Ik vind het ook niet schokkend of zo.In de jaren 60 met al dat "langharig tuig" zou het veel meer commotie hebben gegeven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:09 schreef Laysa het volgende:
ik vind kaal leuk bij peter...en zelfs bij jeroen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:11 schreef Pek het volgende:
[..]
*zware stem* "Previously..on Prison Break"
Ws boven bij de regiequote:Op woensdag 6 mei 2009 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zeg je wat! Waar blijft ze?
Niet dat ik die sjaggo mis hoor, maar toch.
ze staat in de luchtruimte te praten met robert.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef Marrije het volgende:
Komt Amber uberhaupt nog terug? Ik vidn serieus dat ze niet langer dan 20 min uit de bunker mogen, dát is namelijk pas echt zwaar, de héle tijd onder elkaar zijn en niet bij elke snik en scheet ontsnappen aan de groep(sdruk).
Amber had er geen probleem mee zei ze dat het onstream zou komen, maar de regie heeft anders beslist denk ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:12 schreef Peter6000 het volgende:
En toch was de afspraak de alleen de gesprekken met psycholoog Kim niet on stream zouden zijn, en de rest wel.
Hebben ze een sluiproute dan? Ik heb haar niet door de kelder zien lopen.quote:
'quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zowaar credits ga kopen!!!!
Misschien gaat het de verkeerde kant op ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef Espabilado het volgende:
Bram belt dat onze coach met spoed naar boven moet komen
Yup.. alleen dán!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
'
Wel he!
Mensen: nieuwe poll: lekker eten alleen kaal!![]()
Ook de dames dus uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |