Waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook aan te denken toen ik aan het rollen wasMaar die zullen ook wel spetteren, ook al doet de reclame anders geloven
Mja, muur is geverfdquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel jaMaar schiet het al een beetje op?
Goeie vraag...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:03 schreef Bravebart het volgende:
En nu zit ik in een enorm dubioMn muur is zegmaar best mooi wit, maarrrrrrr de randen (die ik dus eerst met een kwast heb gedaan) en een paar plamuurplekken zijn nóg witter
Ik heb nog ongeveer 1/3 pot verf over; zal ik nu straks nog een pot kopen en nog een laag doen, of lekker zo laten
Kost me namelijk wel weer geld en een uur
Mag hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik geen veel te slechte opmerkingen meer
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:30 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Het is te pijnlijk niet-grappig
En ik moest me al inhouden met die witte vlekken bij Bart op de muur
Serieus ? Ik alleen maar grijswitharigenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:30 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar ik heb veel vaker mensen gezien van rond de 20 bij de geheugentrainer.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:30 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Het is te pijnlijk niet-grappig
En ik moest me al inhouden met die witte vlekken bij Bart op de muur
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Serieus ? Ik alleen maar grijswitharigen
En daarnaast: omroep Max is toch voor de vijftigplussers. Dan moeten ze wel erg weinig aanmeldingen hebben gehadquote:
Of ouderen willen niet op tv komen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:34 schreef Susi het volgende:
[..]
En daarnaast: omroep Max is toch voor de vijftigplussers. Dan moeten ze wel erg weinig aanmeldingen hebben gehad
Het is een vervelende afleiding. Vandaag wordt er een rookbom ingegooid, ze hebben net gasmaskers gekregen om te oefenen.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is een vervelende afleiding. Vandaag wordt er een rookbom ingegooid, ze hebben net gasmaskers gekregen om te oefenen.
Verder kreeg er één van hen gisteren het bericht dat een heel goede vriend was overleden. Heel naar om zo live te zien dat hij dat voorlas, en dat het bericht doorkwam bij hem
Persoonlijk vond ik het ook niet kunnen, doe het dan boven bij de redactie, en niet zo dat wij 'm helemaal in zien storten. Kreeg er helemaal een brok van in mijn keel. Uiteindelijk is het natuurlijk wel RLS, maar ik zou het niet zo willen horen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:42 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat had ik eigelijk niet verwacht in the bunker...
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:46 schreef Susi het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik het ook niet kunnen, doe het dan boven bij de redactie, en niet zo dat wij 'm helemaal in zien storten. Kreeg er helemaal een brok van in mijn keel. Uiteindelijk is het natuurlijk wel RLS, maar ik zou het niet zo willen horen.
Echte stagiairquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:00 schreef Yesse het volgende:
Zo 672 enveloppen gevuld, dicht geplakt en etiketten geplakt..
Pffff
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:06 schreef Yesse het volgende:
GOED NIEUWS! IK KAN ME NOG INSCHRIJVEN VOOR SOCIOLOGIE IN UTRECHT!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest twee weken geleden 500 enveloppen frankeren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:00 schreef Yesse het volgende:
Zo 672 enveloppen gevuld, dicht geplakt en etiketten geplakt..
Pffff
Voor de master ? Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:06 schreef Yesse het volgende:
GOED NIEUWS! IK KAN ME NOG INSCHRIJVEN VOOR SOCIOLOGIE IN UTRECHT!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar deze moesten heel snel weg. Ze waren ook nog maar net gedruktquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Echte stagiair![]()
Vorige week zijn er hier 4000 brieven weggegaan, maar dat laten we voor 100 euro bij de sociale werkplaats doen![]()
[..]
Mja heel fijn want bij de EUR is het op een of andere rare manier 2000 euro duurder om te studeren. Dan kan ik net zo goed naar Utrecht en misschien een paar dagen per week met een vriendin naar Utrecht reizenquote:![]()
![]()
Ik weet nog niet of ik er echt naar toe ga. Maar de kans is erquote:
Ik ook niet denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen gaat naar Utrecht iddNou ja, behalve ik dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef Tabloid het volgende:
Ik wil stage lopen bij de NS.![]()
Wat is daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aan?
Lijkt me topbedrijf om stage te lopen
Al hangt dat wel van werk/opleiding af natuurlijk
![]()
eer-ik heeft daar toch stage gelopen/gewerkt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Die werkt er nog jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
eer-ik heeft daar toch stage gelopen/gewerkt?
Maar als conducteur voor de grap.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Wat is daaraan?
Precies jaquote:
Dan zal het daar van zijn iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:46 schreef Susi het volgende:
Klopt, ze worden nog wel eens hier en daar onder geplakt.
quote:Als ze nog een keer in Nederland komen, ga ik er zeker heen. Echt, als je zo'n band ziet spelen kan je ongeveer alleen maar blij blijven en in een of andere roes zitten
Té vrolijk zelfsquote:
Dat valt ook wel mee, maar dit is gewoon overdrevenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:50 schreef Susi het volgende:
Jij bent van de zwaar melancholische muziek ?
Iddquote:
Mij zou je er niet blij mee maken hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:02 schreef Susi het volgende:
Voor een avondje is het wel leuk idd, of keihard in de auto en dan meezingen met de ramen open als je in de file richting het strand staat. Is iedereen gelijk blijd en zowat gelukkig in de file
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:13 schreef Susi het volgende:
Ik zie dan allemaal handen uit de auto's komen en dat mensen gebroedelijk 'Hold me now, don't stop shaking' gaan zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |