abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 22:21:00 #46
249559 crew  Lavenderr
pi_68789711
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:19 schreef Pek het volgende:
Quarter Pounder met kaas
Ben ff weg.
Nou, als je zo aandringt
pi_68789717
Ze durven nu haast niet meer te bewegen.
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:21:20 #48
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_68789725
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Dát zou niet meer dan eerlijk zijn lijkt me.. maar een dergelijk belachelijk hoog bedrag zal nauwlijks respons opleveren.. weten ze nóg niet welk percentage op dit moment online is...
Hij schijnt een populaire kunstenaar te zijn, die prijs voor dat schilderij is normaal
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 22:21:27 #49
184769 crew  Deisyy
pi_68789731
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef blomst het volgende:

[..]

ja, wat wil je, geen slaapzak.
Waar zijn de slaapzakken dan gebleven?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_68789736
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef pietpaniek het volgende:

[..]

Dat is elementair hè, ze maken zich nu druk over een jeuk, maar dit ontlopen ze zo
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:21:37 #51
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68789738
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:12 schreef lies1958 het volgende:
volgens mij wordt de opdracht niet goed begrepen. Ze geven nu elkaar opdrachten om dingen te doen. Het was toch in 1e instantie de bedoeling dat ze elkaar gingen aankleden en te eten geven enzo en niet dat het zo doorslaat zoals nu. Want dit is niet mogelijk om te doen.
Het orginele idee was volgens mij humoristisch dit slaat door in de verkeerde richting.
Het orgineel is dan ook een stuk eenvoudiger
:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=4028629#4028629

roevka - woensdag 6 mei 2009 @ 12:28

Nog een:
De bewoners moeten elkaar voeren en elkaar te drinken geven. Niemand mag zelf nog iets in z'n mond steken of aan z'n lippen zetten. Dat geld dus ook voor het roken van sigaretten.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:21:52 #52
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68789749
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:19 schreef Pek het volgende:
Quarter Pounder met kaas
Ben ff weg.
Neem voor mij maar een Big Tasty met Bacon mee
en een kip 20 met bbqs
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 22:21:52 #53
249559 crew  Lavenderr
pi_68789750
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef Dementor het volgende:
Ik ga lekker slapen, veel plezier nog vanavond!
Hopelijk maken jullie nog wat mooie caps en animated gifjes.
Truste Dementor, slaap maar lekker, je hebt het verdiend
pi_68789754
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef Dottey het volgende:
eline... ach dood kuikentje
mag ze al praten?
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2009 @ 22:22:26 #55
128220 Peter6000
pi_68789776
¤ 4001 geboden.
pi_68789793
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Waar zijn de slaapzakken dan gebleven?
Jeroen kwam niet uit bed, en toen kregen ze een sanctie, slaapzakken inleveren voor 24 uur.
Goedemorgen :W
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:23:03 #57
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68789812
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
¤ 4001 geboden.
Gaat hard
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_68789816
kunnen ze niet een spelletje laten doen? of een flesje met drank naar binnen?
dat ze drinken voor een ander in moeten schenken (en hun eigen glaasje niet dat moet iemand anders doen:) )
gewoon gezelligheid want zooooooo is het zooooooo jammer..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 22:23:06 #59
184769 crew  Deisyy
pi_68789819
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef Dementor het volgende:
Ik ga lekker slapen, veel plezier nog vanavond!
Hopelijk maken jullie nog wat mooie caps en animated gifjes.
Slaap lekker
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_68789834
patatjes van eline komen eraan ?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')