Ik heb wel kantoorwerk (op stage) en hetzelfdequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef Susi het volgende:
Als ik werk doe ik geen kantoorwerk. En mijn collega's zijn allemaal ruim 20 jaar ouder
Is ook meer gewenning eigenlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Water vind ik helemaal niks, hoe niet van smakeloos
TT doet mij denken aan die Rijdende Rechter afleveringquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:05 schreef Piles het volgende:
@TT: ik heb een hekel aan vissenMoet je geduld voor hebben
Heldenuitzending.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:06 schreef Susi het volgende:
[..]
TT doet mij denken aan die Rijdende Rechter aflevering
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef Susi het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ie_NL_07-05-2009.xml
Rond 8:30 komen een aantal posts van Fok voorbij
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:06 schreef Susi het volgende:
TT doet mij denken aan die Rijdende Rechter aflevering
Je meent hetquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:07 schreef naatje_1 het volgende:
je kan ook naar iets anders hengelen piles
Je pc moet je niet meerquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:13 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik kan geen filmpjes meer starten op het internet.
Ja.. hij heette Tabloid geloof ik?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:20 schreef Susi het volgende:
Je knippert met je ogen en er staat zo 32 hoor, pas maar op.
Hee, ken je die ene nog van die jongen die mee ging doen aan Wipe Out ?
wtfquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:26 schreef Bravebart het volgende:
PfffffftDenk je eindelijk een puick resultaat te hebben met de muur, die nu echt een beetje wit is, trek je de schilderstape van de grijze muur, trek je de helft van de verf mee
![]()
![]()
![]()
Mensen die niet kunnen schilderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier word ik nou echt verdrietig van
Mja verdorie zeg, doe ik alles 'goed' word ik weer de dupe van de vorige schildersquote:
Heb je nog wit over? zwart mengflesje kopen en bijwerken..?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja verdorie zeg, doe ik alles 'goed' word ik weer de dupe van de vorige schildersNu zit ik met een muur met een half jachtluipaarden patroon
Had ik ook al bedacht, maar de juiste tint grijs krijg je natuurlijk nooitquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb je nog wit over? zwart mengflesje kopen en bijwerken..?
Bron?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Zeg, wat gaan jullie doen nu het downloadverbod er waarschijnlijk komt? EU wil regels gelijktrekken ja, en niet over al downloaden legaal, dus dikke kans dat het hier ook illegaal gaat worden.
Ik weiger om 60 euro voor een serie te betalen die ik een keer wil zien. Ik wil niet afhankelijk zijn van het wanstaltige Nederlandse televisie aanbod om m'n fix () te krijgen
Dus ik zal m'n wegen wel vinden om m'n series te downloaden
Nee, dat lukt je nooit neequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:12 schreef Bravebart het volgende:
Had ik ook al bedacht, maar de juiste tint grijs krijg je natuurlijk nooit
Ja, dat dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Dus ik zal m'n wegen wel vinden om m'n series te downloaden
Tweakers ergens, even zoekenquote:
Mja, het is de kleinste muur, 3 bij 2,5 ofzo. Maarja, als ik hem dan later nog een keer grijs maak, zal je dan niet die witte plekken er doorheen zien schemeren?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat lukt je nooit nee
Later maar helemaal opnieuw doen? Is het maar 1 muur?
Grijs over wit zal toch wel gaan, maar misschien niet in 1 keer. Wit over grijs lijkt me lastigerquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, het is de kleinste muur, 3 bij 2,5 ofzo. Maarja, als ik hem dan later nog een keer grijs maak, zal je dan niet die witte plekken er doorheen zien schemeren?
Checkquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:21 schreef Etcetera het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ie-voor-hele-eu.html
Mja, of met een verfkrabberquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou de muur schuren (echt) en opnieuw doen
Ja iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Check
Het kan me eerlijk gezegd weinig boeien, je kan er toch wel weer omheen
Dat sowieso eerst natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, of met een verfkrabberDie verf valt er bijna uit zichzelf af
Jij bent gekquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, of met een verfkrabberDie verf valt er bijna uit zichzelf af
Ik ben gek ja, maar ik weet wel wat ik doequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij bent gekElektrische schuurmachine eroverheen, werkt als een trein
(heb laatst geholpen met klussen
)
Flauw hoorquote:
Verfkrabber klinkt mij altijd in de oren alsof het heel veel moeite kostquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben gek ja, maar ik weet wel wat ik doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |