Mij zou je er niet blij mee maken hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:02 schreef Susi het volgende:
Voor een avondje is het wel leuk idd, of keihard in de auto en dan meezingen met de ramen open als je in de file richting het strand staat. Is iedereen gelijk blijd en zowat gelukkig in de file
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:13 schreef Susi het volgende:
Ik zie dan allemaal handen uit de auto's komen en dat mensen gebroedelijk 'Hold me now, don't stop shaking' gaan zingen
Jammer dat ik het niet hebquote:
Zoals met zoveel dingenquote:Alleen goed, dat gebeurt ook alleen maar in films
Doet mij denken aan Employee of the Month, met Jessica Simpson. Wat een boutfilm is datquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet
[..]
Ja, daar kom ik ook nooit...![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Employee of the Month, met Jessica Simpson. Wat een boutfilm is dat
Je mist er niets aan hoor. Het was ook dat ie in de Sneak zat, anders had ik 'm ook nooit gezien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:46 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik zou eens wat meer films moeten kijken eigenlijk, weet ik ook eens waar iedereen het over heeft![]()
Ziet er te slecht uit iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Je mist er niets aan hoor. Het was ook dat ie in de Sneak zat, anders had ik 'm ook nooit gezien.
Dit was oprecht dom. De PS is oprecht puurquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ziet er te slecht uit iddMaar kan daardoor nog wel vermakelijk zijn
Net als die band van net
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Dit was oprecht dom. De PS is oprecht puur
Da's toch met die clip met Claudia Schiffer ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:55 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Westlife - Uptown Girl, dat is wel complete baggerop de radio nu
Ja, in dat cafe/koffiehuis-ietsquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Da's toch met die clip met Claudia Schiffer ?
Met dat ze een pakkie aan hebben met een raar soort groen en dan zwartwit geblokte tegeltjes ?quote:
Ik ben geen kennerquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Met dat ze een pakkie aan hebben met een raar soort groen en dan zwartwit geblokte tegeltjes ?
Drie maal raden waar ik mijn vriend heb leren kennenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:32 schreef Susi het volgende:
Ware liefdes ontmoeten in de supermarkt enzo
Dat meen jequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Drie maal raden waar ik mijn vriend heb leren kennen(en ik weet zeker dat ik oud wil worden met hem
)
Gut, ik weet niet eens meer waar we beiden werktenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat meen je!
Werkten jullie/je er of echt bij de zuivel oid ? (vink leuk, zulke verhalen)
Neeequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Drie maal raden waar ik mijn vriend heb leren kennen(en ik weet zeker dat ik oud wil worden met hem
)
Maar kwam je er in de super al achter dat ie echt leuk wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gut, ik weet niet eens meer waar we beiden werktenMaar ik ging bij de plaatselijk supermarkt werken, en hij werkte daar al
Maar heel vlot daarna ging hij er weg, alleen was ik 'm nooit echt vergeten. Wweer tegengekomen bij het stappen, en ik heb hem versierd
Duurde een half jaar ofzo, maar we hebben nu al bijna 5 jaar een relatie
Wat liefquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gut, ik weet niet eens meer waar we beiden werktenMaar ik ging bij de plaatselijk supermarkt werken, en hij werkte daar al
Maar heel vlot daarna ging hij er weg, alleen was ik 'm nooit echt vergeten. Wweer tegengekomen bij het stappen, en ik heb hem versierd
Duurde een half jaar ofzo, maar we hebben nu al bijna 5 jaar een relatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |