SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Poll: Oude TV SC TopicsDoorgaan met bijhouden Stoppen met bijhouden
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Ja ik zag het.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:35 schreef Susi het volgende:
Typo in de poll
Maawwrrrr, dan kan iedereen terugvinden wat voor dingen ik heb gezegd![]()
![]()
Ik was al bezig met een nieuwe.![]()
![]()
Ze winnen vaak zat verdiend, nu mag 't ook wel eens op een lullerige manierquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
Die barcalona. Zo maar door naar de finale
Wel jammer voor Hiddink trouwens, maar aan de andere kant vind ik Chelsea weer niets.![]()
Via google ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:35 schreef Susi het volgende:
Typo in de poll
![]()
![]()
Maar ook een topic met de TT dat ik mee gaan doen aan Wipeout.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:35 schreef Susi het volgende:
Typo in de poll
![]()
![]()
Goed dat je dat weer even ter sprake brengtquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar ook een topic met de TT dat ik mee gaan doen aan Wipeout.
Wanneer begint een tweede ronde ? Als ze het weer in Argentinië doen, is dat wel een leuke vakantie
![]()
![]()
Goedemorgen.quote:
Ik keek net in de statistieken van de TV SC en wat zag ik daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar als het een succes is in Europa gaan ze een parcour opbouwen in Spanje. Stond eens in de Telegraaf.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:40 schreef Susi het volgende:
[..]
Goed dat je dat weer even ter sprake brengtWanneer begint een tweede ronde ? Als ze het weer in Argentinië doen, is dat wel een leuke vakantie
Evengoed een gratis vakantie maar Argentinië is beter.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:40 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik keek net in de statistieken van de TV SC en wat zag ik daar.
Schuld van Susi![]()
![]()
![]()
Daar is het ook warmquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:41 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar als het een succes is in Europa gaan ze een parcour opbouwen in Spanje. Stond eens in de Telegraaf.
Evengoed een gratis vakantie maar Argentinië is beter.
![]()
![]()
Heb trouwens zojuist iets onbesuists gedaan. Ik had eigenlijk een nieuwe opleiding al voor ogen in Utrecht, maar heb me nu voor een totaal andere studie aangemeld. Binnenkort nog even een Management & Organisatietoets voor maken als het goed is, ik had geen Economie1 in mijn pakket op de middelbare.![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:46 schreef Susi het volgende:
Heb trouwens zojuist iets onbesuists gedaan. Ik had eigenlijk een nieuwe opleiding al voor ogen in Utrecht, maar heb me nu voor een totaal andere studie aangemeld. Binnenkort nog even een Management & Organisatietoets voor maken als het goed is, ik had geen Economie1 in mijn pakket op de middelbare.Wat ga je nu doen dan?
![]()
![]()
't Werd toch heel goed bekeken ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:45 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar eerst afwachten tot er een tweede seizoen komt in Nederland.
![]()
Wilde Milieu-Maatschappijwetenschappen doen, heb me aangemeld voor International Business & Languagesquote:![]()
Maargoed, het kan morgen weer veranderen. Ik weet namelijk haast zeker dat de mensen die bij zo'n studie rondlopen, niet mijn mensen zijn.
![]()
Kan nog niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan zou ik maar de aanmeldingsformulieren gaan printen als ik jou was !
![]()
![]()
maar mag ik ook overslaan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:06 schreef Susi het volgende:
[..]
DaFrenk helpt je vast wel herinneren tzt
Want als het zo wordt als in de VS...
class="spoiler">Anders gaan we samen meedoen aan Lingo.![]()
![]()
![]()
Die vrouw op 10 seconden is echt fantastisch![]()
![]()
Lingo is toch wel een once in a lifetime experience, zeker doen![]()
Eigenlijk zou ik ooit nog een keer met mijn oma meedoen, zodra ik 18 was. Nu ben ik drie jaar ouder, laat er maar niets over vallen![]()
![]()
Die kan je dan meenemen als je een dagje naar de Efteling gaat, het is echt zo'n tas dat je bij zulke openbare gelegenheden gaat showen.
![]()
Absoluut.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:29 schreef Susi het volgende:
Die kan je dan meenemen als je een dagje naar de Efteling gaat, het is echt zo'n tas dat je bij zulke openbare gelegenheden gaat showen.
![]()
![]()
Buh, koop je een verfroller die niet zou moeten spetteren, zit je nog helemaal onder![]()
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
Vorig jaar heb ik dat echt belachelijk veel gekeken, deed ik wel eens meequote:![]()
Maar ik had ze vrijwel altjid allemaal goed bij het Boodschappenspel![]()
![]()
Gij wildebras !quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:57 schreef Bravebart het volgende:
Buh, koop je een verfroller die niet zou moeten spetteren, zit je nog helemaal onder![]()
![]()
Geef je op.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik dat echt belachelijk veel gekeken, deed ik wel eens mee![]()
Maar ik had ze vrijwel altjid allemaal goed bij het Boodschappenspel
![]()
![]()
Je hebt zeker niet dat Tell Sell-ding, dat is de enige echtequote:Op donderdag 7 mei 2009 12:57 schreef Bravebart het volgende:
Waarom onthoudt een mens die reclames![]()
![]()
![]()
Daar zat ik dus ook aan te denken toen ik aan het rollen wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet dat Tell Sell-ding, dat is de enige echte
Waarom onthoudt een mens die reclames![]()
Maar die zullen ook wel spetteren, ook al doet de reclame anders geloven
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
En nu zit ik in een enorm dubioMn muur is zegmaar best mooi wit, maarrrrrrr de randen (die ik dus eerst met een kwast heb gedaan) en een paar plamuurplekken zijn nóg witter
Ik heb nog ongeveer 1/3 pot verf over; zal ik nu straks nog een pot kopen en nog een laag doen, of lekker zo laten
Kost me namelijk wel weer geld en een uur
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Forum Opties Forumhop: Hop naar: