21.40 uur.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:40 schreef blomst het volgende:
tot hoe laat moeten Peter en Jeroen nog samen blijven?
dacht tot een uur of 10, maar weet het niet zeker..quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:40 schreef blomst het volgende:
dat was toch 48 uur? of 24? In het laatste geval zijn ze om 21 uur wel weer los denk ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:40 schreef blomst het volgende:
Het lijkt wel alsof ze elkaar steeds aardiger gaan vindenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
21.40 uur.
Maar het gaat ze makkelijk af.
Wat wil je weten dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, eind vd maand zal me álles duidlijk zijn....
hhehehe, ze leren elkaar waarderenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
21.40 uur.
Maar het gaat ze makkelijk af.
Technisch probleem dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:38 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp het niet. B&B hebben aangegeven dat gesprekken met de shrink Kim niet on stream komen, omdat Kim niet in beeld wil. De naam Kim is nog niet gevallen, alleen Robert, the self proclaimed shrink in da house en toch die gesprekken off stream. Echt transparant.![]()
On Topic: Peter wil dus echt niet met Robert praten. Held.
En dan met z'n tweeën tegen Pim!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze elkaar steeds aardiger gaan vinden![]()
Leuk bij-effect.
Dat zou een leuke strijd wordenquote:
jammerquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eigenlijk niets.. ik lul maar wat in de rondte.. ik geil blijkbaar op de RTFM-reacties...
Transparatie FTW. DGK revisited.quote:
Polletjequote:Op woensdag 6 mei 2009 18:53 schreef Kinga het volgende:
wtf, waarom gaat jeroen zijn haar er ook af?
Dit maakt bij hem ook veel groter verschil dan bij Peter, echt lang haar dat over de oren valt had ie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |