Als ze goed zijn is dat niet ergquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef DaFrenk het volgende:
Ahja, DWHN keek ik voorheen ook wel. Goed, de grappen zijn allemaal een beetje opgelezen. Maar wel goed bedacht.
Ah kon ik dat nog maar. Vroeger hadden we er eenquote:
whehe :pquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ze goed zijn is dat niet erg
De onzin die Raoul tegenwoordig uitkraamt is veel irritanter
Hier nooit gehad, het was dan ook een virtuelequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:37 schreef DaFrenk het volgende:
Ah kon ik dat nog maar. Vroeger hadden we er een
Perfecte vakanties zijn datquote:Tijd geleden ook op vakantie geweest in een blokhut in Luxemburg met een enorme open haard. Prachtig..en toen we opstonden lag er een meter sneeuw
De goede bedoeling is er zeg maarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier nooit gehad, het was dan ook een virtuele
[..]
So true..quote:Perfecte vakanties zijn datZeker met de juiste personen
Hey Suus.. alles goed?quote:
Berenvelletje, glaasje wijn, op internet is alles zo geregeld hoorquote:
Nee, volgens mij nietquote:
Ja, eigenlijk welquote:
Ben jij ook voetbalfanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef Susi het volgende:
Ja, eigenlijk wel. Valencia staat 2-0 voor tegen Real Madrid momenteel, dus er kan even weinig misgaan
![]()
Bij jou ?
Ja prima hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Valencia staat 2-0 voor tegen Real Madrid momenteel, dus er kan even weinig misgaan
![]()
Bij jou ?
Die goeie ouwe tijdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja prima hoorBeetje zenuwachtig voor m'n cadeautjes morgen
![]()
![]()
Nee, geintje. Maar moest wel denken hoe ik vroeger alle kasten in huis af ging zoeken
Ik ook niet echt hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:52 schreef DaFrenk het volgende:
Dan hebben we zeker van interesses geruild, deze man geeft niks om voetbal
Bij ons lachen ze altijd in dezelfde kast, en onder het bed van m'n ouders. Ook de Sinterklaascadeautjesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja prima hoorBeetje zenuwachtig voor m'n cadeautjes morgen
![]()
![]()
Nee, geintje. Maar moest wel denken hoe ik vroeger alle kasten in huis af ging zoeken
Whehequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijdDat je 's ochtends beneden kwam en dat er dan een gloednieuwe traptrekker + aanhanger stond
![]()
![]()
God, wat heb ik toen veel rondjes rond de salontafel gereden![]()
Whehequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet echt hoorKijk alleen nog naar uitslagen van de Eredivisie, maar verder volg ik er niks van
Dat valt dan wel weer tegenquote:
Ook nog lekker helder?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:56 schreef Susi het volgende:
Bij ons lachen ze altijd in dezelfde kast, en onder het bed van m'n ouders. Ook de Sinterklaascadeautjes
Legoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:56 schreef DaFrenk het volgende:
Whehe
Dat had ik met m'n skelter jaAl bracht de goede sint diee voor me mee
Ik zocht vooral naar Lego dozenVond ik dan een ingepakte doos, dan gelijk schudden alsof ik dan kan raden welke doos het was
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:59 schreef Susi het volgende:
Nou ik ga niet met m'n capuchonnetje op 't voetbalveld staan hoor
Oei, kapitale foutquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat valt dan wel weer tegen![]()
[..]
Ook nog lekker helder?
Uiteraardquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar zondagavond wel met bord op schoot voetbal kijken?
Whehe, best welquote:
Ik dan weer niet echt, dat scheeltquote:Maar ik ga over het algemeen met mensen om die ook wat van voetbal af weten, dat is alleen maar handig dan
Nou, ik volg gewoon de Nederlandse competitie en de Spaanse half (ik moet daar nog aan werkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:02 schreef DaFrenk het volgende:
Volg je ook de competitie in Finland? Of is het daar niet zo hot? (no pun intended)
Da's waarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Whehe, best welMaar ik typ soms ook dingen dat ik denk: huh, dat wilde ik helemaal niet typen
[..]
Ik dan weer niet echt, dat scheeltJa, een Ajax-fan, maar die valt natuurlijk niet onder de categorie "mensen die iets van voetbal weten"
Dat verbaast me dan weer niet heel ergquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:02 schreef Susi het volgende:
UiteraardSamen met m'n vader en broertje als ik weer thuis ben, m'n moeder en andere broertje vinden 't weer niks. Maar ik denk, al met al, dat ik de fanatiekste ben
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:05 schreef Susi het volgende:
Da's waar![]()
Mijn exjes waren ook voor Ajax, zodoende heb ik een hekel gekregen aan Ajax.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou, ik volg gewoon de Nederlandse competitie en de Spaanse half (ik moet daar nog aan werken). Toevallig is de club uit de stad waar ik woon dit jaar wel kampioen geworden met een Nederlandse coach. Die man heeft nog gewerkt als trainer bij de amateurclub uit het dorpje waar ik vandaan kwam, zwaar toevallig.
Maar nee, hier is voetbal niet zo populair. Ze zijn meer van de ijshockey.
In heel het Noorden eigenlijk wel. En volgens mij doen de landenteams van Rusland en Tsjechië het ook altijd wel aardig.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef DaFrenk het volgende:
[..]Da's dan idd toevallig
Ah, ijshockeyLeuke sport om te zien. Geen idee dat dat daar ook zo populair is. Ik dacht alleen in Noord-Amerika.
Niks mis mee toch ? Sowieso vind ik het altijd idioot dat je niet normaal fan mag zijn, maar alle ins en outs moet weten van een club. Zoveel weet ik ook niet van Valencia, iig niet zo veel meer als vier jaar terug. Maar ik volg ze nog altijd, dus ik zeg dat ik nog fan benquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan weer niet heel ergIk hou het wel gewoon bij Teletekst
Idd, ik ben ook nog steeds Feyenoord-fan, ook al volg ik er best weinig vanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:11 schreef Susi het volgende:
Niks mis mee toch ? Sowieso vind ik het altijd idioot dat je niet normaal fan mag zijn, maar alle ins en outs moet weten van een club. Zoveel weet ik ook niet van Valencia, iig niet zo veel meer als vier jaar terug. Maar ik volg ze nog altijd, dus ik zeg dat ik nog fan ben
Ik ben blij dat ik armleuningen heb, anders was ik al van m'n stoel gevallen denk ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:15 schreef DaFrenk het volgende:
Poeh, ik denk dat ik toch maar eens ga![]()
Ik kan niet meer laat opblijven denk ik.
Ja, dat is echt een strafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al nietquote:Nuja, over anderhalve week ben ik weer thuis en zit ik niet zo vaak meer achter de pc hoor, vreest niet !Iedereen verdwijnt maar tegenwoordig
Misschien moet ik dat ook eens doen. Oh nee, al geprobeerd, kan ik niet
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een strafIk ben wel wat gewend hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat meestal ook onverwachts. Met luikjes in vloeren enzo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook al nietIedereen verdwijnt maar tegenwoordig
Misschien moet ik dat ook eens doen. Oh nee, al geprobeerd, kan ik niet
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:32 schreef Susi het volgende:
Het gaat meestal ook onverwachts. Met luikjes in vloeren enzo.
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef Susi het volgende:
Gefeliciteerd DaFrenk
[ afbeelding ]Fijne dag
![]()
Ik realiseer mij nu ook pas dat mijn broertje ook vandaag jarig is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |