"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:43 schreef miss_sly het volgende:
Vraagje: als je babykleertjes gaat wassen, mogen die dan in de droger, of moeten die hangend drogen?
Ja, hij hoeft inderdaad nog lang niet zichzelf te gaan wonenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:49 schreef miss_sly het volgende:
Jeetje, McLaura, dan schrik je wel even. Fijn dat alles wel in orde was, en dus maar goed opletten hoe het met je gaat. Sjakie moet echt nog even blijven zitten
Ik weet het niet, het is nu in elk geval over.... Gelukkig!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:52 schreef Tan het volgende:
McLaura, dat is wel even schrikken... waren het niet heel erg hevige oefenweeën? Ik had ze ook altijd heel vroeg al, en ze deden best pijn.
Veel velours heb ik niet volgens mij, en wel veel tweedehands, dus al vaker gewassen en gedroogd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:50 schreef Tan het volgende:
|
[..]
"
Ik zou niet weten waarom niet![]()
Deed het wel altijd, maar ze krimpen nogal... vooral die velourspakjes enzo...
Vandaag een rustdagje, lekker niks doen en bijkomenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:52 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, hij hoeft inderdaad nog lang niet zichzelf te gaan wonen
Ik doe vandaag helemaal niks!
We kunnen niet allemaal zo supermeegaand en betroffen zijn als jij hahquote:
Ik was deze keer maar even de stad in. Illegaal dichtbij de Douglas geparkeerd en even heen en weer gelopen om weer bij de auto te komen met een heerlijk flesje Davidoff Wavequote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:59 schreef RockabeIIa het volgende:
McLaura, wat vervelend zeg. Misschien helpt de volgende keer een warme kruik een beetje?
Ik kan trouwens niet meer de hele dag slenteren in de stad. Misschien liet jouw lichaam je ook even weten dat het teveel was?
Morgen weer een mijlpaal. Dan is het nog maar 150 dagen groeien en wachten voor ons
Het mag op zich wel, maar je zit wel met evt. krimp. Plus, en daar kwam mijn zus mee, je was die babykleertjes veel vaker dan je eigen kleren meestal en dan zou het wel eens rap kunnen slijten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:43 schreef miss_sly het volgende:
Vraagje: als je babykleertjes gaat wassen, mogen die dan in de droger, of moeten die hangend drogen?
Een echt wollen truitje moet je niet in de droger doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:40 schreef Guuzewuus het volgende:
Gefeliciteerd Berto.
Troel, wat mag er dan niet in de droger? En moet je daarna wel nog alles strijken? Guuzweuus overweegt een droger voor als nummertje 2 er is.
Damned, dan moet ik ook eerder met verlof.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef RockabeIIa het volgende:
miss_sly, heb je inmiddels al contact gehad met je zus?
En met 34 wk met verlof is toch heerlijk! Ik las trouwens dat vrouwen die eerder met verlof gaan veel minder vaak overtijd dragen
Ja, ik heb haar gisteren gebeld en even gesproken. Helaas vanwege mijn verkoudheid/griep kon ik niet op kraamvisite, dus dat wordt aanokmend weekend. Zo jammer dat het kereltje dan al bijna een week oud is als ik hem voor het eerst zie, maar ik wil hem ook neit aansteken natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef RockabeIIa het volgende:
En met 34 wk met verlof is toch heerlijk! Ik las trouwens dat vrouwen die eerder met verlof gaan veel minder vaak overtijd dragen
Gefelicteerddddddddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:29 schreef Berto het volgende:Hier zijn we weer.
![]()
Bedankt voor jullie support. Even een kleine update.
Ik ben vannacht om 00:17 vader geworden van een zoon, Stephan. Hij woog 3776 gram en alles zat erop en eraan. Met mevrouw Berto is ook alles prima, moest gehecht worden, dus is vannacht in het ziekenhuis gebleven, ze belde zojuist dat ze opgehaald kan worden, dus ga zo weer naar het ziekenhuis om moeder en zoon op te gaan halen.
Een wat langer verhaal (met foto's natuurlijk) schrijf ik straks wel.
quote:Ohja, vader maakt het ook goed.
Het voelt niet goed, 42 weken. Je hoort of leest toch nog te vaak dat de hele zwangerschap prima is verlopen en dat er dan bij overtijd lopen toch iets niet helemaal goed gaat, er complicaties zijn. En ik heb zoiets van: een zwangerschap duurt 40 weken. Vooruit, laat het 41 weken worden, maar dat is voor mijn gevoel de limiet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:19 schreef innepin het volgende:
Miss sly, luister naar je eigen gevoel hè. En naar de deskundigenKan me heel goed voorstellen dat je toch voor verlof bij 34wk kiest!
Maar eh, je wil "echt echt niet" tot 42wk lopen? Waarom? En het is niet alsof je er echt een keuze in hebt...
Tssss waarom doe je dat niet op een dag dat ik vrij ben, dan kunnen we minimeeten in de actionquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:40 schreef Noli. het volgende:
McLaura doe je rustig aan?
*zegt de muts die vandaag zelf even naar de Centrale gaat.Iig naar de Action, misschien doet alleen die naam al iets? Manlief wou zelfs misschien nog even naar het kinderbevrijdingsfestival (in de Prinsentuin) maar ik weet niet of ík dat wel wil en/of trek.*
Ik sluit me hier bij aan, ik kon het niet zo netjes verwoorden. Ik weet ook alleen maar van achteruitgang ná 42 weken. Verder wacht ik maar gewoon af wanneer beeb zin heeft zich aan te kondigenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:28 schreef huuphuup het volgende:
Hmm ik weet niet, ik heb altijd zo opgevat van een zwangerschap duurt 37 tot 42 weken en een vrouw bevalt gemiddeld met 40 weken. Zoiets, hoewel ik als ik om heen kijk meer vrouwen ken die na de 40 weken zijn bevallen dan ervoor maar goed![]()
Ik wil zelf niet meer dan 42 weken zwanger zijn om het zo maar te zeggen, vanwege de bewezen achteruitgang van de placenta dan. Maar verder. Tsja.
*uitzondering meldt...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef RockabeIIa het volgende:
hihi hormonaal kusje dr op dan maarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:16 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat baby het toch goed doet, luna!
Met ongeduld heeft het bij mij niets te maken. Ik wacht al zoveel jaar op dit kindje, 2 weekjes meer kan ik dan ook nog wel wachten hoor. Ik ben alleen zo bang dat er iets fout gaat, en voor mijn gevoel zit dat zo rond 42 weken...hormonaal emogedoe, vermoed ik
Tot 36 wk gewerkt en "maar" 4 dagen over tijd gegaan ;-). Nu werk ik niet... dus ben benieuwd... hahaha.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Volgende keer maar action en dan een bezoekje aan Casa Di Laura, wie weet.......quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:25 schreef Noli. het volgende:
Nou....
Geen "action" na een bezoekje aan de Action..
Meid, het is ook hardstikke lang, elke dag van 9 tot 6!! Ik werk ook 3 dagen van 8-5 maar dat is thuis, en ik lig tussen de middag dan ook mooi gelijk met het grut op bed.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:29 schreef miss_sly het volgende:
peterfan, dat klinkt bekend, niet meer concentreren en mijn tijd uitzitten...nu al
Ik zal best wel een zeikerd zijn, en dat mag men dan ook gerust vinden, maar ik ben er klaar mee. Ik vind van 9-18 uur werken gewoon te lang, zelfs als ik structureel 4 dagen werk ipv 5 en dus iedere week een vrije dag opneem. Ik wil zo graag dingen doen in huis, nog eens iets leuks doen met schaap nu het nog kan samen, etc, en dat komt er allemaal niet van. 's Avonds heb ik nergens meer energie voor en kom ik met veel moeite aan het nodige zoals wassen toe. De vrijdag neem ik vrij, dus ik heb iedere week lang weekend. De eerste dag moet ik bijkomen, de tweede dag doen we iets leuks en de derde is het weer bijkomen. Ik heb alleen helemaal geen reden om minder te gaan werken, het gaat hartstikke goed met me. Dus tja...dan vind ik het moeilijk om dat te regelen. Toch denk ik dat ik iig die 34 weken ga regelen
Een potje bruine bonen??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef Incantrix het volgende:
Oh bah, Mamanik, wat naar! Heel erg veel sterkte en beterschap..
Miss_Sly, zou het misschien een idee zijn om niet de vrijdag maar de woensdag vrij te nemen? Dan werk je nooit meer dan 2 dagen achter elkaar voor je weer ff bij kunt tanken. Is mij aangeraden toen ik een paar jaar terug na een burnout een dag minder ging werken en ik heb er nog nooit spijt van gehad
Mag ik jullie vervelen met een ranzig praatje? Sorry hoor, maar ik moet het even kwijt (woordgrapje :S ): ik zat me daarnet echt af te vragen of er ook tangverlossingen bestaan voor vrouwen die nog lang niet moeten bevallen, maar wel constipatie hebben, argh! Ik heb er buikpijn van, maar verder.. Ho maar
Mijn man werd 30quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:40 schreef Sugar het volgende:Amaranta, wat leuk, Eva wordt grote zus!!!!
![]()
Wat leuk zeg! Gefeliciteerd!![]()
Oh en werd je vorige week woensdag 30? Ik was gaan sporten en zag een feestje met een 30-bord voor het raam en volgens mij deed jij net de deur open!![]()
Heb hier helemaal overheen gelezen... bah wat vervelend zegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:17 schreef MamaNik het volgende:
Even een kort berichtje vanaf mijn mobiel (niet ideaal typen). Lig sinds gisteravond in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging zelf helemaal geen klachten maar bloed en urine was niet goed. De grens van eiwit is 00.30 en bij mij is het 00.32. Echt balen dus nu leven we met de dag misschien mag ik nog naar huis als de waarde's constant blijven en misschien moet ik blijven tot het eind maar wel is duidelijk nu dat ze ergens tussen 37 en 38 weken max geboren worden. Morgen 33 weken dus nog max 5 weken.
zakjes met extra zemelen of vezelsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:52 schreef Brighteyes het volgende:
Incantrix, 1 of 2 kiwi's elke ochtend op de nuchtere maag schijnt ook heel erg goed te werken.
En anders even de huisarts bellen, die kan je ook middeltjes geven, niet hard-core laxeermiddelen hoor, maar kruidenbuiltjes oid dacht ik die kunnen helpen.
Het is iig een bekend probleem voor veel zwangeren.
Nee zolang mijn lijf het toelaat laten ze ze zitten. Moet zowiezo over de 34 weken heen zien te komen ivm de longentjes maar ze worden zowiezo tussen 37 en 38 weken gehaald cq ingeleid. Nu afwachten hoe het gaat lopen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:01 schreef Noli. het volgende:Ik heb zo over MamaNik heen gelezen!
![]()
![]()
Jeetje, zwangerschapsvergiftiging..
Maar je kleintjes mogen nu wel blijven zitten?
Ik dacht altijd dat als je zwangerschapsvergiftiging had dat dan de baby('s) ook zo snel mogelijk gehaald werd(en). Maar dat is dus niet (meer) zo?
Gelukkig ben je al 33 weken, maar wat naar dat het toch nog zo loopt. Sterkte, lijkt me niets fijn zo gedwongen rust in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:18 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Nee zolang mijn lijf het toelaat laten ze ze zitten. Moet zowiezo over de 34 weken heen zien te komen ivm de longentjes maar ze worden zowiezo tussen 37 en 38 weken gehaald cq ingeleid. Nu afwachten hoe het gaat lopen.
PM me maarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vorige week echt voor het eerst heeeeeeeeeeel bizar gedroomd.
Zo vaag dat ik het niet eens hardop durf te zeggen.
Hoe voel jij je MamaNik?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:18 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Nee zolang mijn lijf het toelaat laten ze ze zitten. Moet zowiezo over de 34 weken heen zien te komen ivm de longentjes maar ze worden zowiezo tussen 37 en 38 weken gehaald cq ingeleid. Nu afwachten hoe het gaat lopen.
Of Sudokuquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:39 schreef Stiemie het volgende:
Miss sly straks lekker met een goed boek of tijdschrift naar bed. Heerlijk! Ik neem het me vaak voor, maar helaas komt het er te weinig van...
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:01 schreef Brighteyes het volgende:
Nee sorry, not suitable voor gevoelige oogjes en oortjes.
LOLL uiersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:07 schreef seilram het volgende:
BE, vertel nouuuuuwww! Ik droomde van de week dat ik 4 borsten had!!![]()
Wehehehe, echt! En het ergste. ... ik lag ermee op het kopieerapparaatquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:10 schreef Twinkly het volgende:
[..]
LOLL uiers
Ja joh BE, gewoon onder een spoilertjehad je er maar niet over moeten beginnen. En we zijn hier allemaal zwanger dus nu gaan we allemaal heel erg emotioneel worden
![]()
![]()
Ik hoef het niet te weten hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vorige week echt voor het eerst heeeeeeeeeeel bizar gedroomd.
Zo vaag dat ik het niet eens hardop durf te zeggen.
ROFL!! het is gewoon je onbewuste wens!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:14 schreef seilram het volgende:
[..]
Wehehehe, echt! En het ergste. ... ik lag ermee op het kopieerapparaaten toen kwam er een meneer en die zei: dat is hier niet de bedoeling mevrouw. Maar ik had wel mooi een kopie van mijn 4 borsten
Nou.. op www.droominfo.nl even borsten ingetikt (op basis van mijn droom).quote:[b]Op dinsdag 5 mei 2009 21:26 schreef
Als dat geen wishfull thinking is...![]()
Ik hecht dan ook geen enkele betekenis meer aan mijn dromen.
Kan me er gelukkig totaal niet in vinden. Ik spoor gewoon niet als ik slaap...quote:Als je droomt dat je verkracht bent, stelt dit de sadistische uitdrukking van een seksuele wens voor. Het kan wijzen op een onbewust verlangen om gepakt te worden, veroverd, of gedwongen te worden iets te doen in een verboden terrein. Het kan ook duiden op haatdragende gevoelens naar het andere geslacht. Een andere uitleg is dat je je op een of andere manier geschonden voelt. Iets of iemand brengt uw zelfrespect en emotioneel welzijn in gevaar.
Deze droom zou ook kunnen slaan op een verkrachting die je in het echte leven hebt meegemaakt. In dat geval is deze droom een manier om met dit trauma om te gaan en een begin van het natuurlijk helingsproces.
Als je een verkrachting ziet gebeuren, duidt dit op sexueel dysfunctie of onzekerheid over sex.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
She's just not that into youquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef Brighteyes het volgende:
Noli, nee, ik heb haar nog niet weer gesproken.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:31 schreef Juup© het volgende:
Ik lees mee. Interessante ontboezemingen hier
probeer ook een beetje op te vangen in een bakje.quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:53 schreef seilram het volgende:
Ik draaide vannacht om en toen had ik ineens een miniplasje vocht in bedZit ik nou in bed te plassen dacht ik. En net stond ik op en toen liep het zo in straaltjes naar beneden, terwijl ik helemaal niet moest plassen. Zo toch maar even het ziekenhuis bellen denk ik.... maar eigenlijk moet ik nog even blijven zitten. Ben pas 36,4 weken!!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
seilraM!Het zou wat zijn zeg!
Heb je al gebeld? En?
Vicky, het hoort er idd bij geloof ik. Vannacht was het weer raak. Maar nu gelukkig gewoon met mijn eigen vent.
Ieuw! Ik lust geen nananananananas..quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:33 schreef Jelief het volgende:
Ik ben benieuwd seilram!
En nools ga jij eens even ananas eten en wonderolie drinken en bitterlemon er achteraan
Drie keer raden waar wij de kinderen vrij snel op gecontroleerd hebben bij de geboorte..quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:43 schreef Tan het volgende:
Hahaha Seilram, die droomOver ontboezeming gesproken, de internist heeft mij ooit eens verteld dat ik drie borsten heb. Twee normale, en een derde onontwikkelde. Hij liet het me zien, en inderdaad, onder mijn borst zit de aanleg tot nog een tepel
Het lijkt eerder een soort bleke moedervlek, maar het veranderd ook als ik ongesteld moet worden of tijdens zwangerschap en borstvoeding.
Schijnt vaker voor te komen
ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:04 schreef Vivi het volgende:
Mag! Best wel bij de kapper, die gebruikt minder agressief spulMaar ik heb het regelmatig zelf gedaan, en BE ook
.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef Sorbootje het volgende:
@BE: Interessante droomWas je in je droom ook zwanger? Dan lijkt 69 me nog niet eens gemakkelijk, vooral voor je vriendin
![]()
Fijn van dat slapen, en van het klussen trouwens ook!quote:Afgelopen weekend als een achterlijke geklusd in huis. Was gisteravond bek- en bekaf... alles deed pijn (en dan heb ik nog echt regelmatig even rust genomen), maar het resultaat mag er zijn. Een mooie nieuwe slaapkamer! Nog drie kamers te gaan voordat mini-sorbo zich aandient.
Moet zeggen dat ik wel héérlijk heb geslapen, voor het eerst in weken. Kon ook niet anders, was echt kapot.
Merk vandaag op mijn werk dat ik mijn favoriete houding als ik in gesprek met een klant ben (rechtop, beetje naar de klant toegebogen) niet meer aan kan nemen. Pensje gaat in de weg zitten...
Ik moet nu écht even een plaatje uit mijn hoofd krijgen van dat skippyballengevechtquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ehm... zij is ook zwanger nu.
Maar ik geloof in de droom niet nee, anders was het meer een potje skippy-bal stoeien geweest!
[..]
Fijn van dat slapen, en van het klussen trouwens ook!
Gek genoeg merk ik dat ik op mijn werk veel meer last van mijn lijf/stuitje heb dan thuis.
Gisteren de hele dag geklust en gedaan, nergens last van, en nu kan ik bijna niet op of neer als ik ook maar een half uurtje op mijn stoel zit.
ik heb dit bij zwangerschap van Jade gehad... het begon bij 20 weken.. ik kreeg snachts vreselijke krampen en dacht eerst aan weeën.. maar het bleef constant.. in eerste instantie dacht ha dat het een spierscheurtje was door draaien van baby en zo... Maar de pijn kwam regelmatiger terug en werd heviger en heviger... Ook begin augustus dus toen was Jade 3 weken kreeg ik het en toen verdween de pijn niet meer, heb toen op spoed gelegen en daaruit bleek dus dat ik galstenen had.. door de hoeveelheid toegenomen hormonen tijdens zwangerschap... ze wilden me meteen opereren maar wilde liever nog even wachten ivm borstvoeding.. toen ik het begin september weer kreeg was het eerste wat ik zei.. en nu wil ik geopereerd worden.. zonde van de borstvoeding.. maar was zo gelukkig dat de oorzaak van pijn weggenomen werd.. en ik moet zeggen... het doet echt goed niet meer wakker te moeten worden van de pijn...quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:36 schreef owlet het volgende:
Karin, ik las net van je buikpijn. Nou ben ik bevooroordeeld omdat ik het nu zelf mee kamp, maar pijn hoog in de rechtenkant van je buik kan duiden op galstenen.
Zeker als de pijn 's avonds komt en een paar uur aanhoudt. Galstenen komen bij veel mensen voor en zwangerschap kan ze ook aan het licht brengen.
Een verpleegkundige omschreef ze als: "forty-fat-fertility-stones" oftewel: vaak getriggerd bij na het passeren van de 40, bij te dikke mensen en bij zwangere vrouwen. Nou zijn die eerste categoriën voor jouniet van toepassing maar de laatste wel![]()
Als je nou weer een keer zo'n pijn hebt is het misschien een goed idee om even langs de huisarts te gaan. De manier om ze op te sporen is een echo, da's ook nooit weg![]()
Luna, is het veel bloed en heb je ook pijn bij het plassen dan? Ik denk eerder aan een bloedvaatje wat misschien kapot is gegaan namelijk. Met een blaasinfectie zul je toch ook wat pijn voelen lijkt me.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:51 schreef lunastar het volgende:
seilram succes
een klein vraagje.. een streepje bloed in het slijm kan dit ook wijzen op blaasinfectie...
heb juist even geluisterd en baby is nog goed aktief.. maar krijg wel de bibbers nu en mijn 2 meiden zijn thuis
dus kan niet zomaar even naar ha en die zit dan ook pas om 16u30...
Slaan die man van jou!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:22 schreef Memmel het volgende:
Oeh, Seilram, spannend! Succes in ieder geval!
Ik heb weer een baaldag. Anna is niet te genieten, de hond is vervelend en had in zijn hok gekakt. Mijn man ruimt zijn zooi niet op en heeft natuurlijk geen aandacht voor mij en gaat natuurlijk moederdag vergeten en maakt natuurlijk te veel herrie 's ochtends enz. enz. Kortom: het is gewoon zijn schuld.![]()
Ik denk dat ie met regelmaat een pak rammel krijgtquote:
neen geen pijn tijdens of na plassen... enkel een streep bloed tussen het slijm bij het afvegen en dan al 3 daagjes wat krampen die naar rug trekken...quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:25 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Luna, is het veel bloed en heb je ook pijn bij het plassen dan? Ik denk eerder aan een bloedvaatje wat misschien kapot is gegaan namelijk. Met een blaasinfectie zul je toch ook wat pijn voelen lijkt me.
nee hoor, het is állemaal de schuld van mijn man, zeg dat maar tegen hemquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:22 schreef Memmel het volgende:
Oeh, Seilram, spannend! Succes in ieder geval!
Ik heb weer een baaldag. Anna is niet te genieten, de hond is vervelend en had in zijn hok gekakt. Mijn man ruimt zijn zooi niet op en heeft natuurlijk geen aandacht voor mij en gaat natuurlijk moederdag vergeten en maakt natuurlijk te veel herrie 's ochtends enz. enz. Kortom: het is gewoon zijn schuld.![]()
Hm die krampen vind ik dan weer minder klinken, in dat geval is een huisarts raadplegen misschien toch wel zo slim ja. Ik neig in elk geval niet te denken dat het aan je blaas ligt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef lunastar het volgende:
[..]
neen geen pijn tijdens of na plassen... enkel een streep bloed tussen het slijm bij het afvegen en dan al 3 daagjes wat krampen die naar rug trekken...
ja dan hebben we ook direct de 10 weken echoquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:47 schreef Twinkly het volgende:
Seilram en man wat spannendSucces!!
Beesie-Jen wat leuk, krijg je ook een echo?
Ik heb al een tijdje last van bandenpijn aan de zijkanten van m'n buik naar de liezen toe, maar sinds twee dagen heb ik ook een pijnlijk kruisAlsof ik daar spierpijn heb. Is dat ook bandenpijn? Het is vooral naar als ik loop. Ik vind het ook zo snel, ik ben nog maar net 14 weken.
Dit is dus waar ik ook al tijden last van heb, vooral ook als ik wat veel gelopen heb.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:47 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb al een tijdje last van bandenpijn aan de zijkanten van m'n buik naar de liezen toe, maar sinds twee dagen heb ik ook een pijnlijk kruisAlsof ik daar spierpijn heb. Is dat ook bandenpijn? Het is vooral naar als ik loop. Ik vind het ook zo snel, ik ben nog maar net 14 weken.
Boek van Beatrijs Smulders [sub](lees: zeikwijf die ruggenprik niet nodig vind, en vind dat we als vrouw zijnde niet moeten werken als we kinderen krijgen, en nog meer van die jaren 50 uitspraken) adviezen van haar met een korreltje zout nemen lijkt me erg verstandig dit is namelijk een nogal geitenwollensokkenvrouwtje imho. Koop dan een leuk boek om te lezen van iemand die ook nog wat positiefs kan brengen, Claudia de Breij leest echt beter weg. En vooral je bent zwanger niet ziek!! dus leef! [/sub]quote:Op maandag 4 mei 2009 23:04 schreef Mone het volgende:
Ik tik het even over;
de ongeboren baby is nauwelijks beschermd tegen lawaai. Vooral de bassen dreunen bijna onverminderd door tot in de baarmoeder.
bla blabla .
Blz 182, veilig zwanger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marlieske, jammer van de slechte start. Hopelijk trekt dat snel weer bij. Hoe is het met jouw herstel?
Noli, ga je nou nog bevallen of hoe zit het??????.... met gevoel voor drama....
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:56 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zwijmel hier op mijn veel te saaie werkplek in deze veel te saaie plaats ( Hoerenveen) lekker verder...
Terwijl je JUIST bij McD prima softijs kunt nemen, die maken de machine elke dag schoon!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:19 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Noli jammerik zit stiekem wel een beetje te f5-en
![]()
Hopelijk is alles goed met Seilram en beebje.
Duchess ik hoorde dat je eigk ook op moet passen met softijs, net als rauwmelkse kaas bijvoorbeeld. Tenzij je zelf je softijs maakt kun je het beter mijden. Ik ontwijk al een paar maanden mn geliefde mcflurry en swirls
ja dat valt te betwijfelen hoe goed dat schoongemaakt wordt hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Terwijl je JUIST bij McD prima softijs kunt nemen, die maken de machine elke dag schoon!
geen idee, zou best kunnen hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:22 schreef Chan het volgende:
Is het met softijs zo dat de baby er alleen last van heeft als je er zelf ook ziek van bent? Ik had een keer "verkeerde" kaas gegeten en vroeg aan mn huisarts of dat echt veel kwaad kon en hij zei dat als ik er zelf niet ziek van was geweest dat het dan niks uitmaakte..
Ik heb namelijk al heel veel swirls en milkshakes gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
Feli Sserpente!
Enneh, nee, ik heb mijn vriendin nog niet weer gezien maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
waarom moet ik nu aan iemand van hier denken?hihi
sorry, flauw![]()
Wat dan wat danquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
waarom moet ik nu aan iemand van hier denken?hihi
sorry, flauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zoiets was het inderdaad hier ook. Ik was ingepland voor de groep vanaf 5 mei, waarbij de mevrouw aan de telefoon nog zei dat 't eigenlijk wat aan de late kant was, "maar goed". Kreeg ik eergister (!) een brief waarin die hele 5 mei niet genoemd wordt, begindatum 12 meiquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:54 schreef tessie het volgende:
Oh das wel raar innepin. Bij ons 'clubje' zit ook 1 meisje en die is ook al veel verder dan de rest, zij zal ws. ook niet eens bij de laatste les zijn omdat ze dan al bevallen is. Was wat mis gegaan in de planning ofzo.
Maar de pufclubjuf houdt daar wel rekening mee door de echte belangrijke dingen nu wat naar voren te schuiven, zodat ze niet echt wat belangrijks mist. Kan bij jou dan vast ook wel!
Nee hoor, ik denk er hetzelfde over!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik maak me ook niet zo druk over een ijsje van de mac ofzo. Dat ding wordt zo vaak en zo enorm veel gebruikt en verschoond (en niet te vergeten getest door de Keuringsdienst) dat ik dat toch echt wel aan durf.
Bij de snackbar om de hoek heb ik dan wel weer twijfels en daar laat ik het ook maar zitten
of ben ik nu heel naief?
daar houden we je wel aan hè !!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:02 schreef Noli. het volgende:
Meestal staat softijs er idd wel bij ja..
Gerommel hier!
Mocht er daadwerkelijk wat gaan gebeuren horen jullie het nog..![]()
Ja, maar ik kan het nooit bij die ene houden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:06 schreef tessie het volgende:
Noli! Spannend!
Leverworst mag toch gewoon 1 boterham per dag trouwens? Doe ik ook af en toe wel hoor...
Oh noes!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:19 schreef huuphuup het volgende:
Duchess ik hoorde dat je eigk ook op moet passen met softijs, net als rauwmelkse kaas bijvoorbeeld. Tenzij je zelf je softijs maakt kun je het beter mijden. Ik ontwijk al een paar maanden mn geliefde mcflurry en swirls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |