Ja, Robert staat op het punt om Amber te vertellen dat ze er donderdag niet uit kan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef Nostalgist het volgende:
Robert moet met spoed naar boven.....
Gaat er iets mis ????
check.quote:
Dat doe ik 3 x in de weekquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf man, voor een krat bier. Wat een held
Waarschijnlijk heeft hij tijdens zijn langdurige wollige, pseudo-wetenschappelijke betoog per ongeluk 0 door 0 gedeeld en dreigde er ter plekke een zwart gat te ontstaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef Nostalgist het volgende:
Robert moet met spoed naar boven.....
Gaat er iets mis ????
Met de teentjes van de vloerquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:20 schreef snetje het volgende:
Robert heeft Amber een zweefmomentje gegeven
Wie doen dat dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:21 schreef Espabilado het volgende:
Wat lopen ze net geheimzinnig te doen en communiceren via briefjes?
Omdat hij met de tondeuse heeft gespeeld.. zie het verschilquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Pim een sneak is? Geen streams hier.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij tijdens zijn langdurige wollige, pseudo-wetenschappelijke betoog per ongeluk 0 door 0 gedeeld en dreigde er ter plekke een zwart gat te ontstaan.
Dan kun je hem natuurlijk beter een paar meter voor Paleis Soestdijk II neerzetten, of je set gaat eraan.
was geen moment, maar gewoon een observatie door Pek over Pim tot nu toequote:Op woensdag 6 mei 2009 19:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Pim een sneak is? Geen streams hier.
Hypnose ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:20 schreef snetje het volgende:
Robert heeft Amber een zweefmomentje gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |