Doet mij denken aan Employee of the Month, met Jessica Simpson. Wat een boutfilm is datquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet
[..]
Ja, daar kom ik ook nooit...![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Employee of the Month, met Jessica Simpson. Wat een boutfilm is dat
Je mist er niets aan hoor. Het was ook dat ie in de Sneak zat, anders had ik 'm ook nooit gezien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:46 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik zou eens wat meer films moeten kijken eigenlijk, weet ik ook eens waar iedereen het over heeft![]()
Ziet er te slecht uit iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Je mist er niets aan hoor. Het was ook dat ie in de Sneak zat, anders had ik 'm ook nooit gezien.
Dit was oprecht dom. De PS is oprecht puurquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ziet er te slecht uit iddMaar kan daardoor nog wel vermakelijk zijn
Net als die band van net
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Dit was oprecht dom. De PS is oprecht puur
Da's toch met die clip met Claudia Schiffer ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:55 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Westlife - Uptown Girl, dat is wel complete baggerop de radio nu
Ja, in dat cafe/koffiehuis-ietsquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Da's toch met die clip met Claudia Schiffer ?
Met dat ze een pakkie aan hebben met een raar soort groen en dan zwartwit geblokte tegeltjes ?quote:
Ik ben geen kennerquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Met dat ze een pakkie aan hebben met een raar soort groen en dan zwartwit geblokte tegeltjes ?
Drie maal raden waar ik mijn vriend heb leren kennenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:32 schreef Susi het volgende:
Ware liefdes ontmoeten in de supermarkt enzo
Dat meen jequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Drie maal raden waar ik mijn vriend heb leren kennen(en ik weet zeker dat ik oud wil worden met hem
)
Gut, ik weet niet eens meer waar we beiden werktenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat meen je!
Werkten jullie/je er of echt bij de zuivel oid ? (vink leuk, zulke verhalen)
Neeequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Drie maal raden waar ik mijn vriend heb leren kennen(en ik weet zeker dat ik oud wil worden met hem
)
Maar kwam je er in de super al achter dat ie echt leuk wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gut, ik weet niet eens meer waar we beiden werktenMaar ik ging bij de plaatselijk supermarkt werken, en hij werkte daar al
Maar heel vlot daarna ging hij er weg, alleen was ik 'm nooit echt vergeten. Wweer tegengekomen bij het stappen, en ik heb hem versierd
Duurde een half jaar ofzo, maar we hebben nu al bijna 5 jaar een relatie
Wat liefquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gut, ik weet niet eens meer waar we beiden werktenMaar ik ging bij de plaatselijk supermarkt werken, en hij werkte daar al
Maar heel vlot daarna ging hij er weg, alleen was ik 'm nooit echt vergeten. Wweer tegengekomen bij het stappen, en ik heb hem versierd
Duurde een half jaar ofzo, maar we hebben nu al bijna 5 jaar een relatie
quote:
quote:
Oeh, gemistquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:42 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Maar werk nu 7 jaar in een winkel, en nog niks hoorDus ik stop er maar mee over 4 weken
dan heb je een relatie op de werkvloer ipv winkelvloerquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:42 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Maar werk nu 7 jaar in een winkel, en nog niks hoorDus ik stop er maar mee over 4 weken
quote:
Ik had het al een beetje gezien, en kan deze zomer (en hopelijk langer) aan de slag bij stagebedrijfquote:Ga je elders werk zoeken ?
Tegelijk koffie halen ftwquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan heb je een relatie op de werkvloer ipv winkelvloer
Dat vond ik in de super alquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar kwam je er in de super al achter dat ie echt leuk wasof gebeurde dat tijdens het stappen
hoeft nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat vond ik in de super alanders was ik 'm wel vergeten
Ik heb het nog zwaarder (quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat drink ik ook al nietWat maak je het weer moeilijk
![]()
wat drink je danquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb het nog zwaarder (). Ik vind koffie én thee niet te hachelen
Ja, leg jij het als 15-jarige nog ff uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:52 schreef naatje_1 het volgende:
hoeft niethet kan ook gewoon een vriend voor je zijn gebleven
Gewone thee met suiker drink ik wel als het moetquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:53 schreef Susi het volgende:
Ik heb het nog zwaarder (). Ik vind koffie én thee niet te hachelen
Nja, heb wel een paar keer thee gedronken voor de lieve vrede. Maar warm water vind ik niet drinkbaar verder.
hehehquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, leg jij het als 15-jarige nog ff uit!
[..]
Gewone thee met suiker drink ik wel als het moetMaar meestal gewoon cola
Dat heeft hij voorgesteldquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoeft niethet kan ook gewoon een vriend voor je zijn gebleven
dan kom je toch bij dezelfde automaat als bij koffiequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Water. En warme chocolademelk. En fruitsappies.
What did we do this timequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef Susi het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ie_NL_07-05-2009.xml
Rond 8:30 komen een aantal posts van Fok voorbij
Eerst voorzichtig naar je toetrekken en dan toeslaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heeft hij voorgesteldHij had niet echt zin een relatie. Ik zei braaf 'ja is goed' maar dacht 'ja dat zullen we nog wel eens zien'
It worked
Als ik werk doe ik geen kantoorwerk. En mijn collega's zijn allemaal ruim 20 jaar ouderquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan kom je toch bij dezelfde automaat als bij koffie
Water vind ik helemaal niks, hoe niet van smakeloosquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:58 schreef Susi het volgende:
Water. En warme chocolademelk. En fruitsappies.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:58 schreef Etcetera het volgende:
Dat heeft hij voorgesteldHij had niet echt zin een relatie. Ik zei braaf 'ja is goed' maar dacht 'ja dat zullen we nog wel eens zien'
It worked
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef Susi het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ie_NL_07-05-2009.xml
Rond 8:30 komen een aantal posts van Fok voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |