Op woensdag 6 mei 2009 19:03 schreef Danny het volgende:Nou, ik ben er weer en ik ben afgekoeld enzo.
Sta nog steeds achter wat ik gisteren zei trouwens en lees dat 74% van de kijkers vindt dat er geen bedtijd bij feestjes hoort. Dat percentage zou imo richting 100% zijn gegaan als de vraag was geweest 'moeten feestavonden om middernacht worden afgekapt', maar dat was de vraagstelling van de poll niet. Gisteren wilde huub zijn gelijk halen dus dat doe ik nu ook maar even dan. Feestjes moet je niet zomaar afkappen.
So there.
Ik zie dat op de bunkersite inmiddels wat actiever de community gepromoot wordt dus wat dat betreft zijn er ook vorderingen.
Ik heb vandaag de streams nog niet aangehad, maar ik zal ze zo toch maar weer 's aanzetten. Het is niet erg dat er fouten gemaakt worden, maar de algemene houding van met name Huub gisteren, die als enige vertegenwoordiger van de regie reageerde, was 'het is geen fout, wij weten het beter'. En dat geeft niet echt aan dat je bereid bent er lering uit te trekken en de fout niet nogmaals te maken. Mooi dat er alsnog een poll is gekomen mbt hoe met feesten en bedtijd om te gaan. Beter laat dan nooit en de uitslag is natuurlijk geen verrassing. (misschien ben ik geschikter voor een carriëre in de tv-wereld dan ik dacht

)
Hoe dan ook, ik ga zo weer fris en fruitig de streams bekijken. Doen we allemaal weer mee? Kunnen we ons weer lekker opwinden over de volgende fout

(en face it, als het ons niet interesseerde zouden we ons er ook niet druk over maken. We willen allemaal dat het concept werkt en avonden als gisteren zijn imo uitstekende leermomenten. En wat betreft de harde woorden; we zijn natuurlijk geen stel mietjes hier. FOK! is, zoals Roel het onlangs uitdrukte, niet echt de meest complementeuze site van Nederland. We geven onze opbouwende kritiek nou eenmaal op wat nadrukkelijke en gelardeerde wijze. Maar we zijn en blijven wel een hechte groep enthousiastelingen.
En nu ga ik m'n kinders even naar bed brengen