Jawel, want het is eigendom van de maker en door uploaden/downloaden maak je als het ware een kopiequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:34 schreef DaFrenk het volgende:
Maaruh, TV series downloaden (iig de caps van TV) lijken me niet illegaal?
Bron?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel, want het is eigendom van de maker en door uploaden/downloaden maak je als het ware een kopieEn dat mag niet
Het is (half los zittende) verf op behang, dus dat wil welquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Verfkrabber klinkt mij altijd in de oren alsof het heel veel moeite kostMaar jij weet beter hoe je muur eurit ziet dan ik
Mjah, maar dat neemt niet weg dat ze hard bezig zijn de regels te veranderenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat hoop iker zijn heel veel overheidsmannen die ook downen hoor
er zijn nog steeds een heleboel sites die torrents aanbiedenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, maar dat neemt niet weg dat ze hard bezig zijn de regels te veranderenIk noem een Piratebay rechtzaak
Het is kut, maar wel waar. Leve het illegale circuit
mininova gaat helaas ook al maatregelen nemen tegen illegaal aanbodquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er zijn nog steeds een heleboel sites die torrents aanbieden
kunnen ze niet op de een of andere manier zorgen dat die illegale moeten betalen en dat het dan gratis mag worden gedumpt op internetquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mininova gaat helaas ook al maatregelen nemen tegen illegaal aanbodMaar er zijn nog meer sites
Zonder torrents, maar dat boeit me niet
Inderdaad.. aan de andere kant, als downloaden echt illegaal wordt verklaart dan kunnen ze vragen wat ze willen. Het is kopen of risico lopen.. Of geef ik ze nu een slogan kadoquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:56 schreef Etcetera het volgende:
Alsof het goedkoper gaat wordenDat betwijfel ik echt
En idd die anti piraterij filmpjes
Raar maar waar, ik heb er géén last van
![]()
BREINBIG is ooit op Campzone geweest
Ze durfden nauwelijks het terrein op
Hier nog een doos vol van liggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:03 schreef Piles het volgende:
En anders komen de Twilight-cd's weer terug![]()
quote:
apple is wel vet hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:02 schreef Etcetera het volgende:
Niemand wil betalenZo simpel is het.
Het is zelfs nog eenvoudiger: de entertainment industrie heeft gekozen voor een bepaalde manier van werken: cd's en dvd's enzo. De maatschappij en de techniek staat al véél verder: mp3's, .avi's, kortweg: downloaden. Zolang de industrie niet meegaat zullen er altijd mensen zijn die een manier vinden om materiaal gratis te kunnen verspreiden. Want de maatschappij wil het op die manier hebben.
Ik ben op zich wel bereid om te betalen voor een download. Mits het goedkoop is, makkelijk en veilig qua betaling. En iTunes doe ik niet, want ik hou niet van Apple en ik heb geen iPod
Ah.. ja, dan kan het. Mijn eerste was nummer 10 geloof ik. Kreeg ik nog van een 'mannetje' (lees: zo'n jochie @ school die zowat z'n hele huis op het netwerk had aangesloten toen hij net uit z'n luiers wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Ja ernstig heDa's van voor mijn tijd
Ik zit pas sinds een jaar of 5 echt dat ik aan het download ben geslagen
vet duur in elk gevalquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
apple is wel vet hoormaar itunes is soms wel kut
trouwens... ik download geen muziek
ik zet alleen maar podcasts op mn ipod, en als ik echt een nummer wil hebben gebruik ik een yt video
de ipod shuffle die ik heb was nie duurquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vet duur in elk gevalIk wil het best een keer proberen maar ik vind het echt achterlijk duur
Ik vind opzich Itunes wel meevallenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
apple is wel vet hoormaar itunes is soms wel kut
trouwens... ik download geen muziek
ik zet alleen maar podcasts op mn ipod, en als ik echt een nummer wil hebben gebruik ik een yt video
Ja of om half 7 je bed uit komen en gaan werkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan lekker in bed blijven liggen met een goed boek
Dat is een goed planquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is hier schitterend weer, ik ga zo buiten een boekje lezen
Het is wel educatief hoor, wat ik moet lezen, verzacht dat de pijn een beetje ? En ik ben vanavond ook nog bezig, dan ben jij weer vrijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is een goed planVoor jou dan, ik zit gewoon nog tot 5 uur binnen
Whehe, geen pijn hier hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:39 schreef Susi het volgende:
Het is wel educatief hoor, wat ik moet lezen, verzacht dat de pijn een beetje ?
Kloptquote:En ik ben vanavond ook nog bezig, dan ben jij weer vrij
Koekje er bij?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:44 schreef Susi het volgende:
Oeh. Strak plan. Eerst Hello Goodbye kijken.
Dat scheelt jaquote:Gelukkig mag ik moederdag overslaan dit jaar
Ik was ook om half 7 op, 08:10 was ik op kantoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja of om half 7 je bed uit komen en gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |