Ohh, dat valt nog best meequote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:27 schreef Susi het volgende:
Ik heb bijna 1100 keer gepost in de reeksen van de TVSC en 3FM in april![]()
Goed nummerquote:
Valt die ook te kijken zonder dat je OOIT iets van Star Trek hebt gezienquote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:47 schreef DaFrenk het volgende:
Mogge![]()
Vandaag naar Star Trek! Ben erg benieuwd
Hmja, da's een goede vraag. JJ Abrams wilde wel een nieuwe, toegankelijkere, richting op gaan met deze film(s). Én het speelt zich af nog voor de eerste serie. Dus ik vermoed van welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Valt die ook te kijken zonder dat je OOIT iets van Star Trek hebt gezien
bezoekje aan de torrentboerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:38 schreef Etcetera het volgende:
Dan zou ik 'm misschien nog wel willen kijken
Weinig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:27 schreef Susi het volgende:
Ik heb bijna 1100 keer gepost in de reeksen van de TVSC en 3FM in april![]()
Doe ik volgende week wel evenquote:
Je gaat toch geen CAM kijken?quote:
Neequote:
Dan zal het toch wel iets langer duren dan een week voordat je hem kunt zienquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NeeIk wil wel een beetje kwaliteit hoor
Ontelbare boeketten, plantenbakjes en meer van dat soort spul. Heerlijk die originaliteit ieder jaarquote:
Ik vind moederdag juist leuk. Een extra dag om mijn moeder te verwennenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ontelbare boeketten, plantenbakjes en meer van dat soort spul. Heerlijk die originaliteit ieder jaar![]()
Helaas doen die 8 miljoen mannen in Nederland dat niet uit zichzelfquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:17 schreef Etcetera het volgende:
Mijn mama vind moederdag onzinZe vind het veel leuker als ik spontaan een keer wat meeneem, ipv omdat het moet
Nog 3 uurtjes denk ik, dan mag ik weerquote:
Was hier ook altijd ja, maar nu geen oma's meerquote:Ik vind moederdag ook stom, wij maken er ook meer een omadag van.
Eensquote:Net als Valentijnsdag, ook al zo stom.
Maar dan wel met originele cadeau's zeker?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:59 schreef Yesse het volgende:
Moederdag ,valentijnsdag.. I'm totally into it
Wat kun jij toch positief denkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:59 schreef Susi het volgende:
Wel leuk aan Valentijn en kerst is dat dan de film Love Actually weer op tv komt
Wat voor film het ook is, ik ken bijna niksquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:04 schreef Susi het volgende:
Het is een vre-se-lijke vrouwenfilm, dus het kan kloppen dat je 'm niet kent.
Mja, ziet er best fout uit jaquote:[ afbeelding ]
En ja, hem ken ik dan weer welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:04 schreef Susi het volgende:
Hugh![]()
Hij is ook zo schattig Brits in Four Weddings and a Funeral
Cadeaus moeten altijd origineel zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan wel met originele cadeau's zeker?
[..]
BEST FILM EVER!quote:Wat kun jij toch positief denken![]()
![]()
Al weet ik niet welke film dat is, uiteraard
Maar zijn ze bijna nooit, en zeker niet op zulke 'verplichte' dagenquote:
Nou.....quote:BEST FILM EVER!
Kijk meer filmsquote:
Ja want ik kijk alleen zo ongeveer elke film die uitkomtquote:
Ehm. Sorry maar ik probeer cadeautjes gewoon op mensen af te stemmen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar zijn ze bijna nooit, en zeker niet op zulke 'verplichte' dagenHet is toch veel leuker om ergens tegen aan te lopen, en dan te denken: "Hé, dat is echt iets voor ..."
[..]
Nou.....
Jaaa, jij!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:37 schreef Yesse het volgende:
Ehm. Sorry maar ik probeer cadeautjes gewoon op mensen af te stemmen.
Daar ging het omquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:14 schreef Piles het volgende:
Ontelbare boeketten, plantenbakjes en meer van dat soort spul. Heerlijk die originaliteit ieder jaar![]()
Kloptquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mjah maar dat is de eigen schuld van mensen
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:56 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
2 volwassen mannen die de slappe lach hebben dankzij een pop
Inderdaad, alhoewel. Ik was na Paultje wel klaarquote:
Heb maar weer eens DWHN gekeken, zitten soms nog wel leuke dingen inquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef DaFrenk het volgende:
Inderdaad, alhoewel. Ik was na Paultje wel klaar
* steekt open haard aanquote:Dan moeten we het hier maar gezellig maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |