checkquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
En voor de buitenlandse series en films gewoon de bekende wegen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Poll: Oude TV SC TopicsDoorgaan met bijhouden Stoppen met bijhouden
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Ja ik zag het.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:35 schreef Susi het volgende:
Typo in de poll
Maawwrrrr, dan kan iedereen terugvinden wat voor dingen ik heb gezegd![]()
![]()
Ik was al bezig met een nieuwe.![]()
![]()
Ze winnen vaak zat verdiend, nu mag 't ook wel eens op een lullerige manierquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
Die barcalona. Zo maar door naar de finale
Wel jammer voor Hiddink trouwens, maar aan de andere kant vind ik Chelsea weer niets.![]()
Via google ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:35 schreef Susi het volgende:
Typo in de poll
![]()
![]()
Maar ook een topic met de TT dat ik mee gaan doen aan Wipeout.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:35 schreef Susi het volgende:
Typo in de poll
![]()
![]()
Goed dat je dat weer even ter sprake brengtquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar ook een topic met de TT dat ik mee gaan doen aan Wipeout.
Wanneer begint een tweede ronde ? Als ze het weer in Argentinië doen, is dat wel een leuke vakantie
![]()
![]()
Goedemorgen.quote:
Ik keek net in de statistieken van de TV SC en wat zag ik daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar als het een succes is in Europa gaan ze een parcour opbouwen in Spanje. Stond eens in de Telegraaf.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:40 schreef Susi het volgende:
[..]
Goed dat je dat weer even ter sprake brengtWanneer begint een tweede ronde ? Als ze het weer in Argentinië doen, is dat wel een leuke vakantie
Evengoed een gratis vakantie maar Argentinië is beter.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:40 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik keek net in de statistieken van de TV SC en wat zag ik daar.
Schuld van Susi![]()
![]()
![]()
Daar is het ook warmquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:41 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar als het een succes is in Europa gaan ze een parcour opbouwen in Spanje. Stond eens in de Telegraaf.
Evengoed een gratis vakantie maar Argentinië is beter.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: