Echte stagiairquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:00 schreef Yesse het volgende:
Zo 672 enveloppen gevuld, dicht geplakt en etiketten geplakt..
Pffff
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:06 schreef Yesse het volgende:
GOED NIEUWS! IK KAN ME NOG INSCHRIJVEN VOOR SOCIOLOGIE IN UTRECHT!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest twee weken geleden 500 enveloppen frankeren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:00 schreef Yesse het volgende:
Zo 672 enveloppen gevuld, dicht geplakt en etiketten geplakt..
Pffff
Voor de master ? Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:06 schreef Yesse het volgende:
GOED NIEUWS! IK KAN ME NOG INSCHRIJVEN VOOR SOCIOLOGIE IN UTRECHT!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar deze moesten heel snel weg. Ze waren ook nog maar net gedruktquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Echte stagiair![]()
Vorige week zijn er hier 4000 brieven weggegaan, maar dat laten we voor 100 euro bij de sociale werkplaats doen![]()
[..]
Mja heel fijn want bij de EUR is het op een of andere rare manier 2000 euro duurder om te studeren. Dan kan ik net zo goed naar Utrecht en misschien een paar dagen per week met een vriendin naar Utrecht reizenquote:![]()
![]()
Ik weet nog niet of ik er echt naar toe ga. Maar de kans is erquote:
Ik ook niet denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen gaat naar Utrecht iddNou ja, behalve ik dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef Tabloid het volgende:
Ik wil stage lopen bij de NS.![]()
Wat is daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aan?
Lijkt me topbedrijf om stage te lopen
Al hangt dat wel van werk/opleiding af natuurlijk
![]()
eer-ik heeft daar toch stage gelopen/gewerkt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Die werkt er nog jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
eer-ik heeft daar toch stage gelopen/gewerkt?
Maar als conducteur voor de grap.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Wat is daaraan?
Precies jaquote:
Dan zal het daar van zijn iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:46 schreef Susi het volgende:
Klopt, ze worden nog wel eens hier en daar onder geplakt.
quote:Als ze nog een keer in Nederland komen, ga ik er zeker heen. Echt, als je zo'n band ziet spelen kan je ongeveer alleen maar blij blijven en in een of andere roes zitten
Té vrolijk zelfsquote:
Dat valt ook wel mee, maar dit is gewoon overdrevenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:50 schreef Susi het volgende:
Jij bent van de zwaar melancholische muziek ?
Iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |