WIN!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:27 schreef Fratz het volgende:
handige tips voor kitty dps hier te vinden http://www.unbearably.net/blogfiles/simplecatdps.jpg
Dat dus. Meestal failen die raids alsnog omdat iedereen op de achievements afgaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Achievements vragen voor een pug vind ik zo fail he. Iemand kan makkelijk door Naxx gedragen worden en heeft die achievement dan en kan nog steeds een volledige nab zijn. Andersom kan iemand die ontzettend goed is, of daarheen kan groeien die achievement niet hebben en nooit zijn potentie laten zien als hij niet de kans krijgt.
Ehm, Druid?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:46 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ik heb nu een duel spec Balance/Resto druid. Wat is een beetje een leuke class om zoveel mogelijk afwisseling te hebben? (Mainspec is healen). Heb nu een 61 DK, 35 mage, 38 priest en een 35 hunter. Nieuwe levelen kan altijd nog he.
Shaman Imoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:46 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ik heb nu een duel spec Balance/Resto druid. Wat is een beetje een leuke class om zoveel mogelijk afwisseling te hebben? (Mainspec is healen). Heb nu een 61 DK, 35 mage, 38 priest en een 35 hunter. Nieuwe levelen kan altijd nog he.
Nou dan ga je paladin spelen, kun je healen, tanken en dpsen net zoals met die druid van jequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:12 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ik ben Alliance dus dat word hem niet. Geen kans dat ik met een Draenei ga spelen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:56 schreef SharQueDo het volgende:
Het is laat en jij en je mede-Druid guildie verveelt je. Wat doe je dan? Tsja...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dude....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:56 schreef SharQueDo het volgende:
Het is laat en jij en je mede-Druid guildie verveelt je. Wat doe je dan? Tsja...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis met Alliance noch Horde.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:52 schreef CraniuM het volgende:
nu ik die plaatjes zie mis ik if wel een beetje
vroegah was ik ook nog allie
'As of 3.0, crushing blows mechanism have been changed. Now only mob four level higher than you can deal crushing blows. Therefore, uncrushability is irrelevant for raids.'quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:20 schreef vogelkooi het volgende:
Iemand die weet hoe crushing blows in elkaar zitten?
Begon onze healer gister over omdat de tank wat lager lvl was. we waren HOL normal aan het doen, en bij de generaal (eerste boss) ging het gewoon niet hij kon hem niet healen zo snel was hij dood.
Hij was lvl 77 en general 81. dus vanaf wel lvl heb je dat?
Je ging hem toch niet pullen met de + dmg boost buff op hem ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:20 schreef vogelkooi het volgende:
Iemand die weet hoe crushing blows in elkaar zitten?
Begon onze healer gister over omdat de tank wat lager lvl was. we waren HOL normal aan het doen, en bij de generaal (eerste boss) ging het gewoon niet hij kon hem niet healen zo snel was hij dood.
Hij was lvl 77 en general 81. dus vanaf wel lvl heb je dat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tja zou opzich best weer eens allie willen spelen, ik heb nog een 60 human rogue met half shadowcraft gear enzoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:01 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Niks mis met Alliance noch Horde.Gewoon spelen wat je het fijnste vindt. ^^
Nee nog niet eens.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:06 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Je ging hem toch niet pullen met de + dmg boost buff op hem ?
WoW bestaat sinds December 4 jaar.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:24 schreef onlogisch het volgende:
Mn tard is alweer lvl 32. Het gaat redelijk snel
En na 5 jaar horde is alliance ook wel eens leuk om te spelen
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:43 schreef Metonae het volgende:
[..]
WoW bestaat sinds December 4 jaar.
....*miereneuker*
je wat?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:24 schreef onlogisch het volgende:
Mn tard is alweer lvl 32. Het gaat redelijk snel
En na 5 jaar horde is alliance ook wel eens leuk om te spelen
zn tard. xDquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Kickable offence bij mij in de guild. Goede hunters (lees: alle hunters in onze guild) een huntard noemen.
..thanks for pointing that out, Captain Obviousquote:
Precies, is bij ons ook constant bezig tussen de serieuze discussies doorquote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef Blistering het volgende:
.
Wij lachen alle classes uit. En dan met name fagadins, gay knights, en huntards. Heeft iedereen ook schijt aan, tis gewoon humor.
Wow-europe.com -> support?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:18 schreef Zeroku het volgende:
Godverdomme, net een server migrate gedaan, bleek dat er al een character met mijn naam bestond en nu kan ik niet meer namechangen of inloggen op die char. Iemand enig idee wat ik nu kan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |