quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
Kan er even een nieuwe poll komen,,,je gaat dat haar er toch niet afknippen
jeroen zijn haar eraf,,,Eline ook, zou ik zeggen
De bunker heeft bunkernews (met af en toe een linkje naar fokquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:10 schreef Pek het volgende:
[..]
Vanochtend schoonmaken en fanmail, daarna ben ik weggeweest, dus kan je niet verder helpen.
ik krijg er hele geile ideeen bijquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:13 schreef Gert het volgende:
Dus dadelijk zitten er twee kale, hongerige, vastgeketende mensen in die kelder. Die bunker wordt zo langzamerhand écht wel kinky!
Release the dogs.
Waarom denk je dat ?quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:13 schreef nick-e het volgende:
[..]
De bunker heeft bunkernews (met af en toe een linkje naar fok)
Warmte en extra brandstof zodat ze nog warmer worden....quote:
nee groeien.....het moet groeien...tot over hun enkels....zodat ze het over de buizen kunnen slingeren en als lianene kunnen gebruikenquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee groeien.....het moet groeien...tot over hun enkels....zodat ze het over de buizen kunnen slingeren en als lianen kunnen gebruiken.....als dr een atoom oorlog uitbreekt krijg je ook geen knipbeurt
hahaha polletje, Peter laxeer middelen toedienenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:15 schreef Nostalgist het volgende:
Peter voelt zich niet jovel. Jeroen denkt dat hij ziek wordt
Ik doe het elke maand vrijwilligquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:12 schreef Jimbo het volgende:
je haar eraf voor biertoch pauper
![]()
ik zoui dat van mij echt niet eraf halen voor bier
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahaha polletje, Peter laxeer middelen toedienen
Ja en dan Amber er ook aan vast klikken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Doe maar polletje, dames ook kortwieken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Hmm, pas maar op, straks gaat hij of een ander onder jouw naam posten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:16 schreef ditisHuub het volgende:
de laatste drie posts van Nick-E waren van mij,
gedeelde cpu's hier
Vind t van Peter maffer, zijn haar was echt heilig voor 'em!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef JediMasterLucia het volgende:
kaalscheren voor een krat bier... net zo maf als voor 7 pakken sigaretten
Ja, gek hč?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:18 schreef blomst het volgende:
Peter laat het gesprek nu gaan nu blijkt dat Robert komt voor het gesprek
M'n ogen, wat doe je!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
Doe maar polletje, dames ook kortwieken.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:21 schreef Laysa het volgende:
jaja ze is raar......hup....hup....loop maar lekker snel wegggggggggggg
Nog niet vrijwillig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:20 schreef JediMasterLucia het volgende:
Amber nu vrijwillig naar huis? gaat wel lekker zo
[..]
en allemaal een oranje overall aanquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
Doe maar polletje, dames ook kortwieken.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:21 schreef Laysa het volgende:
damsn ik ben een bietjeexcuus voor mn dubbele posten
Hoezo "toedienen" ? Je kunt ze toch langszaam inbrengen ......quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:21 schreef Laysa het volgende:
damsn ik ben een bietjeexcuus voor mn dubbele posten
Scherp hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:21 schreef Nostalgist het volgende:
Robert ontdekt haar incongruente woorden.....
[..]
dat dacht ik ook al ... die wordt niet ziek ... die moet poepen maar dost het niet zolang hij nog aan Jeroen vast zitquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, maar scheelt niet veelquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:22 schreef lunareclipse het volgende:
Ze wil naar huis, maar als ze niet weg mag dan blijft ze
en dan zet ze zich ook weer lekker in
(maar de kracht om door te gaan is weg)........
Alleen Amber, die zit elke keer te snikken. De rest wordt er juist erg vrolijk van, dus sowieso verbiedenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:22 schreef JediMasterLucia het volgende:
fanmail verbieden, mensen krijgen heimwee ervan en willen naar huis...
zo is de bunker wel erg snel leeg...
ja ff testen hoe snel zoiets doorkomt ... en sindsdien hebben ze stroomstoringen ..zo heftig was de mail nu ook weer nietquote:
Ik zie haar er voor aan om dit te faken zodat ze juist niet wordt weggestemd.quote:
Auditiefquote:
dan gewoon blijven, afmaken waaraan ze begonnen isquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:22 schreef Varen het volgende:
Als ze niet maar huis mag, gaat ze niet vrijwillig weg
Uiteraard, de groep is ermee geholpenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:25 schreef Nostalgist het volgende:
Kennelijk boeit het hen te weinig dat ze weggaat.....
Dat gaat meer tijd vragen dan ze denkt......quote:
Het individu (lees de winnaar) niet......quote:
Komt vast nog wel aan bod, ga er toch maar eens even 1 in elkaar flansen later.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:25 schreef snetje het volgende:
[..]
ja ff testen hoe snel zoiets doorkomt ... en sindsdien hebben ze stroomstoringen ..zo heftig was de mail nu ook weer niet
De Huis-shrink....quote:
Die zelfverklaarde psych.quote:
Ja, het lijkt er wel op.quote:
Zou kunnen.... Opgeteld daarbij dat ze het deed in een periode waarin ze niet lekker in haar vel zat (uit met vriendje) heeft ze denk ik behoefte aan rust.....quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:29 schreef blomst het volgende:
Amber zit sinds, dat ze weet dat ze vrij laag in de poll stond , in een dip.
Zegt ze daarom dat ze naar huis wil, zodat het lijkt of het door haar eigen invloed komt dat ze eruit word gestemd??
idd, het zijn wel de gangmakersquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:31 schreef blomst het volgende:
Valt promt stil nu de heren Peter en jeroen naar de wc zijn.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
"ik wil eigenlijkjes wel effetjes wegjes want ik hebbetjes hetjes welletjes weertjes gezientjes hierootjes."
Gewoon zo laten, tot er een uitgaatquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:33 schreef Gert het volgende:
Pim over Jeroen en Peter, die samen naar de WC zijn: "Ik vind ze veel leuker, nu ze aan elkaar vast zitten."
is goed voor jequote:Op woensdag 6 mei 2009 18:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
waarom nemen ze zoveel suiker in de thee?
Nou nog kunnen poepen..........quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het lijkt er wel op.
Ik heb het idee dat Peter veel meer rust heeft nu zijn haar er af is. Hij hoeft zich nu niet meer druk te maken of zijn kapsel wel goed zit, lekker relaxed zo
Eensch..... Hij zal imho meer moeten laten zien om in de finale te komen.....quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:34 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Hij moet het vooral hebben van zijn prettige aanwezigheid
maar of hij het spel speelt...
omdat ze aan het inkakken zijn en we ze liever zien rond stuiterenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
opdracht van Boven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
Fles likeur will do the jobquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
omdat ze aan het inkakken zijn en we ze liever zien rond stuiteren
Dat was bekendquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:36 schreef Nostalgist het volgende:
Robert is geen psycholoog ; hij is "coach" geeft Peter aan...
ah rondstuiterenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
omdat ze aan het inkakken zijn en we ze liever zien rond stuiteren
het zal wel te persoonlijk zijn geworden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:36 schreef Peter6000 het volgende:
Slecht regiekeuze trouwens, dat het gesprek van Amber en Robert niet wordt uitgezonden.
eliminatie is morgen toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
En de Rechtkletsclown gaat Ambertje wel vastkletsen tot Zaterdag...waarna iedereen weer flink mag storten om die ziekige jankert er inééns weer in te houden...
Een Renate twee... Nou als dit net zo'n fiasco wordt als de eerste stemmingsronde.... Qua spel zite er weinig spanning in...quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zie haar er voor aan om dit te faken zodat ze juist niet wordt weggestemd.
eensch, Ik zie liever ook datquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:36 schreef Peter6000 het volgende:
Slecht regiekeuze trouwens, dat het gesprek van Amber en Robert niet wordt uitgezonden.
En waarmee ze dezelfde fout maken als bij Renate die toen alsnog ging. Nee, die stemmers zijn geen psychologische wondersquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
En de Rechtkletsclown gaat Ambertje wel vastkletsen tot Zaterdag...waarna iedereen weer flink mag storten om die ziekige jankert er inééns weer in te houden...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef snetje het volgende:
[..]
een psiechelY hoort erbij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm, ik weet het niet, hopelijk zit de boel nu dicht, als er maar niet weer een lek wordt ontdekt vlak voor het stemmen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Een Renate twee... Nou als dit net zo'n fiasco wordt als de eerste stemmingsronde.... Qua spel zite er weinig spanning in...
Ja, dat lukte m bij Renate ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:38 schreef blomst het volgende:
Misschien praat Robert Amber wel het huis uit.
Iets te hard gebakken ! (En ik kan het weten)quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
21:00 uur ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:40 schreef blomst het volgende:
tot hoe laat moeten Peter en Jeroen nog samen blijven?
21.40 uur.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:40 schreef blomst het volgende:
dacht tot een uur of 10, maar weet het niet zeker..quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:40 schreef blomst het volgende:
dat was toch 48 uur? of 24? In het laatste geval zijn ze om 21 uur wel weer los denk ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:40 schreef blomst het volgende:
Het lijkt wel alsof ze elkaar steeds aardiger gaan vindenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
21.40 uur.
Maar het gaat ze makkelijk af.
Wat wil je weten dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, eind vd maand zal me álles duidlijk zijn....
hhehehe, ze leren elkaar waarderenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
21.40 uur.
Maar het gaat ze makkelijk af.
Technisch probleem dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:38 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp het niet. B&B hebben aangegeven dat gesprekken met de shrink Kim niet on stream komen, omdat Kim niet in beeld wil. De naam Kim is nog niet gevallen, alleen Robert, the self proclaimed shrink in da house en toch die gesprekken off stream. Echt transparant.![]()
On Topic: Peter wil dus echt niet met Robert praten. Held.
En dan met z'n tweeën tegen Pim!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze elkaar steeds aardiger gaan vinden![]()
Leuk bij-effect.
Dat zou een leuke strijd wordenquote:
jammerquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eigenlijk niets.. ik lul maar wat in de rondte.. ik geil blijkbaar op de RTFM-reacties...
Transparatie FTW. DGK revisited.quote:
Polletjequote:Op woensdag 6 mei 2009 18:53 schreef Kinga het volgende:
wtf, waarom gaat jeroen zijn haar er ook af?
Dit maakt bij hem ook veel groter verschil dan bij Peter, echt lang haar dat over de oren valt had ie.quote:
Hij is in achting gestegen, de sneak!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
Was het Pim de tondeuse op 0 heeft gezet ?
ja, zoals het hoortquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
Ja, wel leuk idee van Pim, hij speelt dus tķch het spelquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
Ja, Mipquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:57 schreef Laysa het volgende:
ze lijken nu net die spannende nl film...de johnsens...of zo iets...
Echt wel, ook kaal..op 0 die tondeuze.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Jaahh... leuk om te doen bléért het domme wicht.. morgen Elitairtjes haartjes eraf...
Die lach van 'mquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:56 schreef Pek het volgende:
Pim heeft de tondeuse op stand 0 gezet, wat een bastard!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"The Johnsons" met Monique bedoel je ?
Gelukkig wel....quote:
Er viel een stilte na Pims grapje.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:02 schreef Pek het volgende:
"Pratende kut"![]()
Pim ziet zijn kans om Jeroen af te fikken
quote:
Niet de meiden, please *ril*quote:
Ahh.. eindelijk.. het licht!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:03 schreef Danny het volgende:
Nou, ik ben er weer en ik ben afgekoeld enzo.
Sta nog steeds achter wat ik gisteren zei trouwens en lees dat 74% van de kijkers vindt dat er geen bedtijd bij feestjes hoort. Dat percentage zou imo richting 100% zijn gegaan als de vraag was geweest 'moeten feestavonden om middernacht worden afgekapt', maar dat was de vraagstelling van de poll niet. Gisteren wilde huub zijn gelijk halen dus dat doe ik nu ook maar even dan. Feestjes moet je niet zomaar afkappen.
So there.
Ik zie dat op de bunkersite inmiddels wat actiever de community gepromoot wordt dus wat dat betreft zijn er ook vorderingen.
Ik heb vandaag de streams nog niet aangehad, maar ik zal ze zo toch maar weer 's aanzetten. Het is niet erg dat er fouten gemaakt worden, maar de algemene houding van met name Huub gisteren, die als enige vertegenwoordiger van de regie reageerde, was 'het is geen fout, wij weten het beter'. En dat geeft niet echt aan dat je bereid bent er lering uit te trekken en de fout niet nogmaals te maken. Mooi dat er alsnog een poll is gekomen mbt hoe met feesten en bedtijd om te gaan. Beter laat dan nooit en de uitslag is natuurlijk geen verrassing. (misschien ben ik geschikter voor een carriëre in de tv-wereld dan ik dacht)
Hoe dan ook, ik ga zo weer fris en fruitig de streams bekijken. Doen we allemaal weer mee? Kunnen we ons weer lekker opwinden over de volgende fout(en face it, als het ons niet interesseerde zouden we ons er ook niet druk over maken. We willen allemaal dat het concept werkt en avonden als gisteren zijn imo uitstekende leermomenten. En wat betreft de harde woorden; we zijn natuurlijk geen stel mietjes hier. FOK! is, zoals Roel het onlangs uitdrukte, niet echt de meest complementeuze site van Nederland. We geven onze opbouwende kritiek nou eenmaal op wat nadrukkelijke en gelardeerde wijze. Maar we zijn en blijven wel een hechte groep enthousiastelingen.
En nu ga ik m'n kinders even naar bed brengen
Maakt niet uit, hij is bij mij van muurbloempje naar doortrapte sneak opgeklommenquote:
24 flesjes koud bier.....quote:
Ik ben blij dat ik je dit nog even zie schrijven. Heb me kapot geërgerd aan je reacties vannacht (zojuist gelezen).quote:
Heb je er zelf ook lering uit getrokken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:03 schreef Danny het volgende:
Nou, ik ben er weer en ik ben afgekoeld enzo.
Sta nog steeds achter wat ik gisteren zei trouwens en lees dat 74% van de kijkers vindt dat er geen bedtijd bij feestjes hoort. Dat percentage zou imo richting 100% zijn gegaan als de vraag was geweest 'moeten feestavonden om middernacht worden afgekapt', maar dat was de vraagstelling van de poll niet. Gisteren wilde huub zijn gelijk halen dus dat doe ik nu ook maar even dan. Feestjes moet je niet zomaar afkappen.
So there.
Ik zie dat op de bunkersite inmiddels wat actiever de community gepromoot wordt dus wat dat betreft zijn er ook vorderingen.
Ik heb vandaag de streams nog niet aangehad, maar ik zal ze zo toch maar weer 's aanzetten. Het is niet erg dat er fouten gemaakt worden, maar de algemene houding van met name Huub gisteren, die als enige vertegenwoordiger van de regie reageerde, was 'het is geen fout, wij weten het beter'. En dat geeft niet echt aan dat je bereid bent er lering uit te trekken en de fout niet nogmaals te maken. Mooi dat er alsnog een poll is gekomen mbt hoe met feesten en bedtijd om te gaan. Beter laat dan nooit en de uitslag is natuurlijk geen verrassing. (misschien ben ik geschikter voor een carriëre in de tv-wereld dan ik dacht)
Hoe dan ook, ik ga zo weer fris en fruitig de streams bekijken. Doen we allemaal weer mee? Kunnen we ons weer lekker opwinden over de volgende fout(en face it, als het ons niet interesseerde zouden we ons er ook niet druk over maken. We willen allemaal dat het concept werkt en avonden als gisteren zijn imo uitstekende leermomenten. En wat betreft de harde woorden; we zijn natuurlijk geen stel mietjes hier. FOK! is, zoals Roel het onlangs uitdrukte, niet echt de meest complementeuze site van Nederland. We geven onze opbouwende kritiek nou eenmaal op wat nadrukkelijke en gelardeerde wijze. Maar we zijn en blijven wel een hechte groep enthousiastelingen.
En nu ga ik m'n kinders even naar bed brengen
Een fles bruin zonder zon erbij zou ook wel leuk zijn om op z'n bol te smeren.quote:
Daar zeg je wat! Waar blijft ze?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef Marrije het volgende:
Komt Amber uberhaupt nog terug? Ik vidn serieus dat ze niet langer dan 20 min uit de bunker mogen, dát is namelijk pas echt zwaar, de héle tijd onder elkaar zijn en niet bij elke snik en scheet ontsnappen aan de groep(sdruk).
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Heeft Peter toch een betere return on investment
*zware stem* "Previously..on Prison Break"quote:
Kan zo wegblijven idd..quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Het ziet er raar uit..... Bruin en een witte rand.....
Ik vind het ook niet schokkend of zo.In de jaren 60 met al dat "langharig tuig" zou het veel meer commotie hebben gegeven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:09 schreef Laysa het volgende:
ik vind kaal leuk bij peter...en zelfs bij jeroen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:11 schreef Pek het volgende:
[..]
*zware stem* "Previously..on Prison Break"
Ws boven bij de regiequote:Op woensdag 6 mei 2009 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zeg je wat! Waar blijft ze?
Niet dat ik die sjaggo mis hoor, maar toch.
ze staat in de luchtruimte te praten met robert.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef Marrije het volgende:
Komt Amber uberhaupt nog terug? Ik vidn serieus dat ze niet langer dan 20 min uit de bunker mogen, dát is namelijk pas echt zwaar, de héle tijd onder elkaar zijn en niet bij elke snik en scheet ontsnappen aan de groep(sdruk).
Amber had er geen probleem mee zei ze dat het onstream zou komen, maar de regie heeft anders beslist denk ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:12 schreef Peter6000 het volgende:
En toch was de afspraak de alleen de gesprekken met psycholoog Kim niet on stream zouden zijn, en de rest wel.
Hebben ze een sluiproute dan? Ik heb haar niet door de kelder zien lopen.quote:
'quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zowaar credits ga kopen!!!!
Misschien gaat het de verkeerde kant op ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef Espabilado het volgende:
Bram belt dat onze coach met spoed naar boven moet komen
Yup.. alleen dán!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
'
Wel he!
Mensen: nieuwe poll: lekker eten alleen kaal!![]()
Ook de dames dus uiteraard.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:13 schreef akveor het volgende:
Dat krat bier had die eigenlijk gisteren moeten krijgen en niks aan Peter moeten geven. Had Peter met een dronken lor moeten lopen die ook nog eens vaak moest pissen. Inluzief wakker worden en de hele zooi...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |