Zal je toch echt naar Anaheim moeten gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet iemand of die murloc marine ook naar de EU komt?
Blizzcon in Amerika, of EBay.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet iemand of die murloc marine ook naar de EU komt?
DEALquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:02 schreef Murloc het volgende:
Edit: of je moet er $ 39,95 voor over hebben;
http://www.blizzard.com/blizzcon/partners/directv.xml
Maar goed werkt die ook in de EU dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DEAL
Ik moet Murloc Space Marine hebben!
Zit gewoon in de game files. Enige verschil tussen US en EU zijn de language packs.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Maar goed werkt die ook in de EU dan?
HELL ABOUT TIME!!!quote:
Kan ik geld terug eisen? van die 40 gold die ik er voor heb neergeteld?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:27 schreef GI het volgende:
[..]
Jah.
Nog wel: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=16903630259&pageNo=1&sid=1#11
40g maar? Ik heb er 225g voor moeten dokkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:13 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Kan ik geld terug eisen? van die 40 gold die ik er voor heb neergeteld?![]()
Tja .. zeg dat wel.. ik was een van de eerst die Glyph of Metamorphosis kon maken.. kon er 150g voor vangen. Nu 10 als ik mazzel heb.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:29 schreef vogelkooi het volgende:
Heb niet direct na de patch begonnen met glyph's kopen pas 3 weken later toen was de glyph gekte over.
Zover ik het begrijp: Glyph of Penance zou veranderd worden van -2sec cooldown, naar +5% crit, maar dit gaat niet door, en blijft -2sec cooldown.quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:24 schreef GI het volgende:
Hmmz, misschien heb ik het verkeerd gelezen. Ze hebben in 3.1.1 een wijziging die ze in 3.1.2 weer ongedaan gaan maken ?
Natuurlijk, DPS wise zou de cd van penance 40 seconden moeten zijn om een evengrote dps increase te zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:41 schreef GI het volgende:
Die -2sec vind ik een stuk beter dan de +5% crit iig.
Ik doe dat ook als ik nog in leven ben, share the pain! No way dat je reagent costs boven mijn repaircosts uitkomen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:40 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren de hele avond lekker zitten whipen op Vezax25. Heerlijke whipe avond voor een hunter.
Máx (MT) has died
Ren
Hoekje in
FD
Hele avond zo'n 15x gewhiped, en in totaal 3x dood gegaan (1x mochten we niet FD-en omdat we respawns hadden).
En dan nog heb je van die eikels, guildies no less, die naar hetzelfde hoekje toerennen om er voor te zorgen dat de hunters ook doodgaan door AOE. Zo sneu is dat he.
En voor er hier een discussie losbarst. Hunters hebben nog steeds veruit de meeste reagent costs, één baas in Ulduar waar we geen dura verliezen door FD maakt dat nog niet eens goed, dus niet zeuren over bill-dodging en dat we het verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |