dan moeten ce gecorrigeerd worden door de redactie, die weten tenslotte wat wel en niet precies de bedoeling isquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:12 schreef lies1958 het volgende:
volgens mij wordt de opdracht niet goed begrepen. Ze geven nu elkaar opdrachten om dingen te doen. Het was toch in 1e instantie de bedoeling dat ze elkaar gingen aankleden en te eten geven enzo en niet dat het zo doorslaat zoals nu. Want dit is niet mogelijk om te doen.
Het orginele idee was volgens mij humoristisch dit slaat door in de verkeerde richting.
Ja en dat is het niet toch dat vragen. Ze moeten elkaar alleen maar helpen met eten en zo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:11 schreef Espabilado het volgende:
Wil je even gaan zitten peter? nee ik ga niet zitten
FAAL
Pim wilt dat hij gaat zitten, en hij doet het niet, hij helpt dus pim zijn wens niet. (tja zo voeren zij het namelijk uit toch, met vragen van wil jij de deur open doen enzo)
bull, veiling loopt al dik een week.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. een marktonderzoekje.... gek dat er al een bod van ¤4000,- is voor het schilderij.. de veiling is nét open.. voorkennis dus al!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:14 schreef blomst het volgende:
Eline schoof de asbak uit haar zelf naar marielin
Sanctiequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:14 schreef blomst het volgende:
Eline schoof de asbak uit haar zelf naar marielin
ik hoop nu dat Amber het verpest ... gelijk al met der grote mond over Jeroenquote:
Leuk dat de rest hier het nu óók weet...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
bull, veiling loopt al dik een week.
Dat is zijn startbedrag volgens mijquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. een marktonderzoekje.... gek dat er al een bod van ¤4000,- is voor het schilderij.. de veiling is nét open.. voorkennis dus al!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |