Ik doe mee. Alleen al om paradoxen te voorkomen. Het thema, lot en bestemming en dergelijke wordt ook iedere aflevering weer prachtig neergezet. Vorige keer het pushen van Ellie op Daniel en nu ook weer, met de Jack-Kate discussie, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:29 schreef Xrenity het volgende:
Ik denk nog steeds whatever happened, happened.
Ik ook. Maar ik kan nog steeds geen goede verklaring vinden waarom in 2007 de numbers weer door de radiotoren op het eiland worden uitgezonden..quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik doe mee. Alleen al om paradoxen te voorkomen. Het thema, lot en bestemming en dergelijke wordt ook iedere aflevering weer prachtig neergezet. Vorige keer het pushen van Ellie op Daniel en nu ook weer, met de Jack-Kate discussie, bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks komt er helemaal geen seizoen 6 omdat:quote:None of it ever happened![]()
Tijdens dat ^ praatje vroeg iemand aan Carlton hoe het nou zit met de Comic Con video waar Faraday en Chang een video opnemen aangezien Faraday nu dood is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:57 schreef Symer het volgende:
Overigens heeft Cuse de hele aflevering al laten zien tijdens een praatje op een universiteit gisteren; iemand die erbij was vond de aflevering behoorlijk tof.
Iets wat me tijdens het kijken te binnen schoot: alles wordt in gang gezet door de acties van henzelf in 1977...quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik doe mee. Alleen al om paradoxen te voorkomen. Het thema, lot en bestemming en dergelijke wordt ook iedere aflevering weer prachtig neergezet. Vorige keer het pushen van Ellie op Daniel en nu ook weer, met de Jack-Kate discussie, bijvoorbeeld.
haha weak.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Tijdens dat ^ praatje vroeg iemand aan Carlton hoe het nou zit met de Comic Con video waar Faraday en Chang een video opnemen aangezien Faraday nu dood is.
Deze dus:
Het antwoord was dat het een continuity error is
Idd, het zal me niks verbazen als Jack juist op deze manier het Incident veroorzaakt ipv het te voorkomenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Iets wat me tijdens het kijken te binnen schoot: alles wordt in gang gezet door de acties van henzelf in 1977...
Sawyer, Kate & Julliet veroorzaken "the incendent"... Omdat ze Jack tegen houden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Idd, het zal me niks verbazen als Jack juist op deze manier het Incident veroorzaakt ipv het te voorkomen
And thus creating an infinite loop...quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Sawyer, Kate & Julliet veroorzaken "the incendent"... Omdat ze Jack tegen houden.
Maar ik geloof heilig in Whatever Happened, Happened.
Dat zal vast ergens in januari 2010 zijn, zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:16 schreef Jump het volgende:
Wanneer wordt de eerste ep van seizoen 6 uitgezonden? Om het toch al in mijn kalender te zetten
En hopelijk met een tof einde, want anders heb ik zes jaar voor niks gekekenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat zal vast ergens in januari 2010 zijn, zoals gewoonlijk.
Hoezo?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
And thus creating an infinite loop...
Heeft Lost jouw leven tot nu toe niets positiefs gegeven?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:23 schreef Jump het volgende:
[..]
En hopelijk met een tof einde, want anders heb ik zes jaar voor niks gekeken
Vertel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:13 schreef Kinga het volgende:
Vet goede epi!
Hebben ze nou een dikke hint gegeven hoe LOST gaat eindigen? Of ben ik de enige die dat eruit haalde..
Edit, ff terug gelezen, nee dus
Ik vind die theorie van het terugflitsen naar 2007, dat de incident is, ook wel een mooie.
Ziet er wel zo'n 30 jaar ouder uit, dus plausibel. Alleen heeft deze vrouw absoluut geen tieten terwijl die of enorm omhoog gefrommelde of siliconenborsten van haar meestal toch behoorlijk goed opvallenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:58 schreef husq het volgende:
Ik kwam deze screencap tegen. Oudere Juliet bij the others in 2007 ?![]()
[ afbeelding ]
Mij ook, toen ik de aflevering van deze week bekeek, had ik zo'n idee dat op het eind het vliegtuig gewoon landt en er niets gebeurd is.quote:
Ze zouden niet alleen geheugenverlies krijgen, Sun's kind zou plots in het niets moeten verdwijnen, en dode mensen zouden ineens tot leven komen. Daarnaast het je nog de klassieke paradox dat als Jack het verleden verandert zodat 815 nooit crasht, hij dus ook nooit terug zou gaan naar 1977 om Juggernaut te doen ontploffen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:54 schreef Ceehaa het volgende:
Ik had ook heel erg het idee dat Kate zich zo tegen het plan van Jack verzette omdat ze schrok van de mogelijkheid dat ze Jack niet zou ontmoeten over 30 jaar.
Maar goed, wat ik dan niet snap: ze hebben het natuurlijk allemaal al meegemaakt en herinneren het zich nu nog prima. Krijgen ze dan opeens allemaal geheugenverlies ofzo? Net als Faraday? Waar is zijn geheugenverlies eigenlijk door ontstaan? Door bepaalde stralingen of misschien omdat hij ook een gedeelte van zijn verleden heeft gewist door iets te veranderen toen hij terug in de tijd was?
Kate's "normale" toekomst (als 815 gewoon zou landen) zag er natuurlijk ook minder rooskleurig uit. Ze was op weg naar het gevang. Dus heel raar dat ze die toekomst niet ziet zitten is het niet. Maar daar stonden ze helemaal niet bij stil.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:54 schreef Ceehaa het volgende:
Ik had ook heel erg het idee dat Kate zich zo tegen het plan van Jack verzette omdat ze schrok van de mogelijkheid dat ze Jack niet zou ontmoeten over 30 jaar.
Juliet heeft hangtieten gekregenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:58 schreef husq het volgende:
Ik kwam deze screencap tegen. Oudere Juliet bij the others in 2007 ?![]()
[ afbeelding ]
Dat vind ik erg slap, dat de meeste van die dingen niet canon zijn ok, maar zeg dat er dan meteen bij....quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Tijdens dat ^ praatje vroeg iemand aan Carlton hoe het nou zit met de Comic Con video waar Faraday en Chang een video opnemen aangezien Faraday nu dood is.
Deze dus:
Het antwoord was dat het een continuity error is
Kip en ei verhaal: als het ene niet bestaat, kan het andere nooit ontstaan.quote:
uhuquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:05 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik verwacht volgende week een cliffhanger die te maken heeft met Claire... misschien is zij wel Jacob -.-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[@Last.fm |
Inderdaad ja, dat viel me ook al op. Foutje of zit er wat achter?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:28 schreef Paul99 het volgende:
Wow...beste aflevering van het seizoen![]()
![]()
Wat ik me wel afvroeg: Richard vertelt dat hij een flits zag toen Locke ineens voor zijn ogen verdween. Alleen meen ik me te herinneren is dat de voorgaande keren tijdens de flashes alleen degene die ook werkelijk door de tijd reisde die flashes zag. de mensen eromheen zagen alleen de losties verdwijnen en hebben nooit over een flits gesproken.
Zei hij niet dat hij als een flits weer weg was? Dit kreeg ik namelijk mee.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:28 schreef Paul99 het volgende:
Wow...beste aflevering van het seizoen![]()
![]()
Wat ik me wel afvroeg: Richard vertelt dat hij een flits zag toen Locke ineens voor zijn ogen verdween. Alleen meen ik me te herinneren is dat de voorgaande keren tijdens de flashes alleen degene die ook werkelijk door de tijd reisde die flashes zag. de mensen eromheen zagen alleen de losties verdwijnen en hebben nooit over een flits gesproken.
Nee, ik geloof dat hij duidelijk zei dat hij 'a loud noise and a bright light' hoorde/zag..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:25 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zei hij niet dat hij als een flits weer weg was? Dit kreeg ik namelijk mee.
Zou ik een grote teleurstelling vinden. Het lijkt me veel leuker als Jacob bijvoorbeeld Jack is die op een of andere manier vastzit in een timeloop ofzo (ik noem maar een dwarsstraat).quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:34 schreef Jarno het volgende:
Ben ik de enige die de indruk kreeg dat er helemaal geen Jacob [i]is[/is]? En dat het straks een grote ontmasker-the-man-behin-the-curtain-actie van Locke wordt?
Zo'n steegje lijkt mij ook plezanter.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zou ik een grote teleurstelling vinden. Het lijkt me veel leuker als Jacob bijvoorbeeld Jack is die op een of andere manier vastzit in een timeloop ofzo (ik noem maar een dwarsstraat).
Ik kreeg een beetje het idee dat Locke wil bewijzen dat er helemaal geen Jakob is, en dat hij de macht naar zich toe wil trekken ofzo?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:34 schreef Jarno het volgende:
Ben ik de enige die de indruk kreeg dat er helemaal geen Jacob [i]is[/is]? En dat het straks een grote ontmasker-the-man-behin-the-curtain-actie van Locke wordt?
Dat dus!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:35 schreef byah het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje het idee dat Locke wil bewijzen dat er helemaal geen Jakob is, en dat hij de macht naar zich toe wil trekken ofzo?
Vind je dat niet een beetje TE voor de hand liggend in een serie als Lost?quote:
Welke ep was Jacob zo te zien dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:52 schreef tralalala het volgende:
Ik kwam deze (oude) foto net tegen:
[ afbeelding ]
Lijkt er nog best op ook.
Het zal me niks verbazen en het zal ook een aantal dingen verklaren. Zoals Locke's sterke gevoel van 'destiny' op het eiland. En de shock van Ben toen Locke zei dat hij Jacob wil vermoorden. Maar dat zal ook betekenen dat Jacob de 'future' Locke is (want oude man), terwijl Locke nu in 2007 zit. Dat maakt het wel weer erg onwaarschijnlijk. Ook aangezien Jacob al minstens decennia op het eiland is en Locke voor 2004 er nog nooit was geweest. Voor zover wij en Locke weten tenminste.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:52 schreef tralalala het volgende:
Ik kwam deze (oude) foto net tegen:
[ afbeelding ]
Lijkt er nog best op ook.
Dat dus.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:48 schreef chansadres het volgende:
Volgensmij hebben ze uitgelegd dat Jacob toen is gespeeld door een crewmember en dat hij NIET jacob zou spelen. Je had eigenlijk alleen een silhouet moeten zien.
In de allerbeste Lost traditie toch? CGI was altijd al om te janken in lostquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Goede aflevering! Maar toen die duikboot vertrok moest ik een beetje huilen. HOE SLECHT was dat gedaan?!
Inderdaad, om te janken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Goede aflevering! Maar toen die duikboot vertrok moest ik een beetje huilen. HOE SLECHT was dat gedaan?!
Vooral die disclaimer is mooiquote:
Snap ook niet waarom ze niet gewoon een prop hebben gemaakt van de bovenkant van de sub en die onder water laten gaan. Beetje loze CGI eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:11 schreef TC03 het volgende:
Nou, ik vond dit echt de slechtste CGI die ik ooit gezien heb in Lost hoor.
idd totaal overbodig. maar ach hebben we wel weer wat om over te discussierenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:27 schreef Jivis het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze niet gewoon een prop hebben gemaakt van de bovenkant van de sub en die onder water laten gaan. Beetje loze CGI eigenlijk.
De crewmember in dit geval is Rob Kyker a.k.a Jacobquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:48 schreef chansadres het volgende:
Volgensmij hebben ze uitgelegd dat Jacob toen is gespeeld door een crewmember en dat hij NIET jacob zou spelen. Je had eigenlijk alleen een silhouet moeten zien. Ik denk dat misschien door het vermoorden van de fysieke Jacob hij onzichtbaar word. Locke heeft Jacob gehoord dus ik ga er vanuit dat hij bestaan heeft.
Ligt aan jouwquote:...
Een beetje hetzelfde gevoel waarmee ik destijds bij Heroes geheel afgehaakt ben...
Ligt dat nou aan mij of hebben meer mensen dit?
Ligt aan jouw, je verhaal over Heroes is herkenbaar, dat vond ik echt steeds zwakker worden. Maar Lost blijft goed, de finale volgende week wordt echt geweldigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:40 schreef kastanova het volgende:
...
Het is minder boeiend dan seizoen 4, de voorgaande afleveringen waren zelfs vrij saai. Maar Heroes mist plot en goede personages en slaat nergens meer op. Bij Lost is het duidelijk dat de schrijvers vantevoren in grote lijnen hebben bedacht hoe ze het willen hebben. Vandaar dat ik nog altijd zin heb in Lost en ik al maanden geleden ben afgehaakt bij Heroes.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:40 schreef kastanova het volgende:
Ligt het nou aan mij of is Lost simpelweg niet boeiend genoeg meer...
Tot voor kort downloadde ik iedere ochtend na de uitzending direct de aflevering en ging ik hem of voor het werk nog snel kijken of direct bij thuiskomst.
Tegenwoordig houd ik me echter nog wel aan de routine van het downloaden, maar wat betreft het daadwerkelijke kijken wordt het steeds minder.
Ik moet me zelfs echt vóórnemen om daadwerkelijk te gaan kijken, maar wil ik hem dan aanzetten overheerst echt zo'n "Mwah, eigenlijk niet zo'n zin" gevoel.
Inmiddels kijk ik zelfs eerst Lie to me, The Mentalist, (tot voor kort) Life en zelfs alle pokerprogramma's.
Een beetje hetzelfde gevoel waarmee ik destijds bij Heroes geheel afgehaakt ben...
Heb hetzelfde met Heroes inderdaad, gestopt bij s03e17. Maar had al eerder het gevoel dat het me niet meer ging boeien.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:32 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ligt aan jouw, je verhaal over Heroes is herkenbaar, dat vond ik echt steeds zwakker worden. Maar Lost blijft goed, de finale volgende week wordt echt geweldig
Amerikanenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:26 schreef Symer het volgende:
Ik merk wel dat Lost online steeds minder leeft. Minder topics op fora, Lostpedia wordt niet zo snel meer bijgewerkt en waar een paar jaar terug nog pagina's vol reacties stonden bij de torrent staan nu nog 2 of 3 reacties.
Het is maar goed dat het volgend seizoen stopt met tenminste een echt einde, want de kijkcijfers zijn ook niet bepaald begerenswaardig meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wat ik denk is dat de incident gewoon zal plaatsvinden en de Losties worden geflashed. Waar ze naar toe worden geflashed zien we dan in de premiere van seizoen 6.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |