So true.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb ik al vanaf dag 1, maar wat eruit komt compenseert wel weer.
Jezelf krabben mag welquote:
heb ik al van het begin af aan met hem mag hem echt voor geen meterquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:42 schreef lies1958 het volgende:
Ik ga me een klein beetje ergeren aan jeroen zijn stem. Andere hebben dat bij eline maar jeroen zijn stemgeluid kan er ook wat van hoor.
ik zou ook niet die opdracht doen als blijkt dat je daarna maar 1 hamburger krijgt, er moet wel écht wat tegenover staanquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:50 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan nou al zeuren dat ze meer willen hebben dan alleen een burger. Stelletje inhalen dat het zijn. Ik stel voor één doosje kipnuggets voor de hele zooi.
Ja, en dát terwijl ze de opdracht nog steeds niet goed begrijpen en dus nog steeds verkeerd uitvoeren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef Gert het volgende:
Ik dacht dat ze vanochtend was verteld dat de telefoon niet voor ieder wissewasje gebruikt mocht worden?
"Hallohoo? Dat Mc Donalds-menu, dat is toch wel een grotr portie hč, geen medium?"
Het is uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef Marrije het volgende:
Waarom wil Eline opeens niet meer dat Jeroen aan haar zit?
met groepsgevoelquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:50 schreef akveor het volgende:
Tssss, hoe maak je een groepsopdracht binnen een half uur kapot...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef Gert het volgende:
Ik dacht dat ze vanochtend was verteld dat de telefoon niet voor ieder wissewasje gebruikt mocht worden?
"Hallohoo? Dat Mc Donalds-menu, dat is toch wel een grotr portie hč, geen medium?"
Het zijn echt een stelletje faalhazen bij elkaar, ik zou ze er allemaal uitschoppen. En dan mag Eline winnenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef Gert het volgende:
Maar het is niet zo slim om daar nu al over te beginnen te piepen terwijl ze weten dat er meegekeken wordt. Fok is Fucked upquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou ook niet die opdracht doen als blijkt dat je daarna maar 1 hamburger krijgt, er moet wel écht wat tegenover staan
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, ik ga nu Peter even flink naar beneden stemmen![]()
Even credits inslaan en de grafiek van nu komt straks in andere vorm terug![]()
[ afbeelding ]
lol, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Nou deze opdracht is niet zwaar,nee meelwormen vreten en niks krijgen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou ook niet die opdracht doen als blijkt dat je daarna maar 1 hamburger krijgt, er moet wel écht wat tegenover staan
wat niet weet wat niet deertquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hij wilde vannacht troostsex, zij nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef Marrije het volgende:
waarom Peter ... tot nu toe gaat hij nog het leukst om met de opdracht toch ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje raar opeens, eerst in bed liggen zoenen en knuffelen en nu opeens duikt ze helemaal weg als ie aan haar dreigt te komen. Ze zal wel flink op m afgeknapt zijn, tja, iemand die de hele nacht doorhaalt en smorgens in bed ook met een fles bier aan zn lippen hangt zal niet echt haar type zijn.quote:
Volgens mij was ze niet echt op dr gemak vannacht met hem in redelijk dronken en verdrietige staat in bed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef Marrije het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Beetje raar opeens, eerst in bed liggen zoenen en knuffelen en nu opeens duikt ze helemaal weg als ie aan haar dreigt te komen. Ze zal wel flink op m afgeknapt zijn, tja, iemand die de hele nacht doorhaalt en smorgens in bed ook met een fles bier aan zn lippen hangt zal niet echt haar type zijn.
vogeltjesdans als next ? ...die zullen ze toch wel snappen ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef Danny het volgende:
Eigenlijk is het onvoorstelbaar dat ze de opdracht niet begrijpen. Dat er in eerste instantie wat verwarring is ok, maar nu begint het genant te worden.
ik vind het vooral jammer dat er niemand in de groep is met wat creativiteit. ze moeten echt alles van boven te horen krijgen, en ik snap niet dat de regie daaraan mee werkt en bijv zegt mbt die dekens 'bedenk zelf maar wat!'quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef Danny het volgende:
Eigenlijk is het onvoorstelbaar dat ze de opdracht niet begrijpen. Dat er in eerste instantie wat verwarring is ok, maar nu begint het genant te worden.
Ik geloof niet dat er veel mannen zijn die in die toestand hen handen thuis kunnen houdenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:55 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Volgens mij was ze niet echt op dr gemak vannacht met hem in redelijk dronken en verdrietige staat in bed.
Het valt heel simpel uit te leggen en te begrijpen als dat je gewoon je medebewoner te hulp moet schieten zoals je bv een gehandicapte zou helpen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef Danny het volgende:
Eens, zo gaan ze de volgende keer niks meer eten natuurlijk. Pim had een lekkere maaltijd moeten krijgen; minstens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou deze opdracht is niet zwaar,nee meelwormen vreten en niks krijgen.
Dat is pas erg
Dus dat. Ik word een beetje zat van de verwende houding.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:52 schreef Dottey het volgende:
Redactie..
Ik ben voor dat de dagopdrachten etc NIET MEER van te voren weten wat zij gaan winnen of verliezen.
Nu bepalen de overlevers steeds : vinden wij dit wel de moeite waard? om zich in te zetten voor de opdracht of niet.
van mij mag het ook vanavond jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:55 schreef pietpaniek het volgende:
even een vraagje we hebben gisteren allemaal gestemd op een feestje zonder bedtijd, dit ging gisteren natuurlijk niet door, maar wanneer komt dit dan.
ze zijn nu allemaal opdrachten aan het uitvoeren die naar mijn id niet zo leuk zijn om naar te kijken
ik zeg feestje er in
Nou zeg, dat vind ik ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou deze opdracht is niet zwaar,nee meelwormen vreten en niks krijgen.
Dat is pas erg
Van wat ik gezien heb heeft ie zich ook gedragen, maar misschien iets gebeurd dat wij niet hebben kunnen zien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er veel mannen zijn die in die toestand hen handen thuis kunnen houden
dudequote:
ze is gewoon gepikeerd omdat sommige streamers hebben aangegeven dat ze wel gepraat zou hebben ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:55 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Volgens mij was ze niet echt op dr gemak vannacht met hem in redelijk dronken en verdrietige staat in bed.
omgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |