quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef mazaru het volgende:
Ze snappen het nog steeds niet. Is er niet iemand van het kinderjournaal aanwezig?
Het is te moeilijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef Deisyy het volgende:
De opdracht loopt tot 10 uur morgenochtend. Dan verslapen ze dus de meeste tijd van de opdracht
Ja, jammer dat het in aanvang ietwat om zeep is geholpen, ik had nog gevraagd om er even goed over na te denken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Voor de huidige opdracht wordt momenteel een wat duidelijker omschrijving gebakken die naar de bewoners gaat. Het is door de bewoners enigszins uit verband gerukt. Elkaar commanderen is natuurlijk niet de bedoeling en imo hoeven ze ook niet aan elkaars zak te krabben als ze jeuk hebben.
Leermomentje
Daarom hoopte ik dat iemand anders dat fragmentje hadquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar we hebben bewijs nodig voor de redactie
Het liefst gewoon negerenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
Als je wil roken moet je nu dus non-verbaal aangeven dat je dat wilt, en iemand anders moet dat zien, en het spontaan (bij voorkeur zwijgend) aanbieden.
Doe dat vooralquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
straks maar weer even op het toilet gaan zitten
Ze moeten daar boven in dat hok wat minder blowen en wat beter nadenkenquote:
Heb ik al vanaf dag 1, maar wat eruit komt compenseert wel weer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:42 schreef lies1958 het volgende:
Ik ga me een klein beetje ergeren aan jeroen zijn stem. Andere hebben dat bij eline maar jeroen zijn stemgeluid kan er ook wat van hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |