Je ging hem toch niet pullen met de + dmg boost buff op hem ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:20 schreef vogelkooi het volgende:
Iemand die weet hoe crushing blows in elkaar zitten?
Begon onze healer gister over omdat de tank wat lager lvl was. we waren HOL normal aan het doen, en bij de generaal (eerste boss) ging het gewoon niet hij kon hem niet healen zo snel was hij dood.
Hij was lvl 77 en general 81. dus vanaf wel lvl heb je dat?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:56 schreef SharQueDo het volgende:
Het is laat en jij en je mede-Druid guildie verveelt je. Wat doe je dan? Tsja...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:56 schreef SharQueDo het volgende:
Het is laat en jij en je mede-Druid guildie verveelt je. Wat doe je dan? Tsja...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tja zou opzich best weer eens allie willen spelen, ik heb nog een 60 human rogue met half shadowcraft gear enzoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:01 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Niks mis met Alliance noch Horde.Gewoon spelen wat je het fijnste vindt. ^^
Nee nog niet eens.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:06 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Je ging hem toch niet pullen met de + dmg boost buff op hem ?
WoW bestaat sinds December 4 jaar.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:24 schreef onlogisch het volgende:
Mn tard is alweer lvl 32. Het gaat redelijk snel
En na 5 jaar horde is alliance ook wel eens leuk om te spelen
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:43 schreef Metonae het volgende:
[..]
WoW bestaat sinds December 4 jaar.
....*miereneuker*
je wat?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:24 schreef onlogisch het volgende:
Mn tard is alweer lvl 32. Het gaat redelijk snel
En na 5 jaar horde is alliance ook wel eens leuk om te spelen
zn tard. xDquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Kickable offence bij mij in de guild. Goede hunters (lees: alle hunters in onze guild) een huntard noemen.
..thanks for pointing that out, Captain Obviousquote:
Precies, is bij ons ook constant bezig tussen de serieuze discussies doorquote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef Blistering het volgende:
.
Wij lachen alle classes uit. En dan met name fagadins, gay knights, en huntards. Heeft iedereen ook schijt aan, tis gewoon humor.
Wow-europe.com -> support?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:18 schreef Zeroku het volgende:
Godverdomme, net een server migrate gedaan, bleek dat er al een character met mijn naam bestond en nu kan ik niet meer namechangen of inloggen op die char. Iemand enig idee wat ik nu kan doen?
Warriors zijn halfdood man, sinds die laatste grote patchquote:Op maandag 11 mei 2009 02:33 schreef CRemy het volgende:
Godverdomme ik moet een Warrior hebben voor arena..
Het enige account dat ik nu nog heb is een 72 rogue -.- .
Dat wordt raffen!
Ze waren vorig seizoen toch dood, en nu weer ge-revived. Hunters zijn nou dood arena wise.quote:Op maandag 11 mei 2009 04:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Warriors zijn halfdood man, sinds die laatste grote patch
FOTM FTW?quote:Op maandag 11 mei 2009 02:33 schreef CRemy het volgende:
Godverdomme ik moet een Warrior hebben voor arena..
Het enige account dat ik nu nog heb is een 72 rogue -.- .
Dat wordt raffen!
Uhm, Warrior/Druid is weer een top comp en staat al in verschillende BG's op n1.quote:Op maandag 11 mei 2009 04:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Warriors zijn halfdood man, sinds die laatste grote patch
Robe +10 stats, dagger +63 spellpower. Je kan ook nog spirit op chest doen, maar volgens mij is dat voor SP niet perse goed, voor locks wel aardig door die fel armor.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:21 schreef vogelkooi het volgende:
http://www.wowhead.com/?item=45085
Laten maken door en guildie, scheelde algauw 300 gold met ah, of zelf mats kopen en laten maken.
Nu nog wachten totdat een andere guildie me ebonweave robe klaar heeft, cooldowns enzo.
Wat is het beste om als enchant er op te zetten?
dagger and robe.
http://www.wow-heroes.com/# (faithfully, aerie peak)
lol wtfquote:Op maandag 11 mei 2009 15:53 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je eens naar die experience bar kijken.
Vreemd, ik ben ook verschillende keren gemigrate, maar altijd als mijn naam bezet was kreeg ik :quote:Op zondag 10 mei 2009 22:18 schreef Zeroku het volgende:
Godverdomme, net een server migrate gedaan, bleek dat er al een character met mijn naam bestond en nu kan ik niet meer namechangen of inloggen op die char. Iemand enig idee wat ik nu kan doen?
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:59 schreef stbabylon het volgende:
Oh, dat gebeurt bij ons absoluut. En als iemand het één keer zegt, is er ook niet veel aan de hand. Maar de hunter CO is nogal verdedigend vanwege de historie met hunters. En wil absoluut niet dat hunters worden gezien als de noobs die er zoveel rondliepen pre-tbc.
Vroegah! toen je nog - epxperience kreeg als je naar de spirit healer ging voor een revive, ik praat over 2004 net na de beta.quote:
Zit wel in Blackout, maar mn alts zijn of level 38 of level 70quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:18 schreef Aivac het volgende:
Nog mensen hier met 69 'twinks' in blackout of rampage?
Ben raiden beetje zat en ben me alts gaan levelen, was vergeten hoe leuk low-level brackets pvp is
69 is tegenwoordig low-level bracket. Oh wow. Dan heb je al wel toegang tot de 51 talents.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:18 schreef Aivac het volgende:
Nog mensen hier met 69 'twinks' in blackout of rampage?
Ben raiden beetje zat en ben me alts gaan levelen, was vergeten hoe leuk low-level brackets pvp is
Lolpenace!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
69 is tegenwoordig low-level bracket. Oh wow. Dan heb je al wel toegang tot de 51 talents.
Jah.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:22 schreef vogelkooi het volgende:
Penance!!! en vooral die glyph dat de cooldown 2 sec korter word.
Zal je toch echt naar Anaheim moeten gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet iemand of die murloc marine ook naar de EU komt?
Blizzcon in Amerika, of EBay.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet iemand of die murloc marine ook naar de EU komt?
DEALquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:02 schreef Murloc het volgende:
Edit: of je moet er $ 39,95 voor over hebben;
http://www.blizzard.com/blizzcon/partners/directv.xml
Maar goed werkt die ook in de EU dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DEAL
Ik moet Murloc Space Marine hebben!
Zit gewoon in de game files. Enige verschil tussen US en EU zijn de language packs.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Maar goed werkt die ook in de EU dan?
HELL ABOUT TIME!!!quote:
Kan ik geld terug eisen? van die 40 gold die ik er voor heb neergeteld?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:27 schreef GI het volgende:
[..]
Jah.
Nog wel: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=16903630259&pageNo=1&sid=1#11
40g maar? Ik heb er 225g voor moeten dokkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:13 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Kan ik geld terug eisen? van die 40 gold die ik er voor heb neergeteld?![]()
Tja .. zeg dat wel.. ik was een van de eerst die Glyph of Metamorphosis kon maken.. kon er 150g voor vangen. Nu 10 als ik mazzel heb.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:29 schreef vogelkooi het volgende:
Heb niet direct na de patch begonnen met glyph's kopen pas 3 weken later toen was de glyph gekte over.
Zover ik het begrijp: Glyph of Penance zou veranderd worden van -2sec cooldown, naar +5% crit, maar dit gaat niet door, en blijft -2sec cooldown.quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:24 schreef GI het volgende:
Hmmz, misschien heb ik het verkeerd gelezen. Ze hebben in 3.1.1 een wijziging die ze in 3.1.2 weer ongedaan gaan maken ?
Natuurlijk, DPS wise zou de cd van penance 40 seconden moeten zijn om een evengrote dps increase te zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:41 schreef GI het volgende:
Die -2sec vind ik een stuk beter dan de +5% crit iig.
Ik doe dat ook als ik nog in leven ben, share the pain! No way dat je reagent costs boven mijn repaircosts uitkomen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:40 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren de hele avond lekker zitten whipen op Vezax25. Heerlijke whipe avond voor een hunter.
Máx (MT) has died
Ren
Hoekje in
FD
Hele avond zo'n 15x gewhiped, en in totaal 3x dood gegaan (1x mochten we niet FD-en omdat we respawns hadden).
En dan nog heb je van die eikels, guildies no less, die naar hetzelfde hoekje toerennen om er voor te zorgen dat de hunters ook doodgaan door AOE. Zo sneu is dat he.
En voor er hier een discussie losbarst. Hunters hebben nog steeds veruit de meeste reagent costs, één baas in Ulduar waar we geen dura verliezen door FD maakt dat nog niet eens goed, dus niet zeuren over bill-dodging en dat we het verdienen.
Ok dus die codes werken ook gewoon met een EU accountquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit gewoon in de game files. Enige verschil tussen US en EU zijn de language packs.
Dan bij jij gewoon een asociale klootzak en ben je je guildies niet waard.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:56 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik doe dat ook als ik nog in leven ben, share the pain! No way dat je reagent costs boven mijn repaircosts uitkomen.
mana-pots en drinks is iedereen kwijt. en die ~30 candles op een avond zijn NIET 65gquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:09 schreef GI het volgende:
In mijn vijf mans groepje ligt de hoogste reagent cost toch bij mij als Priest. Iedere 60 minuten (en iedere wipe) knal ik er drie sacred candles door en mijn mana-pots en drinks zorgen bij mij voor een hoge bill.
Net zoals candles bij priests horen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef GI het volgende:
Ik vind persoonlijk dat je de kosten voor je kogels en pet-food niet mee mag rekenen in vergelijking met reagent costs. Dat zijn nou eenmaal dingen die bij de class horen.
Ik heb het hier dus ook over bewust hunters meenemen, of ze gaan afzeiken omdat het bill-dodgers zijn en dat ze verdienen dood te gaan. Het kinderachtige gedoe.quote:Al vind ik persoonlijk ook nog eens dat je eigenlijk helemaal geen vergelijkingen moet trekken. Costs die class specifiek zijn moet je voor lief nemen. Tanks hebben een hogere repair bill, en hunters hebben de pet food.
Bij een wipe bewust anderen meenemen is gewoon kinderachtig en schiet helemaal niemand mee op natuurlijk. Behalve als een rogue of hunter out of combat dropt en vervolgens in de /p of de /raid bijdehand gaat doen over het feit dat hij niet hoeft te corpserunnen. In zo'n geval ben je hem liever kwijt dan rijk.
wij hebben een nieuwe tank game bij Auriayaquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:56 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik doe dat ook als ik nog in leven ben, share the pain! No way dat je reagent costs boven mijn repaircosts uitkomen.
Dat is dus gewoon dom.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef SharQueDo het volgende:
Als ik of een andere RL bij ons in de guild een wipe called wordt er ook daadwerkelijk verwacht dat iedereen morsdood gaat. Nee, niet FD, niet Invisibility, niet Shadowmeld, gewoon keihard >dood<. Loop maar in de fire/voidzone/landmines/wat dan ook.
Als je dat consistent blijft dodgen dan kun je gewoon niet luisteren en word je gewoon vervangen, simpel zat. Raiden = duur. En als je een cheapskate bent zoals mensen hier boven me dan hou je het niet lang vol bij ons. Met een paar dailies per dag haal je repair+reagent costs er makkelijk uit voor 4 avonden per week raiden, plus wat winst. En dan ben je nog maar een uur per dag kwijt.
Wipen = wipen, no excuses.
Nee. Niet luisteren ("wipen") en dan huilen als een klein kind dat andere mensen jou meenemen in de aoe met als enige argument je repair- en reagentkosten. DAT is pas dom en kinderachtig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon dom.
FD haalt je van de aggro list en zorgt voor geen enkel risico. Als je niet wil dat hunters FD-en, kan ik me alleen maar voorstellen dat je heel flauw niet alleen de repairbill wil betalen.
Als dat in jouw guild niet wordt getolereerd, zou ik daar niet eens in willen zitten. Want het is gewoon kinderachtig gedrag. Niemand wordt er slechter van als een hunter FD-ed. TENZIJ er respawns zijn, dan moet ook de hunter dood.
Ik raid (nog) niet, maar leg mij eens uit waarom je zelfmoord moet plegen terwijl het niet nodig is? Vanwege solidariteit? Sorry, maar ik vind het nogal vreemd, als je class de mogelijkheid heeft om niet dood te gaan, bijvoorbeeld door FD, waarom zou je dat niet benutten? Niet als troll of zo bedoelt, ik begrijp het gewoon niet en ik ben geen vrek, ik heb geld zat en heb vaak genoeg na een HC een flinke repairbill moeten betalen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef SharQueDo het volgende:
Als ik of een andere RL bij ons in de guild een wipe called wordt er ook daadwerkelijk verwacht dat iedereen morsdood gaat. Nee, niet FD, niet Invisibility, niet Shadowmeld, gewoon keihard >dood<. Loop maar in de fire/voidzone/landmines/wat dan ook.
Als je dat consistent blijft dodgen dan kun je gewoon niet luisteren en word je gewoon vervangen, simpel zat. Raiden = duur. En als je een cheapskate bent zoals mensen hier boven me dan hou je het niet lang vol bij ons. Met een paar dailies per dag haal je repair+reagent costs er makkelijk uit voor 4 avonden per week raiden, plus wat winst. En dan ben je nog maar een uur per dag kwijt.
Ook dat inderdaad, dan hoeft niet iedereen terug te rennen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef GI het volgende:
Ik snap alleen niet waarom je bij een wipe die gecalled wordt niet gewoon de mensen die het kunnen van de aggrolijst af kan laten valen en ze rustig kan laten zitten terwijl de rest terugloopt... Is er dan ook een healer met soulstone van een warlock die terug MOET lopen terwijl hij ook gewoon op zijn gemak wat mensen de corpserun zou kunnen besparen ?
Dit is echt belachelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef SharQueDo het volgende:
Soulstones gebruiken we alleen mocht er iemand mid-combat dood gaan die we niet kunnen missen, MT op Steelbreaker bv of healer in Thorim Gauntlet. Niet dat na een wipe iedereen achterover kan leunen en een mag beginnen met het reswerk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef GI het volgende:
Ik snap alleen niet waarom je bij een wipe die gecalled wordt niet gewoon de mensen die het kunnen van de aggrolijst af kan laten valen en ze rustig kan laten zitten terwijl de rest terugloopt... Is er dan ook een healer met soulstone van een warlock die terug MOET lopen terwijl hij ook gewoon op zijn gemak wat mensen de corpserun zou kunnen besparen ?
Omdat we vaak genoeg hebben gehad dat mensen dat deden (FD/Shadowmeld/Invis) dat bosses en/of trash gingen buggen. 8 Sartharion Flame Adds die bij de ingang stonden, etc. Ook pre-WotLK overigens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef GI het volgende:
Dit is dan wel weer logisch en geldt bij ons ook, eergister nog iemand uit het guild gekickt omdat die al voor de tweede keer geen elixirs/flasks/buff-food had meegenomen, onder het mom van geen gold ervoor hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:34 schreef SharQueDo het volgende:
edit2: Staat ook heel duidelijk bij ons in de guild regels prior apply dat je dus geen cheapskate moet zijn. Ik weet niet in wat voor guild jij zit maar bij ons wordt wel verwacht dat iedereen het beste van het beste aan enchants/gems/consumables/potions heeft.
Dan nog kan ik me er nog niet helemaal in vinden waarom dood = dood zou moeten betekenen. Et is niet een 'luiheid' issue in deze denk ik maar vooral een vraagteken waarom je niet zou proberen iets dergelijks te doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Soulstones gebruiken we alleen mocht er iemand mid-combat dood gaan die we niet kunnen missen, MT op Steelbreaker bv of healer in Thorim Gauntlet. Niet dat na een wipe iedereen achterover kan leunen en een mag beginnen met het reswerk.
Oh nee, een verplichte corpserun, wat erg! Boehoehoe!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:06 schreef Silmarwen het volgende:
Wat een bs zeg, een verplichte corpse run. Serieus. Ik vind dat gewoon zo enorm huilie en Calimero gedrag. "IK BEN DOOD EN DAS NIET EERLIJK BOEHOEHOE."
Volgens mij draai je het nu nogal om SharQ. Maar dat geeft niet hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Oh nee, een verplichte corpserun, wat erg! Boehoehoe!!![]()
Wat ben ik toch blij dat we geen mensen zoals jij in de guild meer hebben zeg. Die om elke scheet die gelaten wordt gaan whinen en janken.
Ik zit dus wel in een raidguild maar wij zijn ook niet zo kinderachtig hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:51 schreef GI het volgende:
[..]
Dan nog kan ik me er nog niet helemaal in vinden waarom dood = dood zou moeten betekenen. Et is niet een 'luiheid' issue in deze denk ik maar vooral een vraagteken waarom je niet zou proberen iets dergelijks te doen.
Ik snap niet dat er een MUST CORPSE RUN gecreëerd wordt bij sommige groepen. Ikzelf ben maar een casual speler die het spelletje vooral voor de lol speelt en dingen zoals goud en en repair bills eerder lachwekkend vind dan dat ik me er druk over kan maken. Een wipe is kut, maar imho is een verplichte run en bewust anderen die run forceren compleet nutteloos.
Je bedoelt de mensen die gaan janken omdat rogues besluiten te vanishen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij dat we geen mensen zoals jij in de guild meer hebben zeg. Dramaqueens die om elke scheet die gelaten wordt gaan whinen en janken.
Ik zeg alleen dat het bij ons wipe=wipe(=dood) is. Dat iedereen hier gelijk begint te huilen dat dat kinderachtig is en dat zeg je dat IK moeilijk doe??quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:23 schreef GI het volgende:
[..]
Volgens mij draai je het nu nogal om SharQ. Maar dat geeft niet hoor.
Jij zegt dat omdat raiden voor jou duur is, het voor iedereen duur _moet_ zijn. Dat noem ik niet volwassen, of efficient.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het bij ons wipe=wipe(=dood) is. Dat iedereen hier gelijk begint te huilen dat dat kinderachtig is en dat zeg je dat IK moeilijk doe??![]()
Puh-lease.
Raiden is nou eenmaal duur, punt. Als je zo erg over je goud in zit zou ik maar eens beginnen met wat dailies of je professions (mits je die hebt) nuttig te gaan gebruiken. Wipen hoort er bij. Reagents horen er bij. Consumables ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:33 schreef Zith het volgende:
[..]
Jij zegt dat omdat raiden voor jou duur is, het voor iedereen duur _moet_ zijn. Dat noem ik niet volwassen, of efficient.
Nee, je redeneert weer fout. Raiden is duur, ja. Moet je zo veel mogelijk doen om je dps/healing/tanking te verbeteren? Ja. Moet je dood gaan als je ook in leven kan blijven zonder de raid te vertragen, en zo juist efficienter bezig bent? Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:37 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Raiden is nou eenmaal duur, punt. Als je zo erg over je goud in zit zou ik maar eens beginnen met wat dailies of je professions (mits je die hebt) nuttig te gaan gebruiken. Wipen hoort er bij. Reagents horen er bij. Consumables ook.
Of wil je zeggen dat jij altijd zonder Flask/Elixirs/Potions/Food/Reagents raidt?
De enige die het hier op het 'janken' gooit ben jij omdat de rest van de mensen het hier niet met je eens is. Het is imho (en met mji nog wat mensen) onredelijk om te verwachten dat iedereen een hoge cost heeft omdat de tank doodgaat. Die tank gaat dood omdat iedereen dingen niet goed doet. Jij krijgt als tank niet alles op je of maakt een fout waardoor een healer dood gaat of noem maar iets in die geest.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het bij ons wipe=wipe(=dood) is. Dat iedereen hier gelijk begint te huilen dat dat kinderachtig is en dat zeg je dat IK moeilijk doe??![]()
Puh-lease.
Klopt. En als iedereen behalve de rogue en hunter dood is, of dat de wipe gecalled is door een raidleader is het gewoon dom om iedereen nodeloos op kosten te jagen.quote:
De raid vertragen cq efficiëntie is dus kant en klare bullshit. Of er nu 10 of 25 mensen dood gaan, je bent hetzelfde aan tijd kwijt om terug te lopen, food te nemen en iedereen te buffen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee, je redeneert weer fout. Raiden is duur, ja. Moet je zo veel mogelijk doen om je dps/healing/tanking te verbeteren? Ja. Moet je dood gaan als je ook in leven kan blijven zonder de raid te vertragen, en zo juist efficienter bezig bent? Nee.
Dat jij het gebruiken van Flasks en dood gaan zonder reden onlosmakend aan elkaar verbonden ziet maakt het nog niet de waarheid en is ook niet echt ons probleem.
Ik ben perfect gegemmed en enchant, ik heb altijd flasks, food en pet food bij me, evenals mana en health pots.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:37 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Raiden is nou eenmaal duur, punt. Als je zo erg over je goud in zit zou ik maar eens beginnen met wat dailies of je professions (mits je die hebt) nuttig te gaan gebruiken. Wipen hoort er bij. Reagents horen er bij. Consumables ook.
Of wil je zeggen dat jij altijd zonder Flask/Elixirs/Potions/Food/Reagents raidt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |