Geen van beidequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
zeg nog een vraagjekijken jullie via de pc of zitten jullie met een laptop voor de tv
Ik heb zelfs geen televisiequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
zeg nog een vraagjekijken jullie via de pc of zitten jullie met een laptop voor de tv
Uuhm een man die een kutweek heeft gehad, omdat zn vrouw naar Curaçao is gegaan met haar zus en hij wilde heel graag mee, maar zij had hem niet gevraagd ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Het klinkt nogal heftig, maar weet nog steeds niet waar het over gaat
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen van beidePC en tv staan bij elkaar
Laptop voor tvquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
Das wel een beetje uhm raar jahquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm een man die een kutweek heeft gehad, omdat zn vrouw naar Curaçao is gegaan met haar zus en hij wilde heel graag mee, maar zij had hem niet gevraagd ofzo.
Mja, het verhaal lag iets gecompliceerder volgens mij, maar dit was de hoofdmootquote:
Ah, juistemquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, het verhaal lag iets gecompliceerder volgens mij, maar dit was de hoofdmoot
das toch de molquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, juistem
Joris, leuke presentator ook
Iets met uitzending gemistquote:
Gast, ga eens een jaar of 5 werken aan je niveau en kom dan nog eens buurtenquote:
Oh gets, dat word ik dus morgen ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:43 schreef Bravebart het volgende:
Nou verdorie, ik krijg gewoon tranen in mn ogen van die man
Gast? Volgens mij klopt dat nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, ga eens een jaar of 5 werken aan je niveau en kom dan nog eens buurten
maar bij de commerciele hebben ze geen uitzending gemistquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:54 schreef Susi het volgende:
[..]
Iets met uitzending gemist, daarnaast luister ik veel radio. Bovendien is het wel gezellig hier
ik heb al een tijd geen tv gekeken behalve zo nu en dan voetbalquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, ga eens een jaar of 5 werken aan je niveau en kom dan nog eens buurten
Strak plan. Moet tegelijkertijd nog maar even een essay schrijvenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij, dus kan je de hele dag ondersteunen [ afbeelding ]
Jawel hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar bij de commerciele hebben ze geen uitzending gemist![]()
Welquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
maar bij de commerciele hebben ze geen uitzending gemist![]()
Niet te vroeg beginnen dan, ik slaap wel uitquote:
Ik wil ook nog wat aan scriptie doenquote:Moet tegelijkertijd nog maar even een essay schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |