*uitzondering meldt...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef RockabeIIa het volgende:
miss_sly, heb je inmiddels al contact gehad met je zus?
En met 34 wk met verlof is toch heerlijk! Ik las trouwens dat vrouwen die eerder met verlof gaan veel minder vaak overtijd dragen
hihi hormonaal kusje dr op dan maarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:16 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat baby het toch goed doet, luna!
Met ongeduld heeft het bij mij niets te maken. Ik wacht al zoveel jaar op dit kindje, 2 weekjes meer kan ik dan ook nog wel wachten hoor. Ik ben alleen zo bang dat er iets fout gaat, en voor mijn gevoel zit dat zo rond 42 weken...hormonaal emogedoe, vermoed ik
Tot 36 wk gewerkt en "maar" 4 dagen over tijd gegaan ;-). Nu werk ik niet... dus ben benieuwd... hahaha.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef RockabeIIa het volgende:
miss_sly, heb je inmiddels al contact gehad met je zus?
En met 34 wk met verlof is toch heerlijk! Ik las trouwens dat vrouwen die eerder met verlof gaan veel minder vaak overtijd dragen
Volgende keer maar action en dan een bezoekje aan Casa Di Laura, wie weet.......quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:25 schreef Noli. het volgende:
Nou....
Geen "action" na een bezoekje aan de Action..
Meid, het is ook hardstikke lang, elke dag van 9 tot 6!! Ik werk ook 3 dagen van 8-5 maar dat is thuis, en ik lig tussen de middag dan ook mooi gelijk met het grut op bed.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:29 schreef miss_sly het volgende:
peterfan, dat klinkt bekend, niet meer concentreren en mijn tijd uitzitten...nu al
Ik zal best wel een zeikerd zijn, en dat mag men dan ook gerust vinden, maar ik ben er klaar mee. Ik vind van 9-18 uur werken gewoon te lang, zelfs als ik structureel 4 dagen werk ipv 5 en dus iedere week een vrije dag opneem. Ik wil zo graag dingen doen in huis, nog eens iets leuks doen met schaap nu het nog kan samen, etc, en dat komt er allemaal niet van. 's Avonds heb ik nergens meer energie voor en kom ik met veel moeite aan het nodige zoals wassen toe. De vrijdag neem ik vrij, dus ik heb iedere week lang weekend. De eerste dag moet ik bijkomen, de tweede dag doen we iets leuks en de derde is het weer bijkomen. Ik heb alleen helemaal geen reden om minder te gaan werken, het gaat hartstikke goed met me. Dus tja...dan vind ik het moeilijk om dat te regelen. Toch denk ik dat ik iig die 34 weken ga regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |