Warriors zijn halfdood man, sinds die laatste grote patchquote:Op maandag 11 mei 2009 02:33 schreef CRemy het volgende:
Godverdomme ik moet een Warrior hebben voor arena..
Het enige account dat ik nu nog heb is een 72 rogue -.- .
Dat wordt raffen!
Ze waren vorig seizoen toch dood, en nu weer ge-revived. Hunters zijn nou dood arena wise.quote:Op maandag 11 mei 2009 04:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Warriors zijn halfdood man, sinds die laatste grote patch
FOTM FTW?quote:Op maandag 11 mei 2009 02:33 schreef CRemy het volgende:
Godverdomme ik moet een Warrior hebben voor arena..
Het enige account dat ik nu nog heb is een 72 rogue -.- .
Dat wordt raffen!
Uhm, Warrior/Druid is weer een top comp en staat al in verschillende BG's op n1.quote:Op maandag 11 mei 2009 04:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Warriors zijn halfdood man, sinds die laatste grote patch
Robe +10 stats, dagger +63 spellpower. Je kan ook nog spirit op chest doen, maar volgens mij is dat voor SP niet perse goed, voor locks wel aardig door die fel armor.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:21 schreef vogelkooi het volgende:
http://www.wowhead.com/?item=45085
Laten maken door en guildie, scheelde algauw 300 gold met ah, of zelf mats kopen en laten maken.
Nu nog wachten totdat een andere guildie me ebonweave robe klaar heeft, cooldowns enzo.
Wat is het beste om als enchant er op te zetten?
dagger and robe.
http://www.wow-heroes.com/# (faithfully, aerie peak)
lol wtfquote:Op maandag 11 mei 2009 15:53 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je eens naar die experience bar kijken.
Vreemd, ik ben ook verschillende keren gemigrate, maar altijd als mijn naam bezet was kreeg ik :quote:Op zondag 10 mei 2009 22:18 schreef Zeroku het volgende:
Godverdomme, net een server migrate gedaan, bleek dat er al een character met mijn naam bestond en nu kan ik niet meer namechangen of inloggen op die char. Iemand enig idee wat ik nu kan doen?
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:59 schreef stbabylon het volgende:
Oh, dat gebeurt bij ons absoluut. En als iemand het één keer zegt, is er ook niet veel aan de hand. Maar de hunter CO is nogal verdedigend vanwege de historie met hunters. En wil absoluut niet dat hunters worden gezien als de noobs die er zoveel rondliepen pre-tbc.
Vroegah! toen je nog - epxperience kreeg als je naar de spirit healer ging voor een revive, ik praat over 2004 net na de beta.quote:
Zit wel in Blackout, maar mn alts zijn of level 38 of level 70quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:18 schreef Aivac het volgende:
Nog mensen hier met 69 'twinks' in blackout of rampage?
Ben raiden beetje zat en ben me alts gaan levelen, was vergeten hoe leuk low-level brackets pvp is
69 is tegenwoordig low-level bracket. Oh wow. Dan heb je al wel toegang tot de 51 talents.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:18 schreef Aivac het volgende:
Nog mensen hier met 69 'twinks' in blackout of rampage?
Ben raiden beetje zat en ben me alts gaan levelen, was vergeten hoe leuk low-level brackets pvp is
Lolpenace!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
69 is tegenwoordig low-level bracket. Oh wow. Dan heb je al wel toegang tot de 51 talents.
Jah.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:22 schreef vogelkooi het volgende:
Penance!!! en vooral die glyph dat de cooldown 2 sec korter word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |