quote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef Susi het volgende:
Gefeliciteerd DaFrenk
[ afbeelding ]Fijne dag
![]()
Ik realiseer mij nu ook pas dat mijn broertje ook vandaag jarig is![]()
M'n zus met de kidsquote:
Ik ben niet zo van verjaardagen vierenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
M'n zus met de kidsVerder vandaag niemand.
Maar dinsdagavond wellicht wel ja
Dankjewel!quote:
Ik sla ze ook het liefste over hoor. En hoe ouder je wordt, hoe minder mensen er meestal komen. Tot je een jubileum hebtquote:
Nou inderdaad, maar dit waren dan ook twee van die kliekjes uitzendingen. Ben benieuwd waar hij het volgend seizoen mee komt. Mag wel goed zijn, anders ga ik toch afhaken denk ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
voor het eerst gister mwdl gezien, was het een kutuitzending
Klopt ja, maar het boeit me allemaal niet. Ik nodig niemand uit eigenlijk, komt er iemand dan leuk. Zo niet dan maakt het me ook niks uit. Er liggen altijd wel wat chips in de kast of een leverworst in de koelkast en dan blijf je niet met 3 soorten vlaaien overquote:Op zondag 10 mei 2009 16:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik sla ze ook het liefste over hoor. En hoe ouder je wordt, hoe minder mensen er meestal komen. Tot je een jubileum hebt
Eensquote:Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nou inderdaad, maar dit waren dan ook twee van die kliekjes uitzendingen. Ben benieuwd waar hij het volgend seizoen mee komt. Mag wel goed zijn, anders ga ik toch afhaken denk ik.
als je kinderen krijgt gaan die hun verjaardag vieren, en dan willen die ook jouw verjaardag vierenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik sla ze ook het liefste over hoor. En hoe ouder je wordt, hoe minder mensen er meestal komen. Tot je een jubileum hebt
Welk nummer?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:27 schreef Piles het volgende:
1 nummer op de radio, en nu heb ik toch een kuthumeur![]()
[..]
Eens
*pokes youtube* mando diao luustren en je dag is weer goedquote:Op zondag 10 mei 2009 16:27 schreef Piles het volgende:
1 nummer op de radio, en nu heb ik toch een kuthumeur![]()
[..]
Eens
In jouw simpele wereldje misschien welquote:Op zondag 10 mei 2009 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
*pokes youtube* mando diao luustren en je dag is weer goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |