abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:04:17 #201
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_68967952
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zit gewoon in de game files. Enige verschil tussen US en EU zijn de language packs.
Ok dus die codes werken ook gewoon met een EU account .
phluphy for president!
  † In Memoriam † woensdag 13 mei 2009 @ 09:07:36 #202
230491 Zith
pls tip
pi_68968027
Rogues haddne vroeger pas hoge reagent costs: zelf poisons maken, fadeleaf uit AH, tistletea
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:09:11 #203
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_68968061
In mijn vijf mans groepje ligt de hoogste reagent cost toch bij mij als Priest. Iedere 60 minuten (en iedere wipe) knal ik er drie sacred candles door en mijn mana-pots en drinks zorgen bij mij voor een hoge bill.
pi_68969590
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 08:56 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ik doe dat ook als ik nog in leven ben, share the pain! No way dat je reagent costs boven mijn repaircosts uitkomen.
Dan bij jij gewoon een asociale klootzak en ben je je guildies niet waard.

~50g aan kogels per avond. ~15g aan pet food. De rest van de kosten zijn voor iedereen hetzelfde. No wai dat jij aan candles of wat dan ook 65g kwijt bent. Echt NO WAI.

En zelfs al zouden alle kosten hetzelfde zijn (wat niet zo is), dan nog, is het gewoon ontzettend kinderachtig om hunters te killen met AOE damage van een baas. Dan ben je echt een heel klein kind.
pi_68969613
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:09 schreef GI het volgende:
In mijn vijf mans groepje ligt de hoogste reagent cost toch bij mij als Priest. Iedere 60 minuten (en iedere wipe) knal ik er drie sacred candles door en mijn mana-pots en drinks zorgen bij mij voor een hoge bill.
mana-pots en drinks is iedereen kwijt. en die ~30 candles op een avond zijn NIET 65g
pi_68970656
Misschien renden ze gewoon naar een hoekje ipv bewust jou te willen doden?
  woensdag 13 mei 2009 @ 10:37:55 #207
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_68970692
Ik vind persoonlijk dat je de kosten voor je kogels en pet-food niet mee mag rekenen in vergelijking met reagent costs. Dat zijn nou eenmaal dingen die bij de class horen.

Al vind ik persoonlijk ook nog eens dat je eigenlijk helemaal geen vergelijkingen moet trekken. Costs die class specifiek zijn moet je voor lief nemen. Tanks hebben een hogere repair bill, en hunters hebben de pet food.

Bij een wipe bewust anderen meenemen is gewoon kinderachtig en schiet helemaal niemand mee op natuurlijk. Behalve als een rogue of hunter out of combat dropt en vervolgens in de /p of de /raid bijdehand gaat doen over het feit dat hij niet hoeft te corpserunnen. In zo'n geval ben je hem liever kwijt dan rijk.
pi_68970951
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef GI het volgende:
Ik vind persoonlijk dat je de kosten voor je kogels en pet-food niet mee mag rekenen in vergelijking met reagent costs. Dat zijn nou eenmaal dingen die bij de class horen.
Net zoals candles bij priests horen.
quote:
Al vind ik persoonlijk ook nog eens dat je eigenlijk helemaal geen vergelijkingen moet trekken. Costs die class specifiek zijn moet je voor lief nemen. Tanks hebben een hogere repair bill, en hunters hebben de pet food.

Bij een wipe bewust anderen meenemen is gewoon kinderachtig en schiet helemaal niemand mee op natuurlijk. Behalve als een rogue of hunter out of combat dropt en vervolgens in de /p of de /raid bijdehand gaat doen over het feit dat hij niet hoeft te corpserunnen. In zo'n geval ben je hem liever kwijt dan rijk.
Ik heb het hier dus ook over bewust hunters meenemen, of ze gaan afzeiken omdat het bill-dodgers zijn en dat ze verdienen dood te gaan. Het kinderachtige gedoe.

En ja, kogels horen nou eenmaal bij de hunter class, en daar zeur ik ook niet over. Maar FD hoort er ook bij. Daarom zeg ik, zeur niet over FD tot je ook 4000 kogels verbruikt op een avond.
pi_68971048
Afzeiken is ook gewoon loos. Als ik "wipte it" hoor op de vent probeer ik meestal ook gewoon weg te lopen met invisibility. Kan ik daarna, terwijl de rest hun corpserun doet, een beetje bejeweled spelen.
pi_68971217
Ik kan met mijn Army Knife een healer ressen en een flink aantal mensen een corpse run besparen...
pi_68973231
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 08:56 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ik doe dat ook als ik nog in leven ben, share the pain! No way dat je reagent costs boven mijn repaircosts uitkomen.
wij hebben een nieuwe tank game bij Auriaya
MD , *click*, hunter pounced en dood .....

'Cancel md and kill the huntards' noemen we het
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_68974435
Als ik of een andere RL bij ons in de guild een wipe called wordt er ook daadwerkelijk verwacht dat iedereen morsdood gaat. Nee, niet FD, niet Invisibility, niet Shadowmeld, gewoon keihard >dood<. Loop maar in de fire/voidzone/landmines/wat dan ook.

Als je dat consistent blijft dodgen dan kun je gewoon niet luisteren en word je gewoon vervangen, simpel zat. Raiden = duur. En als je een cheapskate bent zoals mensen hier boven me dan hou je het niet lang vol bij ons. Met een paar dailies per dag haal je repair+reagent costs er makkelijk uit voor 4 avonden per week raiden, plus wat winst. En dan ben je nog maar een uur per dag kwijt.

Wipen = wipen, no excuses.
pi_68974668
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef SharQueDo het volgende:
Als ik of een andere RL bij ons in de guild een wipe called wordt er ook daadwerkelijk verwacht dat iedereen morsdood gaat. Nee, niet FD, niet Invisibility, niet Shadowmeld, gewoon keihard >dood<. Loop maar in de fire/voidzone/landmines/wat dan ook.

Als je dat consistent blijft dodgen dan kun je gewoon niet luisteren en word je gewoon vervangen, simpel zat. Raiden = duur. En als je een cheapskate bent zoals mensen hier boven me dan hou je het niet lang vol bij ons. Met een paar dailies per dag haal je repair+reagent costs er makkelijk uit voor 4 avonden per week raiden, plus wat winst. En dan ben je nog maar een uur per dag kwijt.

Dat is dus gewoon dom.

FD haalt je van de aggro list en zorgt voor geen enkel risico. Als je niet wil dat hunters FD-en, kan ik me alleen maar voorstellen dat je heel flauw niet alleen de repairbill wil betalen.

Als dat in jouw guild niet wordt getolereerd, zou ik daar niet eens in willen zitten. Want het is gewoon kinderachtig gedrag. Niemand wordt er slechter van als een hunter FD-ed. TENZIJ er respawns zijn, dan moet ook de hunter dood.
pi_68974717
Geld is nooit het probleem, maar ik ben lui. Heb nog nooit opmerkingen gekregen iig en meestal ga ik ook gewoon dood. idd in aoe staan en healers stoppen sowieso met healen. Bij 99% van de bosses ga ik dan ook gewoon dood, omdat je niet weg kan lopen met invisibility, de boss damage doet waardoor het fade, of ik sowieso al dood ben omdat ik 2e op de aggro list stond en hij me pakte nadat de tank dood ging oid.
pi_68974745
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon dom.

FD haalt je van de aggro list en zorgt voor geen enkel risico. Als je niet wil dat hunters FD-en, kan ik me alleen maar voorstellen dat je heel flauw niet alleen de repairbill wil betalen.

Als dat in jouw guild niet wordt getolereerd, zou ik daar niet eens in willen zitten. Want het is gewoon kinderachtig gedrag. Niemand wordt er slechter van als een hunter FD-ed. TENZIJ er respawns zijn, dan moet ook de hunter dood.
Nee. Niet luisteren ("wipen") en dan huilen als een klein kind dat andere mensen jou meenemen in de aoe met als enige argument je repair- en reagentkosten. DAT is pas dom en kinderachtig.

Zoals ik zei: wipen = wipen. Als dat te moeilijk voor je is zoek je (generally speaking) maar een social guild op.

edit: Wat nou res? Release+run zul je! Houdt bij iedereen de focus er in.

edit2: Staat ook heel duidelijk bij ons in de guild regels prior apply dat je dus geen cheapskate moet zijn. Ik weet niet in wat voor guild jij zit maar bij ons wordt wel verwacht dat iedereen het beste van het beste aan enchants/gems/consumables/potions heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door SharQueDo op 13-05-2009 12:39:48 ]
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 12:37:38 #216
9859 crew  Karina
Woman
pi_68974841
quote:

Ik raid (nog) niet, maar leg mij eens uit waarom je zelfmoord moet plegen terwijl het niet nodig is? Vanwege solidariteit? Sorry, maar ik vind het nogal vreemd, als je class de mogelijkheid heeft om niet dood te gaan, bijvoorbeeld door FD, waarom zou je dat niet benutten? Niet als troll of zo bedoelt, ik begrijp het gewoon niet en ik ben geen vrek, ik heb geld zat en heb vaak genoeg na een HC een flinke repairbill moeten betalen.

En wat de petfood betreft (ik speel zelf hunter), als je fishing hebt als profession, hoef je nooit petfood te kopen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:38:26 #217
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_68974867
Ik snap alleen niet waarom je bij een wipe die gecalled wordt niet gewoon de mensen die het kunnen van de aggrolijst af kan laten valen en ze rustig kan laten zitten terwijl de rest terugloopt... Is er dan ook een healer met soulstone van een warlock die terug MOET lopen terwijl hij ook gewoon op zijn gemak wat mensen de corpserun zou kunnen besparen ?
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 12:39:52 #218
9859 crew  Karina
Woman
pi_68974908
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef GI het volgende:
Ik snap alleen niet waarom je bij een wipe die gecalled wordt niet gewoon de mensen die het kunnen van de aggrolijst af kan laten valen en ze rustig kan laten zitten terwijl de rest terugloopt... Is er dan ook een healer met soulstone van een warlock die terug MOET lopen terwijl hij ook gewoon op zijn gemak wat mensen de corpserun zou kunnen besparen ?
Ook dat inderdaad, dan hoeft niet iedereen terug te rennen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_68975000
quote:

Dit is echt belachelijk.

Als een raidleader bij ons een wipe called proberen we juist zoveel mogelijk mensen te redden en in ieder geval een healer of iemand anders die kan ressen. Elke wipe wordt er wel een Divine Intervention gebruikt (we hebben toch zat pala's), de druidhealer probeert haar shadowmeld en de hunters doen FD.
Op deze manier worden er gigantisch veel kosten bespaard, en kan iedereen gelijk een res krijgen.
Niemand rent, tenzij de raidleader dat zegt, kost alleen maar tijd.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_68975037
quote:
Soulstones gebruiken we alleen mocht er iemand mid-combat dood gaan die we niet kunnen missen, MT op Steelbreaker bv of healer in Thorim Gauntlet. Niet dat na een wipe iedereen achterover kan leunen en een mag beginnen met het reswerk.
pi_68975114
quote:
Omdat we vaak genoeg hebben gehad dat mensen dat deden (FD/Shadowmeld/Invis) dat bosses en/of trash gingen buggen. 8 Sartharion Flame Adds die bij de ingang stonden, etc. Ook pre-WotLK overigens.

Daarom wipe = wipe, simpel zat.
pi_68975283
ik vanish ook gewoon als we moeten whipen... omdat het kan!
Als je dat niet mag doen is bs, is alleen maar extra tijd omdat er dan 1 of meer mensen extra moeten lopen / ressen.

Trash respawn is ander verhaal natuurlijk...
pi_68975310
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:34 schreef SharQueDo het volgende:
edit2: Staat ook heel duidelijk bij ons in de guild regels prior apply dat je dus geen cheapskate moet zijn. Ik weet niet in wat voor guild jij zit maar bij ons wordt wel verwacht dat iedereen het beste van het beste aan enchants/gems/consumables/potions heeft.
Dit is dan wel weer logisch en geldt bij ons ook, eergister nog iemand uit het guild gekickt omdat die al voor de tweede keer geen elixirs/flasks/buff-food had meegenomen, onder het mom van geen gold ervoor hebben.
Als je gewoon je daily's doet kan je het prima betalen, een beetje progressionraid kost mij als pala healer ongeveer 180g aan elixirs, buff-food, potions (mana), reagents (divine intervention en greater blessings) en repairs per avond.
Na het looten blijft daar gemiddeld zo'n 40g van over.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:51:27 #224
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_68975334
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:43 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Soulstones gebruiken we alleen mocht er iemand mid-combat dood gaan die we niet kunnen missen, MT op Steelbreaker bv of healer in Thorim Gauntlet. Niet dat na een wipe iedereen achterover kan leunen en een mag beginnen met het reswerk.
Dan nog kan ik me er nog niet helemaal in vinden waarom dood = dood zou moeten betekenen. Et is niet een 'luiheid' issue in deze denk ik maar vooral een vraagteken waarom je niet zou proberen iets dergelijks te doen.

Ik snap niet dat er een MUST CORPSE RUN gecreëerd wordt bij sommige groepen. Ikzelf ben maar een casual speler die het spelletje vooral voor de lol speelt en dingen zoals goud en en repair bills eerder lachwekkend vind dan dat ik me er druk over kan maken. Een wipe is kut, maar imho is een verplichte run en bewust anderen die run forceren compleet nutteloos.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:06:08 #225
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_68975912
Wat een bs zeg, een verplichte corpse run. Serieus. Ik vind dat gewoon zo enorm huilie en Calimero gedrag. "IK BEN DOOD EN DAS NIET EERLIJK BOEHOEHOE."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')