 schreef pietpaniek het volgende:
even een vraagje we hebben gisteren allemaal gestemd op een feestje zonder bedtijd, dit ging gisteren natuurlijk niet door, maar wanneer komt dit dan.
ze zijn nu allemaal opdrachten aan het uitvoeren die naar mijn id niet zo leuk zijn om naar te kijken
ik zeg feestje er in
Nou zeg, dat vind ik ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou deze opdracht is niet zwaar,nee meelwormen vreten en niks krijgen.
Dat is pas erg
Van wat ik gezien heb heeft ie zich ook gedragen, maar misschien iets gebeurd dat wij niet hebben kunnen zien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er veel mannen zijn die in die toestand hen handen thuis kunnen houden
dudequote:
ze is gewoon gepikeerd omdat sommige streamers hebben aangegeven dat ze wel gepraat zou hebben ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:55 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Volgens mij was ze niet echt op dr gemak vannacht met hem in redelijk dronken en verdrietige staat in bed.
omgquote:
ik begin serieus te twijfelen aan hun geestelijke gesteldheid hoor. Zo dom kan niemand zijn. Iedereen snapt toch hoe het werkt?!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:56 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Het valt heel simpel uit te leggen en te begrijpen als dat je gewoon je medebewoner te hulp moet schieten zoals je bv een gehandicapte zou helpen.
Het was vanochtend voor haar opdracht al dat ze had aangegeven niet meer met hem in dat bed te willen slapen, zover ik begrepen heb.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:58 schreef snetje het volgende:
[..]
ze is gewoon gepikeerd omdat sommige streamers hebben aangegeven dat ze wel gepraat zou hebben ...
ah okquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:55 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij was vervelend vannacht. Niet dat -ie zich écht misdroeg, maar het was net niet leuk meer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:55 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hilarisch. En die hadden het over het nivo van de streamersquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:58 schreef mazaru het volgende:
Ze zijn gewoon te stom voor deze opdracht.
Eline pakte ook haar masker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef Danny het volgende:
[..]
ik begin serieus te twijfelen aan hun geestelijke gesteldheid hoor. Zo dom kan niemand zijn. Iedereen snapt toch hoe het werkt?!?
overigens is de opdracht mislukt. Amber deed haar eigen masker op. Opgelost, slotje. Next assignment. Misschien kunnen we ze iets binnen de lijntjes laten kleuren?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef mazaru het volgende:
Amber heeft zelf haar masker opgezet. Opdracht mislukt
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef Danny het volgende:
[..]
ik begin serieus te twijfelen aan hun geestelijke gesteldheid hoor. Zo dom kan niemand zijn. Iedereen snapt toch hoe het werkt?!?
overigens is de opdracht mislukt. Amber deed haar eigen masker op. Opgelost, slotje. Next assignment. Misschien kunnen we ze iets binnen de lijntjes laten kleuren?
[..]
Misschien kunnen we ze iets binnen de lijntjes laten kleuren?
Amber riep iemand anders moet het doen ,want Eline had hem al gepakt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef lies1958 het volgende:
en juist diegene die het meeste kritiek op andere heeft doet zelf haar eigen masker op. Amber verpest dus de opdracht volgens mij.
Maar er zijn nog 2 1-persoonsbedden over, waarom is ze niet gewoon dat bed uitgestapt en in een ander bed gaan liggen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Het was vanochtend voor haar opdracht al dat ze had aangegeven niet meer met hem in dat bed te willen slapen, zover ik begrepen heb.
Ik ben bang dat dat niet gaat lukken zonder een handleiding van zestien pagina'squote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:02 schreef Espabilado het volgende:
Dit is toch gewoon einde opdracht?
Regie test bewust of ze dit conform de opdracht uitvoeren en Amber faalt.
Misschien om Jeroen niet te kwetsen? Het is een lief meisje, die niet zo snel bot zal doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar er zijn nog 2 1-persoonsbedden over, waarom is ze niet gewoon dat bed uitgestapt en in een ander bed gaan liggen?
Zal ze dan moeten leren, om niet tegen haar zin in bij een vent in bed te liggen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien om Jeroen niet te kwetsen? Het is een lief meisje, die niet zo snel bot zal doen.
Echt waar , zijn ze nou echt zo dom . De opdracht is al een uur bezig maar fout op foutquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:04 schreef rooie3 het volgende:
Oke niet af,de maskers mogen ze zelf doen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:04 schreef logicc123 het volgende:
Hoop dat morgen the bunker weer verder gaat.
vond je opdracht echt leukquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat niet gaat lukken zonder een handleiding van zestien pagina's
Je hebt wel humor, dat moet ik toegevenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:06 schreef Danny het volgende:
och, hand in eigen boezem enzo. Deze FOK!dracht is epic-fail. De overlevers zijn te hoog ingeschat. Daar moeten we de opdrachten wellicht iets op aanpassen
Ik stel voor dat we ze morgen de laatste 25 cos topics hardop laten voorlezen. Daarbij moeten smilies worden uitgebeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |