Inderdaad, alhoewel. Ik was na Paultje wel klaarquote:
Heb maar weer eens DWHN gekeken, zitten soms nog wel leuke dingen inquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef DaFrenk het volgende:
Inderdaad, alhoewel. Ik was na Paultje wel klaar
* steekt open haard aanquote:Dan moeten we het hier maar gezellig maken
Als ze goed zijn is dat niet ergquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef DaFrenk het volgende:
Ahja, DWHN keek ik voorheen ook wel. Goed, de grappen zijn allemaal een beetje opgelezen. Maar wel goed bedacht.
Ah kon ik dat nog maar. Vroeger hadden we er eenquote:
whehe :pquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ze goed zijn is dat niet erg
De onzin die Raoul tegenwoordig uitkraamt is veel irritanter
Hier nooit gehad, het was dan ook een virtuelequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:37 schreef DaFrenk het volgende:
Ah kon ik dat nog maar. Vroeger hadden we er een
Perfecte vakanties zijn datquote:Tijd geleden ook op vakantie geweest in een blokhut in Luxemburg met een enorme open haard. Prachtig..en toen we opstonden lag er een meter sneeuw
De goede bedoeling is er zeg maarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier nooit gehad, het was dan ook een virtuele
[..]
So true..quote:Perfecte vakanties zijn datZeker met de juiste personen
Hey Suus.. alles goed?quote:
Berenvelletje, glaasje wijn, op internet is alles zo geregeld hoorquote:
Nee, volgens mij nietquote:
Ja, eigenlijk welquote:
Ben jij ook voetbalfanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef Susi het volgende:
Ja, eigenlijk wel. Valencia staat 2-0 voor tegen Real Madrid momenteel, dus er kan even weinig misgaan
![]()
Bij jou ?
Ja prima hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Valencia staat 2-0 voor tegen Real Madrid momenteel, dus er kan even weinig misgaan
![]()
Bij jou ?
Die goeie ouwe tijdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja prima hoorBeetje zenuwachtig voor m'n cadeautjes morgen
![]()
![]()
Nee, geintje. Maar moest wel denken hoe ik vroeger alle kasten in huis af ging zoeken
Ik ook niet echt hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:52 schreef DaFrenk het volgende:
Dan hebben we zeker van interesses geruild, deze man geeft niks om voetbal
Bij ons lachen ze altijd in dezelfde kast, en onder het bed van m'n ouders. Ook de Sinterklaascadeautjesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja prima hoorBeetje zenuwachtig voor m'n cadeautjes morgen
![]()
![]()
Nee, geintje. Maar moest wel denken hoe ik vroeger alle kasten in huis af ging zoeken
Whehequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijdDat je 's ochtends beneden kwam en dat er dan een gloednieuwe traptrekker + aanhanger stond
![]()
![]()
God, wat heb ik toen veel rondjes rond de salontafel gereden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |