dan moeten ce gecorrigeerd worden door de redactie, die weten tenslotte wat wel en niet precies de bedoeling isquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:12 schreef lies1958 het volgende:
volgens mij wordt de opdracht niet goed begrepen. Ze geven nu elkaar opdrachten om dingen te doen. Het was toch in 1e instantie de bedoeling dat ze elkaar gingen aankleden en te eten geven enzo en niet dat het zo doorslaat zoals nu. Want dit is niet mogelijk om te doen.
Het orginele idee was volgens mij humoristisch dit slaat door in de verkeerde richting.
Ja en dat is het niet toch dat vragen. Ze moeten elkaar alleen maar helpen met eten en zo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:11 schreef Espabilado het volgende:
Wil je even gaan zitten peter? nee ik ga niet zitten
FAAL
Pim wilt dat hij gaat zitten, en hij doet het niet, hij helpt dus pim zijn wens niet. (tja zo voeren zij het namelijk uit toch, met vragen van wil jij de deur open doen enzo)
bull, veiling loopt al dik een week.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. een marktonderzoekje.... gek dat er al een bod van ¤4000,- is voor het schilderij.. de veiling is nét open.. voorkennis dus al!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:14 schreef blomst het volgende:
Eline schoof de asbak uit haar zelf naar marielin
Sanctiequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:14 schreef blomst het volgende:
ik hoop nu dat Amber het verpest ... gelijk al met der grote mond over Jeroenquote:
Leuk dat de rest hier het nu óók weet...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
bull, veiling loopt al dik een week.
Dat is zijn startbedrag volgens mijquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. een marktonderzoekje.... gek dat er al een bod van ¤4000,- is voor het schilderij.. de veiling is nét open.. voorkennis dus al!
[ afbeelding ]
Ja maar dat mag toch die gebruikt ze toch niet voor zichzelf. Anders slaat het echt te ver door in mijn ogen en is het niet leuk meer om te kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:14 schreef blomst het volgende:
Klopt hoor, het ging mij niet om detail geneuzel, maar om echt wezenlijke en elementaire dingen. Eten, drinken, roken, wassen, etcquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:12 schreef lies1958 het volgende:
volgens mij wordt de opdracht niet goed begrepen. Ze geven nu elkaar opdrachten om dingen te doen. Het was toch in 1e instantie de bedoeling dat ze elkaar gingen aankleden en te eten geven enzo en niet dat het zo doorslaat zoals nu. Want dit is niet mogelijk om te doen.
Het orginele idee was volgens mij humoristisch dit slaat door in de verkeerde richting.
prec het was niet zo dat het gevraagd moest worden ze hielp een ander ermee dat was gewoon dus goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:17 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja maar dat mag toch die gebruikt ze toch niet voor zichzelf. Anders slaat het echt te ver door in mijn ogen en is het niet leuk meer om te kijken.
dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Peter: ik denk dat die FOK!kers helemaal in een scheur liggen.
Mera: Ik denk het ook, Peter.
Ja jouw orginele plan was lachen dit is niet leuk omdat ze niets meer durven te doen. Verkeerd ingeschat door de regie dus. Jammer van dit leuke plan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt hoor, het ging mij niet om detail geneuzel, maar om echt wezenlijke en elementaire dingen. Eten, drinken, roken, wassen, etc
Dát zou niet meer dan eerlijk zijn lijkt me.. maar een dergelijk belachelijk hoog bedrag zal nauwlijks respons opleveren.. weten ze nóg niet welk percentage op dit moment online is...quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan er even een boodschap in dat in het kader van hygiëne ze niet met kleren aan mogen slapen?
ja, wat wil je, geen slaapzak.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Ze houden vannacht de kleren aan die ze nu aanhebben, wat een mutsjes
Hij schijnt een populaire kunstenaar te zijn, die prijs voor dat schilderij is normaalquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dát zou niet meer dan eerlijk zijn lijkt me.. maar een dergelijk belachelijk hoog bedrag zal nauwlijks respons opleveren.. weten ze nóg niet welk percentage op dit moment online is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |