Zou kunnen.... Opgeteld daarbij dat ze het deed in een periode waarin ze niet lekker in haar vel zat (uit met vriendje) heeft ze denk ik behoefte aan rust.....quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:29 schreef blomst het volgende:
Amber zit sinds, dat ze weet dat ze vrij laag in de poll stond , in een dip.
Zegt ze daarom dat ze naar huis wil, zodat het lijkt of het door haar eigen invloed komt dat ze eruit word gestemd??
idd, het zijn wel de gangmakersquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:31 schreef blomst het volgende:
Valt promt stil nu de heren Peter en jeroen naar de wc zijn.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
"ik wil eigenlijkjes wel effetjes wegjes want ik hebbetjes hetjes welletjes weertjes gezientjes hierootjes."
Gewoon zo laten, tot er een uitgaatquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:33 schreef Gert het volgende:
Pim over Jeroen en Peter, die samen naar de WC zijn: "Ik vind ze veel leuker, nu ze aan elkaar vast zitten."
is goed voor jequote:Op woensdag 6 mei 2009 18:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
waarom nemen ze zoveel suiker in de thee?
Nou nog kunnen poepen..........quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het lijkt er wel op.
Ik heb het idee dat Peter veel meer rust heeft nu zijn haar er af is. Hij hoeft zich nu niet meer druk te maken of zijn kapsel wel goed zit, lekker relaxed zo
Eensch..... Hij zal imho meer moeten laten zien om in de finale te komen.....quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:34 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Hij moet het vooral hebben van zijn prettige aanwezigheid
maar of hij het spel speelt...
omdat ze aan het inkakken zijn en we ze liever zien rond stuiterenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
opdracht van Boven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
Fles likeur will do the jobquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
omdat ze aan het inkakken zijn en we ze liever zien rond stuiteren
Dat was bekendquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:36 schreef Nostalgist het volgende:
Robert is geen psycholoog ; hij is "coach" geeft Peter aan...
ah rondstuiterenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
omdat ze aan het inkakken zijn en we ze liever zien rond stuiteren
het zal wel te persoonlijk zijn geworden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:36 schreef Peter6000 het volgende:
Slecht regiekeuze trouwens, dat het gesprek van Amber en Robert niet wordt uitgezonden.
eliminatie is morgen toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
En de Rechtkletsclown gaat Ambertje wel vastkletsen tot Zaterdag...waarna iedereen weer flink mag storten om die ziekige jankert er inééns weer in te houden...
Een Renate twee... Nou als dit net zo'n fiasco wordt als de eerste stemmingsronde.... Qua spel zite er weinig spanning in...quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zie haar er voor aan om dit te faken zodat ze juist niet wordt weggestemd.
eensch, Ik zie liever ook datquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:36 schreef Peter6000 het volgende:
Slecht regiekeuze trouwens, dat het gesprek van Amber en Robert niet wordt uitgezonden.
En waarmee ze dezelfde fout maken als bij Renate die toen alsnog ging. Nee, die stemmers zijn geen psychologische wondersquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
En de Rechtkletsclown gaat Ambertje wel vastkletsen tot Zaterdag...waarna iedereen weer flink mag storten om die ziekige jankert er inééns weer in te houden...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef snetje het volgende:
[..]
een psiechelY hoort erbij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm, ik weet het niet, hopelijk zit de boel nu dicht, als er maar niet weer een lek wordt ontdekt vlak voor het stemmen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Een Renate twee... Nou als dit net zo'n fiasco wordt als de eerste stemmingsronde.... Qua spel zite er weinig spanning in...
Ja, dat lukte m bij Renate ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:38 schreef blomst het volgende:
Misschien praat Robert Amber wel het huis uit.
Iets te hard gebakken ! (En ik kan het weten)quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:37 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
21:00 uur ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:40 schreef blomst het volgende:
tot hoe laat moeten Peter en Jeroen nog samen blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |