Ik heb wel kantoorwerk (op stage) en hetzelfdequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef Susi het volgende:
Als ik werk doe ik geen kantoorwerk. En mijn collega's zijn allemaal ruim 20 jaar ouder
Is ook meer gewenning eigenlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Water vind ik helemaal niks, hoe niet van smakeloos
TT doet mij denken aan die Rijdende Rechter afleveringquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:05 schreef Piles het volgende:
@TT: ik heb een hekel aan vissenMoet je geduld voor hebben
Heldenuitzending.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:06 schreef Susi het volgende:
[..]
TT doet mij denken aan die Rijdende Rechter aflevering
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef Susi het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ie_NL_07-05-2009.xml
Rond 8:30 komen een aantal posts van Fok voorbij
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:06 schreef Susi het volgende:
TT doet mij denken aan die Rijdende Rechter aflevering
Je meent hetquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:07 schreef naatje_1 het volgende:
je kan ook naar iets anders hengelen piles
Je pc moet je niet meerquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:13 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik kan geen filmpjes meer starten op het internet.
Ja.. hij heette Tabloid geloof ik?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:20 schreef Susi het volgende:
Je knippert met je ogen en er staat zo 32 hoor, pas maar op.
Hee, ken je die ene nog van die jongen die mee ging doen aan Wipe Out ?
wtfquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:26 schreef Bravebart het volgende:
PfffffftDenk je eindelijk een puick resultaat te hebben met de muur, die nu echt een beetje wit is, trek je de schilderstape van de grijze muur, trek je de helft van de verf mee
![]()
![]()
![]()
Mensen die niet kunnen schilderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier word ik nou echt verdrietig van
Mja verdorie zeg, doe ik alles 'goed' word ik weer de dupe van de vorige schildersquote:
Heb je nog wit over? zwart mengflesje kopen en bijwerken..?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja verdorie zeg, doe ik alles 'goed' word ik weer de dupe van de vorige schildersNu zit ik met een muur met een half jachtluipaarden patroon
Had ik ook al bedacht, maar de juiste tint grijs krijg je natuurlijk nooitquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb je nog wit over? zwart mengflesje kopen en bijwerken..?
Bron?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Zeg, wat gaan jullie doen nu het downloadverbod er waarschijnlijk komt? EU wil regels gelijktrekken ja, en niet over al downloaden legaal, dus dikke kans dat het hier ook illegaal gaat worden.
Ik weiger om 60 euro voor een serie te betalen die ik een keer wil zien. Ik wil niet afhankelijk zijn van het wanstaltige Nederlandse televisie aanbod om m'n fix () te krijgen
Dus ik zal m'n wegen wel vinden om m'n series te downloaden
Nee, dat lukt je nooit neequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:12 schreef Bravebart het volgende:
Had ik ook al bedacht, maar de juiste tint grijs krijg je natuurlijk nooit
Ja, dat dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Tweakers ergens, even zoekenquote:
Mja, het is de kleinste muur, 3 bij 2,5 ofzo. Maarja, als ik hem dan later nog een keer grijs maak, zal je dan niet die witte plekken er doorheen zien schemeren?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat lukt je nooit nee
Later maar helemaal opnieuw doen? Is het maar 1 muur?
Grijs over wit zal toch wel gaan, maar misschien niet in 1 keer. Wit over grijs lijkt me lastigerquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, het is de kleinste muur, 3 bij 2,5 ofzo. Maarja, als ik hem dan later nog een keer grijs maak, zal je dan niet die witte plekken er doorheen zien schemeren?
Checkquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:21 schreef Etcetera het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ie-voor-hele-eu.html
Mja, of met een verfkrabberquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou de muur schuren (echt) en opnieuw doen
Ja iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Check
Het kan me eerlijk gezegd weinig boeien, je kan er toch wel weer omheen
Dat sowieso eerst natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, of met een verfkrabberDie verf valt er bijna uit zichzelf af
Jij bent gekquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, of met een verfkrabberDie verf valt er bijna uit zichzelf af
Ik ben gek ja, maar ik weet wel wat ik doequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij bent gekElektrische schuurmachine eroverheen, werkt als een trein
(heb laatst geholpen met klussen
)
Flauw hoorquote:
Verfkrabber klinkt mij altijd in de oren alsof het heel veel moeite kostquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben gek ja, maar ik weet wel wat ik doe
Usenet met SSLquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Zeg, wat gaan jullie doen nu het downloadverbod er waarschijnlijk komt? EU wil regels gelijktrekken ja, en niet over al downloaden legaal, dus dikke kans dat het hier ook illegaal gaat worden.
Ik weiger om 60 euro voor een serie te betalen die ik een keer wil zien. Ik wil niet afhankelijk zijn van het wanstaltige Nederlandse televisie aanbod om m'n fix () te krijgen
Jawel, want het is eigendom van de maker en door uploaden/downloaden maak je als het ware een kopiequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:34 schreef DaFrenk het volgende:
Maaruh, TV series downloaden (iig de caps van TV) lijken me niet illegaal?
Bron?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel, want het is eigendom van de maker en door uploaden/downloaden maak je als het ware een kopieEn dat mag niet
Het is (half los zittende) verf op behang, dus dat wil welquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Verfkrabber klinkt mij altijd in de oren alsof het heel veel moeite kostMaar jij weet beter hoe je muur eurit ziet dan ik
Mjah, maar dat neemt niet weg dat ze hard bezig zijn de regels te veranderenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat hoop iker zijn heel veel overheidsmannen die ook downen hoor
er zijn nog steeds een heleboel sites die torrents aanbiedenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, maar dat neemt niet weg dat ze hard bezig zijn de regels te veranderenIk noem een Piratebay rechtzaak
Het is kut, maar wel waar. Leve het illegale circuit
mininova gaat helaas ook al maatregelen nemen tegen illegaal aanbodquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er zijn nog steeds een heleboel sites die torrents aanbieden
kunnen ze niet op de een of andere manier zorgen dat die illegale moeten betalen en dat het dan gratis mag worden gedumpt op internetquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mininova gaat helaas ook al maatregelen nemen tegen illegaal aanbodMaar er zijn nog meer sites
Zonder torrents, maar dat boeit me niet
Inderdaad.. aan de andere kant, als downloaden echt illegaal wordt verklaart dan kunnen ze vragen wat ze willen. Het is kopen of risico lopen.. Of geef ik ze nu een slogan kadoquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:56 schreef Etcetera het volgende:
Alsof het goedkoper gaat wordenDat betwijfel ik echt
En idd die anti piraterij filmpjes
Raar maar waar, ik heb er géén last van
![]()
BREINBIG is ooit op Campzone geweest
Ze durfden nauwelijks het terrein op
Hier nog een doos vol van liggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:03 schreef Piles het volgende:
En anders komen de Twilight-cd's weer terug![]()
quote:
apple is wel vet hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:02 schreef Etcetera het volgende:
Niemand wil betalenZo simpel is het.
Het is zelfs nog eenvoudiger: de entertainment industrie heeft gekozen voor een bepaalde manier van werken: cd's en dvd's enzo. De maatschappij en de techniek staat al véél verder: mp3's, .avi's, kortweg: downloaden. Zolang de industrie niet meegaat zullen er altijd mensen zijn die een manier vinden om materiaal gratis te kunnen verspreiden. Want de maatschappij wil het op die manier hebben.
Ik ben op zich wel bereid om te betalen voor een download. Mits het goedkoop is, makkelijk en veilig qua betaling. En iTunes doe ik niet, want ik hou niet van Apple en ik heb geen iPod
Ah.. ja, dan kan het. Mijn eerste was nummer 10 geloof ik. Kreeg ik nog van een 'mannetje' (lees: zo'n jochie @ school die zowat z'n hele huis op het netwerk had aangesloten toen hij net uit z'n luiers wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Ja ernstig heDa's van voor mijn tijd
Ik zit pas sinds een jaar of 5 echt dat ik aan het download ben geslagen
vet duur in elk gevalquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
apple is wel vet hoormaar itunes is soms wel kut
trouwens... ik download geen muziek
ik zet alleen maar podcasts op mn ipod, en als ik echt een nummer wil hebben gebruik ik een yt video
de ipod shuffle die ik heb was nie duurquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vet duur in elk gevalIk wil het best een keer proberen maar ik vind het echt achterlijk duur
Ik vind opzich Itunes wel meevallenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
apple is wel vet hoormaar itunes is soms wel kut
trouwens... ik download geen muziek
ik zet alleen maar podcasts op mn ipod, en als ik echt een nummer wil hebben gebruik ik een yt video
Ja of om half 7 je bed uit komen en gaan werkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan lekker in bed blijven liggen met een goed boek
Dat is een goed planquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is hier schitterend weer, ik ga zo buiten een boekje lezen
Het is wel educatief hoor, wat ik moet lezen, verzacht dat de pijn een beetje ? En ik ben vanavond ook nog bezig, dan ben jij weer vrijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is een goed planVoor jou dan, ik zit gewoon nog tot 5 uur binnen
Whehe, geen pijn hier hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:39 schreef Susi het volgende:
Het is wel educatief hoor, wat ik moet lezen, verzacht dat de pijn een beetje ?
Kloptquote:En ik ben vanavond ook nog bezig, dan ben jij weer vrij
Koekje er bij?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:44 schreef Susi het volgende:
Oeh. Strak plan. Eerst Hello Goodbye kijken.
Dat scheelt jaquote:Gelukkig mag ik moederdag overslaan dit jaar
Ik was ook om half 7 op, 08:10 was ik op kantoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja of om half 7 je bed uit komen en gaan werken
Weet het ook nietquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:00 schreef Yesse het volgende:
Oh wow. Het moment is daar. Ik word officieel misselijk van gebak
En hoeveel hadden wij al op ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:00 schreef Yesse het volgende:
Oh wow. Het moment is daar. Ik word officieel misselijk van gebak
Jij zit in de zon, dat heeft zij nietquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik herkende binnen een minuut een gastrolspeelster in Bones als een voormalige gastrolspeelster uit NCIS. I'm addicted, ain't I
quote:
Zon?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij zit in de zon, dat heeft zij niet
En ik heb helemaal niksOh ja, ik heb jullie
![]()
Zonde zeg, heerlijke gebakjesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:32 schreef Yesse het volgende:
2 happenEdit: Correctie, ik had de aardbeien bovenop opgegeten, dat ging nog maar bij de eerste hap van het gebakje werd ik misselijk.
Oja het waren ongeveer zulke gebakjes:
[ afbeelding ]
Ja, bij Susi welquote:Zon?
Ja, van slagroomtaart wordt je minder misselijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:44 schreef Susi het volgende:
Dat zijn echt van die smerig misselijkmakende gebakjes ja![]()
Je kan beter gewoon slagroomtaart eten![]()
Blij met een 3, dat heb ik nou nooitquote:Hier is de zon![]()
Ik had een 3 voor het tentamen van woensdag, yay
Van slagroomtaart werd ik ook al misselijk. Ik kan niet meer zo goed tegen het vet. Van patat en kroketten word ik ook misselijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:44 schreef Susi het volgende:
Dat zijn echt van die smerig misselijkmakende gebakjes ja![]()
Je kan beter gewoon slagroomtaart eten![]()
Hier is de zon![]()
Ik had een 3 voor het tentamen van woensdag, yay
Omdat de ICT dan weer wat te doen heeftquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
Wat een verhaalMaar succes met kiezen
Ik zou gewoon gaan doen wat je leuk vind
Werken kan altijd nog
![]()
Oh, en kopieermachinesWaarom sloop ik die dingen altijd
Ja ik dacht ik zet maar gelijk mijn hele dilemma hier op. Ik heb nu dus het probleem: wat vind ik leuker?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
Wat een verhaalMaar succes met kiezen
Ik zou gewoon gaan doen wat je leuk vind
Werken kan altijd nog
![]()
Mwah, een beetje vastlopend papier kan mn collega er wel uithalenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat de ICT dan weer wat te doen heeft. Alhoewel, ik doe 't doorzetten naar het bedrijf waarmee wij een onderhoudscontract hebben, en die komen langs voor het probleem (als ik het niet zelf kan oplossen)
Komt wel goedquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik zet maar gelijk mijn hele dilemma hier op. Ik heb nu dus het probleem: wat vind ik leuker?GEEN IDEE! Damn it
Nog steeds niet?quote:
Ik heb op het moment zo weinig te doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog steeds niet?
Moet eigenlijk m'n scriptie nog een beetje ordenen zodat wat mensen al een stukje kunnen lezen, maar
Nog steeds nietquote:
Wat een verschil qua kosten zegquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:33 schreef Yesse het volgende:
En toen twijfelde ik ALWEER over mijn Master. Ga me sowieso voor beide opleidingen inschrijven, wie weet brengt de toelating een kant en klare oplossing. Misschien word ik voor beide wel niet toegelaten. Maar goed. Sociologie in Utrecht begint steeds aantrekkelijker te worden. Sowieso ga ik nu def. voor Socio aan de UU ipv aan de EUR want op de EUR is het ¤ 3200 en op de UU ¤ 1620... Nogal een verschil. Maarja, Media & Journalistiek met redelijk brede toekomstperspectief óf mijn perfecte-minor doorzetten en Sociologie gaan studeren maar met een iets onzeker toekomstperspectief..
Hoe mijn vader reageert weet ik al: GA NAAR DE RECHERCHE! Ik heb me aangemeld voor een voorlichting omdat het onderzoek-gedeelte mij enorm aanspreekt maar ik ben nog niet helemaal zeker over mijn 'stabiliteit' in de buurt van 'criminelen'. Ik vind mezelf niet zo'n heel erg representatieve vrouw. Maar mijn vader die wil graag dat is z.s.m. geld ga verdienen want dat is 'zeker'. Hij is vooral bang dat ik geen baan kan vinden later. Mijn moeder wil gewoon dat ik het goed/leuk heb en die zegt: doe wat jou het meest aanspreekt..
Maarja. Een voor/nadelen lijstje maken dan.
OOOOOOOOOH ik kreeg the best advice ever van het studiepunt UtrechtIk weet nu hoe ik mijn OV moet houden
Wat mij dus mooi geld bespaart
Ze hebben de naam iig meequote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
geld 101tv eigenlijk ook mee als tv zender dinges
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:36 schreef Susi het volgende:
Wij zijn niet zo moeilijk hoor
En Frenk, 24 of 25 ?
Oh shitquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:38 schreef naatje_1 het volgende:
Dan breng ik nu iemand thuis van 3fm topique naar hier![]()
[..]
tja, jullie zeggen zelf dat het 3fm topique erg op het tv sc topic lijktquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:38 schreef naatje_1 het volgende:
Dan breng ik nu iemand thuis van 3fm topique naar hier![]()
[..]
Eigenlijk kan die hele datum er wel uit eigenlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:45 schreef Piles het volgende:
Zo, was ik weer![]()
[..]
Waarom staat dat eigenlijk niet in je profiel![]()
Waarom zou je?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:47 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Eigenlijk kan die hele datum er wel uit eigenlijk
Om dat kleine beetje anonimiteit dat je nog hebt op internet tegenwoordigquote:
Ja, aan je geboortedatum kun je ook echt veel zienquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Om dat kleine beetje anonimiteit dat je nog hebt op internet tegenwoordig
Woei, met scrollbalkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:58 schreef Tabloid het volgende:
GOEDEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVOND.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:14 schreef Tabloid het volgende:
Ik kom ook nooit bij de buren.
Maar ik mag ze ook niet.
Ohh, dat valt nog best meequote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:27 schreef Susi het volgende:
Ik heb bijna 1100 keer gepost in de reeksen van de TVSC en 3FM in april![]()
Goed nummerquote:
Valt die ook te kijken zonder dat je OOIT iets van Star Trek hebt gezienquote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:47 schreef DaFrenk het volgende:
Mogge![]()
Vandaag naar Star Trek! Ben erg benieuwd
Hmja, da's een goede vraag. JJ Abrams wilde wel een nieuwe, toegankelijkere, richting op gaan met deze film(s). Én het speelt zich af nog voor de eerste serie. Dus ik vermoed van welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Valt die ook te kijken zonder dat je OOIT iets van Star Trek hebt gezien
bezoekje aan de torrentboerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:38 schreef Etcetera het volgende:
Dan zou ik 'm misschien nog wel willen kijken
Weinig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:27 schreef Susi het volgende:
Ik heb bijna 1100 keer gepost in de reeksen van de TVSC en 3FM in april![]()
Doe ik volgende week wel evenquote:
Je gaat toch geen CAM kijken?quote:
Neequote:
Dan zal het toch wel iets langer duren dan een week voordat je hem kunt zienquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NeeIk wil wel een beetje kwaliteit hoor
Ontelbare boeketten, plantenbakjes en meer van dat soort spul. Heerlijk die originaliteit ieder jaarquote:
Ik vind moederdag juist leuk. Een extra dag om mijn moeder te verwennenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ontelbare boeketten, plantenbakjes en meer van dat soort spul. Heerlijk die originaliteit ieder jaar![]()
Helaas doen die 8 miljoen mannen in Nederland dat niet uit zichzelfquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:17 schreef Etcetera het volgende:
Mijn mama vind moederdag onzinZe vind het veel leuker als ik spontaan een keer wat meeneem, ipv omdat het moet
Nog 3 uurtjes denk ik, dan mag ik weerquote:
Was hier ook altijd ja, maar nu geen oma's meerquote:Ik vind moederdag ook stom, wij maken er ook meer een omadag van.
Eensquote:Net als Valentijnsdag, ook al zo stom.
Maar dan wel met originele cadeau's zeker?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:59 schreef Yesse het volgende:
Moederdag ,valentijnsdag.. I'm totally into it
Wat kun jij toch positief denkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:59 schreef Susi het volgende:
Wel leuk aan Valentijn en kerst is dat dan de film Love Actually weer op tv komt
Wat voor film het ook is, ik ken bijna niksquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:04 schreef Susi het volgende:
Het is een vre-se-lijke vrouwenfilm, dus het kan kloppen dat je 'm niet kent.
Mja, ziet er best fout uit jaquote:[ afbeelding ]
En ja, hem ken ik dan weer welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:04 schreef Susi het volgende:
Hugh![]()
Hij is ook zo schattig Brits in Four Weddings and a Funeral
Cadeaus moeten altijd origineel zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan wel met originele cadeau's zeker?
[..]
BEST FILM EVER!quote:Wat kun jij toch positief denken![]()
![]()
Al weet ik niet welke film dat is, uiteraard
Maar zijn ze bijna nooit, en zeker niet op zulke 'verplichte' dagenquote:
Nou.....quote:BEST FILM EVER!
Kijk meer filmsquote:
Ja want ik kijk alleen zo ongeveer elke film die uitkomtquote:
Ehm. Sorry maar ik probeer cadeautjes gewoon op mensen af te stemmen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar zijn ze bijna nooit, en zeker niet op zulke 'verplichte' dagenHet is toch veel leuker om ergens tegen aan te lopen, en dan te denken: "Hé, dat is echt iets voor ..."
[..]
Nou.....
Jaaa, jij!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:37 schreef Yesse het volgende:
Ehm. Sorry maar ik probeer cadeautjes gewoon op mensen af te stemmen.
Daar ging het omquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:14 schreef Piles het volgende:
Ontelbare boeketten, plantenbakjes en meer van dat soort spul. Heerlijk die originaliteit ieder jaar![]()
Kloptquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mjah maar dat is de eigen schuld van mensen
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:56 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
2 volwassen mannen die de slappe lach hebben dankzij een pop
Inderdaad, alhoewel. Ik was na Paultje wel klaarquote:
Heb maar weer eens DWHN gekeken, zitten soms nog wel leuke dingen inquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef DaFrenk het volgende:
Inderdaad, alhoewel. Ik was na Paultje wel klaar
* steekt open haard aanquote:Dan moeten we het hier maar gezellig maken
Als ze goed zijn is dat niet ergquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef DaFrenk het volgende:
Ahja, DWHN keek ik voorheen ook wel. Goed, de grappen zijn allemaal een beetje opgelezen. Maar wel goed bedacht.
Ah kon ik dat nog maar. Vroeger hadden we er eenquote:
whehe :pquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ze goed zijn is dat niet erg
De onzin die Raoul tegenwoordig uitkraamt is veel irritanter
Hier nooit gehad, het was dan ook een virtuelequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:37 schreef DaFrenk het volgende:
Ah kon ik dat nog maar. Vroeger hadden we er een
Perfecte vakanties zijn datquote:Tijd geleden ook op vakantie geweest in een blokhut in Luxemburg met een enorme open haard. Prachtig..en toen we opstonden lag er een meter sneeuw
De goede bedoeling is er zeg maarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier nooit gehad, het was dan ook een virtuele
[..]
So true..quote:Perfecte vakanties zijn datZeker met de juiste personen
Hey Suus.. alles goed?quote:
Berenvelletje, glaasje wijn, op internet is alles zo geregeld hoorquote:
Nee, volgens mij nietquote:
Ja, eigenlijk welquote:
Ben jij ook voetbalfanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef Susi het volgende:
Ja, eigenlijk wel. Valencia staat 2-0 voor tegen Real Madrid momenteel, dus er kan even weinig misgaan
![]()
Bij jou ?
Ja prima hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Valencia staat 2-0 voor tegen Real Madrid momenteel, dus er kan even weinig misgaan
![]()
Bij jou ?
Die goeie ouwe tijdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja prima hoorBeetje zenuwachtig voor m'n cadeautjes morgen
![]()
![]()
Nee, geintje. Maar moest wel denken hoe ik vroeger alle kasten in huis af ging zoeken
Ik ook niet echt hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:52 schreef DaFrenk het volgende:
Dan hebben we zeker van interesses geruild, deze man geeft niks om voetbal
Bij ons lachen ze altijd in dezelfde kast, en onder het bed van m'n ouders. Ook de Sinterklaascadeautjesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja prima hoorBeetje zenuwachtig voor m'n cadeautjes morgen
![]()
![]()
Nee, geintje. Maar moest wel denken hoe ik vroeger alle kasten in huis af ging zoeken
Whehequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijdDat je 's ochtends beneden kwam en dat er dan een gloednieuwe traptrekker + aanhanger stond
![]()
![]()
God, wat heb ik toen veel rondjes rond de salontafel gereden![]()
Whehequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet echt hoorKijk alleen nog naar uitslagen van de Eredivisie, maar verder volg ik er niks van
Dat valt dan wel weer tegenquote:
Ook nog lekker helder?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:56 schreef Susi het volgende:
Bij ons lachen ze altijd in dezelfde kast, en onder het bed van m'n ouders. Ook de Sinterklaascadeautjes
Legoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:56 schreef DaFrenk het volgende:
Whehe
Dat had ik met m'n skelter jaAl bracht de goede sint diee voor me mee
Ik zocht vooral naar Lego dozenVond ik dan een ingepakte doos, dan gelijk schudden alsof ik dan kan raden welke doos het was
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:59 schreef Susi het volgende:
Nou ik ga niet met m'n capuchonnetje op 't voetbalveld staan hoor
Oei, kapitale foutquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat valt dan wel weer tegen![]()
[..]
Ook nog lekker helder?
Uiteraardquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar zondagavond wel met bord op schoot voetbal kijken?
Whehe, best welquote:
Ik dan weer niet echt, dat scheeltquote:Maar ik ga over het algemeen met mensen om die ook wat van voetbal af weten, dat is alleen maar handig dan
Nou, ik volg gewoon de Nederlandse competitie en de Spaanse half (ik moet daar nog aan werkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:02 schreef DaFrenk het volgende:
Volg je ook de competitie in Finland? Of is het daar niet zo hot? (no pun intended)
Da's waarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Whehe, best welMaar ik typ soms ook dingen dat ik denk: huh, dat wilde ik helemaal niet typen
[..]
Ik dan weer niet echt, dat scheeltJa, een Ajax-fan, maar die valt natuurlijk niet onder de categorie "mensen die iets van voetbal weten"
Dat verbaast me dan weer niet heel ergquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:02 schreef Susi het volgende:
UiteraardSamen met m'n vader en broertje als ik weer thuis ben, m'n moeder en andere broertje vinden 't weer niks. Maar ik denk, al met al, dat ik de fanatiekste ben
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:05 schreef Susi het volgende:
Da's waar![]()
Mijn exjes waren ook voor Ajax, zodoende heb ik een hekel gekregen aan Ajax.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou, ik volg gewoon de Nederlandse competitie en de Spaanse half (ik moet daar nog aan werken). Toevallig is de club uit de stad waar ik woon dit jaar wel kampioen geworden met een Nederlandse coach. Die man heeft nog gewerkt als trainer bij de amateurclub uit het dorpje waar ik vandaan kwam, zwaar toevallig.
Maar nee, hier is voetbal niet zo populair. Ze zijn meer van de ijshockey.
In heel het Noorden eigenlijk wel. En volgens mij doen de landenteams van Rusland en Tsjechië het ook altijd wel aardig.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef DaFrenk het volgende:
[..]Da's dan idd toevallig
Ah, ijshockeyLeuke sport om te zien. Geen idee dat dat daar ook zo populair is. Ik dacht alleen in Noord-Amerika.
Niks mis mee toch ? Sowieso vind ik het altijd idioot dat je niet normaal fan mag zijn, maar alle ins en outs moet weten van een club. Zoveel weet ik ook niet van Valencia, iig niet zo veel meer als vier jaar terug. Maar ik volg ze nog altijd, dus ik zeg dat ik nog fan benquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan weer niet heel ergIk hou het wel gewoon bij Teletekst
Idd, ik ben ook nog steeds Feyenoord-fan, ook al volg ik er best weinig vanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:11 schreef Susi het volgende:
Niks mis mee toch ? Sowieso vind ik het altijd idioot dat je niet normaal fan mag zijn, maar alle ins en outs moet weten van een club. Zoveel weet ik ook niet van Valencia, iig niet zo veel meer als vier jaar terug. Maar ik volg ze nog altijd, dus ik zeg dat ik nog fan ben
Ik ben blij dat ik armleuningen heb, anders was ik al van m'n stoel gevallen denk ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:15 schreef DaFrenk het volgende:
Poeh, ik denk dat ik toch maar eens ga![]()
Ik kan niet meer laat opblijven denk ik.
Ja, dat is echt een strafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al nietquote:Nuja, over anderhalve week ben ik weer thuis en zit ik niet zo vaak meer achter de pc hoor, vreest niet !Iedereen verdwijnt maar tegenwoordig
Misschien moet ik dat ook eens doen. Oh nee, al geprobeerd, kan ik niet
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een strafIk ben wel wat gewend hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat meestal ook onverwachts. Met luikjes in vloeren enzo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook al nietIedereen verdwijnt maar tegenwoordig
Misschien moet ik dat ook eens doen. Oh nee, al geprobeerd, kan ik niet
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:32 schreef Susi het volgende:
Het gaat meestal ook onverwachts. Met luikjes in vloeren enzo.
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef Susi het volgende:
Gefeliciteerd DaFrenk
[ afbeelding ]Fijne dag
![]()
Ik realiseer mij nu ook pas dat mijn broertje ook vandaag jarig is![]()
M'n zus met de kidsquote:
Ik ben niet zo van verjaardagen vierenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
M'n zus met de kidsVerder vandaag niemand.
Maar dinsdagavond wellicht wel ja
Dankjewel!quote:
Ik sla ze ook het liefste over hoor. En hoe ouder je wordt, hoe minder mensen er meestal komen. Tot je een jubileum hebtquote:
Nou inderdaad, maar dit waren dan ook twee van die kliekjes uitzendingen. Ben benieuwd waar hij het volgend seizoen mee komt. Mag wel goed zijn, anders ga ik toch afhaken denk ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
voor het eerst gister mwdl gezien, was het een kutuitzending
Klopt ja, maar het boeit me allemaal niet. Ik nodig niemand uit eigenlijk, komt er iemand dan leuk. Zo niet dan maakt het me ook niks uit. Er liggen altijd wel wat chips in de kast of een leverworst in de koelkast en dan blijf je niet met 3 soorten vlaaien overquote:Op zondag 10 mei 2009 16:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik sla ze ook het liefste over hoor. En hoe ouder je wordt, hoe minder mensen er meestal komen. Tot je een jubileum hebt
Eensquote:Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nou inderdaad, maar dit waren dan ook twee van die kliekjes uitzendingen. Ben benieuwd waar hij het volgend seizoen mee komt. Mag wel goed zijn, anders ga ik toch afhaken denk ik.
als je kinderen krijgt gaan die hun verjaardag vieren, en dan willen die ook jouw verjaardag vierenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik sla ze ook het liefste over hoor. En hoe ouder je wordt, hoe minder mensen er meestal komen. Tot je een jubileum hebt
Welk nummer?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:27 schreef Piles het volgende:
1 nummer op de radio, en nu heb ik toch een kuthumeur![]()
[..]
Eens
*pokes youtube* mando diao luustren en je dag is weer goedquote:Op zondag 10 mei 2009 16:27 schreef Piles het volgende:
1 nummer op de radio, en nu heb ik toch een kuthumeur![]()
[..]
Eens
In jouw simpele wereldje misschien welquote:Op zondag 10 mei 2009 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
*pokes youtube* mando diao luustren en je dag is weer goed
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:51 schreef Etcetera het volgende:
Wat bij mij áltijd helpt is Manah Manah van The Muppets![]()
wekker als in wakker worden door de wekker, of herinnerd worden door de wekkerquote:Op zondag 10 mei 2009 16:56 schreef Etcetera het volgende:
Het is mijn wekker op m'n telefoonEn laatst was het als achtergrond op de televisie bij een of andere reportage, en ik had echt iets van 'wtf, heb ik m'n wekker gezet
'
Zekerquote:Op zondag 10 mei 2009 18:03 schreef DaFrenk het volgende:
Net wat gehaald bij KFC, lekker die 'chicken pieces'
Nee, maar da's met al die fast food dingesen. Op z'n tijd is het lekker ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:19 schreef Piles het volgende:
[..]
ZekerMits niet te vaak
Hier maar weer eens Chinees![]()
Da's die met Cannes op het eind? Was idd wel geinigquote:
Jup, dat is 'mquote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Da's die met Cannes op het eind? Was idd wel geinig
Dat was het niet echt geloof ik, meer dat ie te oud werd om Mr. Bean te spelenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:15 schreef DaFrenk het volgende:
Kan me toch wel voorstellen dat Atkinson het een beetje zat was
Mannen vs vrouwen geloof ik meestalquote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef Susi het volgende:
Ik vind 'm eerlijk gezegd helemaal niet zo leuk![]()
Alhoewel, die ene met dat hij gaat autorijden boven op z'n auto wel. Maar voor de rest niet eigenlijk![]()
Ow, ik dacht dat hij van het typetje af wilde.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was het niet echt geloof ik, meer dat ie te oud werd om Mr. Bean te spelen
Zou ook kunnen, maar vooral omdat ie niet wilde dat mensen Mr. Bean als oud persoon zouden onthoudenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:30 schreef DaFrenk het volgende:
Ow, ik dacht dat hij van het typetje af wilde.
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:38 schreef DaFrenk het volgende:
Zo, ik ga eens kappen. Ben aardig moe. En morgen weer vroeg op. Dus chat ze nog en toedeledokie!
Nog welquote:Op zondag 10 mei 2009 21:45 schreef Susi het volgende:
Mwoah, hij heeft toch een vrij tijdloos gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |