ah rondstuiterenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
omdat ze aan het inkakken zijn en we ze liever zien rond stuiteren
het zal wel te persoonlijk zijn geworden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:36 schreef Peter6000 het volgende:
Slecht regiekeuze trouwens, dat het gesprek van Amber en Robert niet wordt uitgezonden.
eliminatie is morgen toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
En de Rechtkletsclown gaat Ambertje wel vastkletsen tot Zaterdag...waarna iedereen weer flink mag storten om die ziekige jankert er inééns weer in te houden...
Een Renate twee... Nou als dit net zo'n fiasco wordt als de eerste stemmingsronde.... Qua spel zite er weinig spanning in...quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zie haar er voor aan om dit te faken zodat ze juist niet wordt weggestemd.
eensch, Ik zie liever ook datquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:36 schreef Peter6000 het volgende:
Slecht regiekeuze trouwens, dat het gesprek van Amber en Robert niet wordt uitgezonden.
En waarmee ze dezelfde fout maken als bij Renate die toen alsnog ging. Nee, die stemmers zijn geen psychologische wondersquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
En de Rechtkletsclown gaat Ambertje wel vastkletsen tot Zaterdag...waarna iedereen weer flink mag storten om die ziekige jankert er inééns weer in te houden...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef snetje het volgende:
[..]
een psiechelY hoort erbij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm, ik weet het niet, hopelijk zit de boel nu dicht, als er maar niet weer een lek wordt ontdekt vlak voor het stemmen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Een Renate twee... Nou als dit net zo'n fiasco wordt als de eerste stemmingsronde.... Qua spel zite er weinig spanning in...
Ja, dat lukte m bij Renate ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:38 schreef blomst het volgende:
Misschien praat Robert Amber wel het huis uit.
Iets te hard gebakken ! (En ik kan het weten)quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
21:00 uur ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:40 schreef blomst het volgende:
tot hoe laat moeten Peter en Jeroen nog samen blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |