Weet het ook nietquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:00 schreef Yesse het volgende:
Oh wow. Het moment is daar. Ik word officieel misselijk van gebak
En hoeveel hadden wij al op ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:00 schreef Yesse het volgende:
Oh wow. Het moment is daar. Ik word officieel misselijk van gebak
Jij zit in de zon, dat heeft zij nietquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik herkende binnen een minuut een gastrolspeelster in Bones als een voormalige gastrolspeelster uit NCIS. I'm addicted, ain't I
quote:
Zon?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij zit in de zon, dat heeft zij niet
En ik heb helemaal niksOh ja, ik heb jullie
![]()
Zonde zeg, heerlijke gebakjesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:32 schreef Yesse het volgende:
2 happenEdit: Correctie, ik had de aardbeien bovenop opgegeten, dat ging nog maar bij de eerste hap van het gebakje werd ik misselijk.
Oja het waren ongeveer zulke gebakjes:
[ afbeelding ]
Ja, bij Susi welquote:Zon?
Ja, van slagroomtaart wordt je minder misselijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:44 schreef Susi het volgende:
Dat zijn echt van die smerig misselijkmakende gebakjes ja![]()
Je kan beter gewoon slagroomtaart eten![]()
Blij met een 3, dat heb ik nou nooitquote:Hier is de zon![]()
Ik had een 3 voor het tentamen van woensdag, yay
Van slagroomtaart werd ik ook al misselijk. Ik kan niet meer zo goed tegen het vet. Van patat en kroketten word ik ook misselijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:44 schreef Susi het volgende:
Dat zijn echt van die smerig misselijkmakende gebakjes ja![]()
Je kan beter gewoon slagroomtaart eten![]()
Hier is de zon![]()
Ik had een 3 voor het tentamen van woensdag, yay
Omdat de ICT dan weer wat te doen heeftquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
Wat een verhaalMaar succes met kiezen
Ik zou gewoon gaan doen wat je leuk vind
Werken kan altijd nog
![]()
Oh, en kopieermachinesWaarom sloop ik die dingen altijd
Ja ik dacht ik zet maar gelijk mijn hele dilemma hier op. Ik heb nu dus het probleem: wat vind ik leuker?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
Wat een verhaalMaar succes met kiezen
Ik zou gewoon gaan doen wat je leuk vind
Werken kan altijd nog
![]()
Mwah, een beetje vastlopend papier kan mn collega er wel uithalenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat de ICT dan weer wat te doen heeft. Alhoewel, ik doe 't doorzetten naar het bedrijf waarmee wij een onderhoudscontract hebben, en die komen langs voor het probleem (als ik het niet zelf kan oplossen)
Komt wel goedquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik zet maar gelijk mijn hele dilemma hier op. Ik heb nu dus het probleem: wat vind ik leuker?GEEN IDEE! Damn it
Nog steeds niet?quote:
Ik heb op het moment zo weinig te doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog steeds niet?
Moet eigenlijk m'n scriptie nog een beetje ordenen zodat wat mensen al een stukje kunnen lezen, maar
Nog steeds nietquote:
Wat een verschil qua kosten zegquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:33 schreef Yesse het volgende:
En toen twijfelde ik ALWEER over mijn Master. Ga me sowieso voor beide opleidingen inschrijven, wie weet brengt de toelating een kant en klare oplossing. Misschien word ik voor beide wel niet toegelaten. Maar goed. Sociologie in Utrecht begint steeds aantrekkelijker te worden. Sowieso ga ik nu def. voor Socio aan de UU ipv aan de EUR want op de EUR is het ¤ 3200 en op de UU ¤ 1620... Nogal een verschil. Maarja, Media & Journalistiek met redelijk brede toekomstperspectief óf mijn perfecte-minor doorzetten en Sociologie gaan studeren maar met een iets onzeker toekomstperspectief..
Hoe mijn vader reageert weet ik al: GA NAAR DE RECHERCHE! Ik heb me aangemeld voor een voorlichting omdat het onderzoek-gedeelte mij enorm aanspreekt maar ik ben nog niet helemaal zeker over mijn 'stabiliteit' in de buurt van 'criminelen'. Ik vind mezelf niet zo'n heel erg representatieve vrouw. Maar mijn vader die wil graag dat is z.s.m. geld ga verdienen want dat is 'zeker'. Hij is vooral bang dat ik geen baan kan vinden later. Mijn moeder wil gewoon dat ik het goed/leuk heb en die zegt: doe wat jou het meest aanspreekt..
Maarja. Een voor/nadelen lijstje maken dan.
OOOOOOOOOH ik kreeg the best advice ever van het studiepunt UtrechtIk weet nu hoe ik mijn OV moet houden
Wat mij dus mooi geld bespaart
Ze hebben de naam iig meequote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
geld 101tv eigenlijk ook mee als tv zender dinges
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:36 schreef Susi het volgende:
Wij zijn niet zo moeilijk hoor
En Frenk, 24 of 25 ?
Oh shitquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:38 schreef naatje_1 het volgende:
Dan breng ik nu iemand thuis van 3fm topique naar hier![]()
[..]
tja, jullie zeggen zelf dat het 3fm topique erg op het tv sc topic lijktquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:38 schreef naatje_1 het volgende:
Dan breng ik nu iemand thuis van 3fm topique naar hier![]()
[..]
Eigenlijk kan die hele datum er wel uit eigenlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:45 schreef Piles het volgende:
Zo, was ik weer![]()
[..]
Waarom staat dat eigenlijk niet in je profiel![]()
Waarom zou je?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:47 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Eigenlijk kan die hele datum er wel uit eigenlijk
Om dat kleine beetje anonimiteit dat je nog hebt op internet tegenwoordigquote:
Ja, aan je geboortedatum kun je ook echt veel zienquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Om dat kleine beetje anonimiteit dat je nog hebt op internet tegenwoordig
Woei, met scrollbalkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:58 schreef Tabloid het volgende:
GOEDEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVOND.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:14 schreef Tabloid het volgende:
Ik kom ook nooit bij de buren.
Maar ik mag ze ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |