Omwille van de goede vrede zal ik die discussie vermijden...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij schijnt een populaire kunstenaar te zijn, die prijs voor dat schilderij is normaal
Ingenomen omdat jeroen zijn bed niet uit wilde komen en zo het reglement overtrad. Volgens mij de 3e keer dat hij iets verpest daar voor de andere. Maar vanmorgen had hij een goede alibi hij was nog dronken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar zijn de slaapzakken dan gebleven?
Echt?!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Jeroen kwam niet uit bed, en toen kregen ze een sanctie, slaapzakken inleveren voor 24 uur.
weltruste en morgen uitgerust weer opquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef Dementor het volgende:
Ik ga lekker slapen, veel plezier nog vanavond!
Hopelijk maken jullie nog wat mooie caps en animated gifjes.
Plagiaatquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Het orgineelis dan ook een stuk eenvoudiger
:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=4028629#4028629
roevka - woensdag 6 mei 2009 @ 12:28
Nog een:
De bewoners moeten elkaar voeren en elkaar te drinken geven. Niemand mag zelf nog iets in z'n mond steken of aan z'n lippen zetten. Dat geld dus ook voor het roken van sigaretten.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef Dementor het volgende:
Ik ga lekker slapen, veel plezier nog vanavond!
Hopelijk maken jullie nog wat mooie caps en animated gifjes.
Vomit On Linequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:27 schreef Pek het volgende:
VOL staat voor Vrienden On Line?![]()
Mag ik een teiltje?
Het was een verkapte tvp.quote:
Ja hoor.. die staat On Topic.. iets rechts van het onderwerp Nutteloos! Kan haast niet missen..quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:27 schreef Pek het volgende:
VOL staat voor Vrienden On Line?![]()
Mag ik een teiltje?
hoaxquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:30 schreef Espabilado het volgende:
Nu ff bellen dat ze het niet gehaald heeft aub, ze heeft immers gesproken
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was een verkapte tvp.
Zelfs als ik mijn complete inboedel verkoop kom ik nog niet tot de helft.
ik wil dr wel worst voerenquote:
nee maar wel stilquote:
ze snappen het niet helemaal, peter had de telefoonhoorn bij Eline haar oor moeten houden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dit zo flauw![]()
"wil jij even aan de telefoon komen"
"wil jij dit gesprek even af maken'"
Ja, jammer, het wordt zo wel heel statisch ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dit zo flauw![]()
"wil jij even aan de telefoon komen"
"wil jij dit gesprek even af maken'"
Voor de huidige opdracht wordt momenteel een wat duidelijker omschrijving gebakken die naar de bewoners gaat. Het is door de bewoners enigszins uit verband gerukt. Elkaar commanderen is natuurlijk niet de bedoeling en imo hoeven ze ook niet aan elkaars zak te krabben als ze jeuk hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk, zo'n telefoongesprek vind ik dan wél weer elementair, wat is er op tegen dat iemand anders die hoorn vast houdt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |