Ok dus die codes werken ook gewoon met een EU accountquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit gewoon in de game files. Enige verschil tussen US en EU zijn de language packs.
Dan bij jij gewoon een asociale klootzak en ben je je guildies niet waard.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:56 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik doe dat ook als ik nog in leven ben, share the pain! No way dat je reagent costs boven mijn repaircosts uitkomen.
mana-pots en drinks is iedereen kwijt. en die ~30 candles op een avond zijn NIET 65gquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:09 schreef GI het volgende:
In mijn vijf mans groepje ligt de hoogste reagent cost toch bij mij als Priest. Iedere 60 minuten (en iedere wipe) knal ik er drie sacred candles door en mijn mana-pots en drinks zorgen bij mij voor een hoge bill.
Net zoals candles bij priests horen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef GI het volgende:
Ik vind persoonlijk dat je de kosten voor je kogels en pet-food niet mee mag rekenen in vergelijking met reagent costs. Dat zijn nou eenmaal dingen die bij de class horen.
Ik heb het hier dus ook over bewust hunters meenemen, of ze gaan afzeiken omdat het bill-dodgers zijn en dat ze verdienen dood te gaan. Het kinderachtige gedoe.quote:Al vind ik persoonlijk ook nog eens dat je eigenlijk helemaal geen vergelijkingen moet trekken. Costs die class specifiek zijn moet je voor lief nemen. Tanks hebben een hogere repair bill, en hunters hebben de pet food.
Bij een wipe bewust anderen meenemen is gewoon kinderachtig en schiet helemaal niemand mee op natuurlijk. Behalve als een rogue of hunter out of combat dropt en vervolgens in de /p of de /raid bijdehand gaat doen over het feit dat hij niet hoeft te corpserunnen. In zo'n geval ben je hem liever kwijt dan rijk.
wij hebben een nieuwe tank game bij Auriayaquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:56 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik doe dat ook als ik nog in leven ben, share the pain! No way dat je reagent costs boven mijn repaircosts uitkomen.
Dat is dus gewoon dom.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef SharQueDo het volgende:
Als ik of een andere RL bij ons in de guild een wipe called wordt er ook daadwerkelijk verwacht dat iedereen morsdood gaat. Nee, niet FD, niet Invisibility, niet Shadowmeld, gewoon keihard >dood<. Loop maar in de fire/voidzone/landmines/wat dan ook.
Als je dat consistent blijft dodgen dan kun je gewoon niet luisteren en word je gewoon vervangen, simpel zat. Raiden = duur. En als je een cheapskate bent zoals mensen hier boven me dan hou je het niet lang vol bij ons. Met een paar dailies per dag haal je repair+reagent costs er makkelijk uit voor 4 avonden per week raiden, plus wat winst. En dan ben je nog maar een uur per dag kwijt.
Wipen = wipen, no excuses.
Nee. Niet luisteren ("wipen") en dan huilen als een klein kind dat andere mensen jou meenemen in de aoe met als enige argument je repair- en reagentkosten. DAT is pas dom en kinderachtig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon dom.
FD haalt je van de aggro list en zorgt voor geen enkel risico. Als je niet wil dat hunters FD-en, kan ik me alleen maar voorstellen dat je heel flauw niet alleen de repairbill wil betalen.
Als dat in jouw guild niet wordt getolereerd, zou ik daar niet eens in willen zitten. Want het is gewoon kinderachtig gedrag. Niemand wordt er slechter van als een hunter FD-ed. TENZIJ er respawns zijn, dan moet ook de hunter dood.
Ik raid (nog) niet, maar leg mij eens uit waarom je zelfmoord moet plegen terwijl het niet nodig is? Vanwege solidariteit? Sorry, maar ik vind het nogal vreemd, als je class de mogelijkheid heeft om niet dood te gaan, bijvoorbeeld door FD, waarom zou je dat niet benutten? Niet als troll of zo bedoelt, ik begrijp het gewoon niet en ik ben geen vrek, ik heb geld zat en heb vaak genoeg na een HC een flinke repairbill moeten betalen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef SharQueDo het volgende:
Als ik of een andere RL bij ons in de guild een wipe called wordt er ook daadwerkelijk verwacht dat iedereen morsdood gaat. Nee, niet FD, niet Invisibility, niet Shadowmeld, gewoon keihard >dood<. Loop maar in de fire/voidzone/landmines/wat dan ook.
Als je dat consistent blijft dodgen dan kun je gewoon niet luisteren en word je gewoon vervangen, simpel zat. Raiden = duur. En als je een cheapskate bent zoals mensen hier boven me dan hou je het niet lang vol bij ons. Met een paar dailies per dag haal je repair+reagent costs er makkelijk uit voor 4 avonden per week raiden, plus wat winst. En dan ben je nog maar een uur per dag kwijt.
Ook dat inderdaad, dan hoeft niet iedereen terug te rennen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef GI het volgende:
Ik snap alleen niet waarom je bij een wipe die gecalled wordt niet gewoon de mensen die het kunnen van de aggrolijst af kan laten valen en ze rustig kan laten zitten terwijl de rest terugloopt... Is er dan ook een healer met soulstone van een warlock die terug MOET lopen terwijl hij ook gewoon op zijn gemak wat mensen de corpserun zou kunnen besparen ?
Dit is echt belachelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:25 schreef SharQueDo het volgende:
Soulstones gebruiken we alleen mocht er iemand mid-combat dood gaan die we niet kunnen missen, MT op Steelbreaker bv of healer in Thorim Gauntlet. Niet dat na een wipe iedereen achterover kan leunen en een mag beginnen met het reswerk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef GI het volgende:
Ik snap alleen niet waarom je bij een wipe die gecalled wordt niet gewoon de mensen die het kunnen van de aggrolijst af kan laten valen en ze rustig kan laten zitten terwijl de rest terugloopt... Is er dan ook een healer met soulstone van een warlock die terug MOET lopen terwijl hij ook gewoon op zijn gemak wat mensen de corpserun zou kunnen besparen ?
Omdat we vaak genoeg hebben gehad dat mensen dat deden (FD/Shadowmeld/Invis) dat bosses en/of trash gingen buggen. 8 Sartharion Flame Adds die bij de ingang stonden, etc. Ook pre-WotLK overigens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef GI het volgende:
Dit is dan wel weer logisch en geldt bij ons ook, eergister nog iemand uit het guild gekickt omdat die al voor de tweede keer geen elixirs/flasks/buff-food had meegenomen, onder het mom van geen gold ervoor hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:34 schreef SharQueDo het volgende:
edit2: Staat ook heel duidelijk bij ons in de guild regels prior apply dat je dus geen cheapskate moet zijn. Ik weet niet in wat voor guild jij zit maar bij ons wordt wel verwacht dat iedereen het beste van het beste aan enchants/gems/consumables/potions heeft.
Dan nog kan ik me er nog niet helemaal in vinden waarom dood = dood zou moeten betekenen. Et is niet een 'luiheid' issue in deze denk ik maar vooral een vraagteken waarom je niet zou proberen iets dergelijks te doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Soulstones gebruiken we alleen mocht er iemand mid-combat dood gaan die we niet kunnen missen, MT op Steelbreaker bv of healer in Thorim Gauntlet. Niet dat na een wipe iedereen achterover kan leunen en een mag beginnen met het reswerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |