abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:08:24 #276
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68744003
Whehehehe!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:25:37 #277
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68744703
gefeliciteerd Serpente

jubelt gezellig mee...

mijn rug is nog steeds erg pijnlijk... lig dus op de bank met een warme pittenzak... straks lekkere onzinprogramma's kijken..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_68745419
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

waarom moet ik nu aan iemand van hier denken? hihi

sorry, flauw
Wat dan wat dan

BE ik vind het eigenlijk sowieso hilarisch dat je dat soort dingen weet van je ex
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68745525
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:05:03 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68746640
Nee, ik gok dat zij denkt aan een andere ex van mijn ex die hier ook post. Maar die is het dus niet.
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:06:53 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68746717
Nou ja goed, over op de zwangerschappen maar weer.

Vanmiddag een stukje gefietst maar daar krijg ik helaas dus echt heel erg naar bandenpijn van.
Ik denk dat het mss door mijn zithouding komt ofzo, want op mijn andere fiets had ik dat volgens mij niet.
Ik moest toen ik thuis kwam echt even 10 minuten rustig zitten voor het weer helemaal weg trok...
pi_68747579
Seilram en man/Oscar veel succes/sterkte en inderdaad probeert die kleine nog even binnen te houden...
Marlieske voor de kraamtraantjes! Hopelijk kun je snel genieten van kleine Ties!
Noli... je maakt het wel spannend hoor
Mamanik sterkte met de twee

Hier alles simpel nog, heb alleen wel moeite met mijn eetpatroon te vinden. Heb 's ochtends al snel honger, maar als ik dan te veel eet (vooral met de lunch of met avondeten) heb ik vervolgens 3 uur last van mijn maag, pijnlijk, beetje alsof het winderig is zonder uitlaat... opstopping van gasjes Dus ook maar kleinere porties gaan eten en meer spreiden.
pi_68748265
BE

Hier net weer terug van de pufclub, ik vind het toch wel gezellig elke week Het is gelukkig niet meer zo heel erg geitewollesokkerig (behalve dan de sokken die ze nog steeds in haar sandalen draagt)

Ik eet ook geen mcflurry´s meer sinds ik hoorde dat die machines helemaal niet zo goed schoongemaakt worden.. gewoon voor de zekerheid. Ik neem wel gewoon een magnum of perenijsje ofzo, ook lekker, en dan over een paar weekjes weer aan de mcflurry
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_68748932
Fijn dat de pufclub wel bevalt tessie Ik begin pas volgende week, wat ik zelf nogal raar vind eigenlijk, dan ben ik al 39 weken bij de laatste les Ik kan me niet voorstellen dat ik dán nog zin heb in dat gebeuren, maar goed.

En ik geef even toe dat ik niet van de milkshakes af kan blijven. Ik doe alles heel netjes, ik ben gestopt met roken, drinken, rood vlees eten en weet ik wat nog meer... maar milkshakes zijn echt mijn zwakke punt Zolang het niet op de officiële lijstjes van m'n vk staat, vind ik het wel prima eigenlijk. Ik vind het zoiets waar je alleen achterkomt als je bizar veel googlet (of idd op een forum zit), want in geen enkel drukwerk kan ik het terugvinden dat je het niet zou mogen. Maar goed.
pi_68749158
Oh das wel raar innepin. Bij ons 'clubje' zit ook 1 meisje en die is ook al veel verder dan de rest, zij zal ws. ook niet eens bij de laatste les zijn omdat ze dan al bevallen is. Was wat mis gegaan in de planning ofzo.
Maar de pufclubjuf houdt daar wel rekening mee door de echte belangrijke dingen nu wat naar voren te schuiven, zodat ze niet echt wat belangrijks mist. Kan bij jou dan vast ook wel!

En staan milkshakes en softijsjes dan eigenlijk niet op die standaart lijstjes? (ik heb niet eens zo'n lijstje...)
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:58:38 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68749381
Is ook zo hoor Innepin. Het zijn keuzes die je maakt. Net als dat ik het echt niet kan laten soms pate en leverworst te eten. Ja, dat mag wel, maar toch, beter van niet dacht ik.

Sommige dingen zijn onweerstaanbaar. Ik heb van F zijn milkshake laatst ook mee zitten lurken.
pi_68749503
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:54 schreef tessie het volgende:
Oh das wel raar innepin. Bij ons 'clubje' zit ook 1 meisje en die is ook al veel verder dan de rest, zij zal ws. ook niet eens bij de laatste les zijn omdat ze dan al bevallen is. Was wat mis gegaan in de planning ofzo.
Maar de pufclubjuf houdt daar wel rekening mee door de echte belangrijke dingen nu wat naar voren te schuiven, zodat ze niet echt wat belangrijks mist. Kan bij jou dan vast ook wel!
Ja zoiets was het inderdaad hier ook. Ik was ingepland voor de groep vanaf 5 mei, waarbij de mevrouw aan de telefoon nog zei dat 't eigenlijk wat aan de late kant was, "maar goed". Kreeg ik eergister (!) een brief waarin die hele 5 mei niet genoemd wordt, begindatum 12 mei Lekker handig zo.
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:02:53 #288
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68749621
Meestal staat softijs er idd wel bij ja..

Gerommel hier!
Mocht er daadwerkelijk wat gaan gebeuren horen jullie het nog..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:03:44 #289
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68749669
Ik maak me ook niet zo druk over een ijsje van de mac ofzo. Dat ding wordt zo vaak en zo enorm veel gebruikt en verschoond (en niet te vergeten getest door de Keuringsdienst) dat ik dat toch echt wel aan durf.
Bij de snackbar om de hoek heb ik dan wel weer twijfels en daar laat ik het ook maar zitten

of ben ik nu heel naief?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68749699
Ik heb ook een uitnodiging van de pufclub (die hier zwangerschapscursus heet). Ik mag 25 mei beginnen, tot 6 juli.

Het is 7 keer, waarvan 1 keer met meneer.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_68749819
Noli! Spannend!

Leverworst mag toch gewoon 1 boterham per dag trouwens? Doe ik ook af en toe wel hoor...
pi_68749884
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik maak me ook niet zo druk over een ijsje van de mac ofzo. Dat ding wordt zo vaak en zo enorm veel gebruikt en verschoond (en niet te vergeten getest door de Keuringsdienst) dat ik dat toch echt wel aan durf.
Bij de snackbar om de hoek heb ik dan wel weer twijfels en daar laat ik het ook maar zitten

of ben ik nu heel naief?
Nee hoor, ik denk er hetzelfde over!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:09:05 #293
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68749959
Ja lastig met wat wel en niet "mag". Ik kan wel zeggen, dat mijn zus verslaafd was aan milkshakes met 1 van haar zwangerschappen. Ze stuurde haar toenmalige man gewoon echt 's avonds de deur uit om te halen. Dagelijks dus

Zo nu ga ik even "klagen"
Ik heb respect voor Noli (en alle anderen die voor zijn gegaan). Ik ben het wachten nu eigenlijk wel zat . Ik ben er gewoon klaar voor! Het huis is aan kant, ik kan gewoon echt niets meer verzinnen. Dat gedoe van die oefenweëen maakt me onzeker. Het mag gewoon wel komen vind ik
En alleen al de gedachten aan dat ik over een paar dagen weer van vooraf aan kan beginnen met weer nieuwe boodschappen doen om de voorraad aan te zuiveren, opnieuw dweilen, opnieuw wassen etc., ik word gewoon gestoord van mezelf. En het kan zomaar nog 4 weken duren.. heeeellllpp!
Ik wil mijn kleine wonder gewoon nu wel eens ontmoeten

Maar goed, verder gaat het wel hoor Ik ben vast niet de eerste die hier "last' van heeft. We zijn vanmiddag trouwens weer goedgekeurd bij de verloskundige. Bloeddruk nog wel steeds hoog, maar geen eiwitten in de urine. Dus advies blijft hetzelfde, lekker zo doorgaan, zodra er wat verandert aan de bel trekken.
No more games, no more drama...
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:10:09 #294
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68750043
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:02 schreef Noli. het volgende:
Meestal staat softijs er idd wel bij ja..

Gerommel hier!
Mocht er daadwerkelijk wat gaan gebeuren horen jullie het nog..
daar houden we je wel aan hè !!!

spannend!!
No more games, no more drama...
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:18:40 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68750494
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:06 schreef tessie het volgende:
Noli! Spannend!

Leverworst mag toch gewoon 1 boterham per dag trouwens? Doe ik ook af en toe wel hoor...
Ja, maar ik kan het nooit bij die ene houden.
En dus doe ik het maar gewoon meestal niet...

*verder leest...

Oh, Rocka, op zich wellicht niet naief hoor, idd is de omloopsnelheid bij McD hoger dan bij de plaatselijke cafetaria.

*verder leest...
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:21:20 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68750675
Ik begin 19 mei met pufles, tot 14 juli. Precies de laatste dag voor mijn verlof.
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:28:01 #297
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68751067
Noli nog steeds niet bevallen? Schiet es op?

Hoe zou het met Seilram zijn?

Oh en over dat softijs, I'm just saying he, ik eet sowieso eigenlijk nooit softijs, ik kan er niet tegen, milkshakes drink ik nooit en ik eet alleen heel af en toe een swirl (en heb daar dan gelijk een week last van ) dus vanuit dat oogpunt had ik voor mezelf zoiets van nouja, laat maar hangen.

Broodjes leverworst krijg ik op zondag
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage woensdag 6 mei 2009 @ 22:44:43 #298
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_68752320
Nou, Ingrid legt de gsm wel naast bed neer! Spannend Noli, hopelijk zet het door.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_68752955
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:19 schreef huuphuup het volgende:
Duchess ik hoorde dat je eigk ook op moet passen met softijs, net als rauwmelkse kaas bijvoorbeeld. Tenzij je zelf je softijs maakt kun je het beter mijden. Ik ontwijk al een paar maanden mn geliefde mcflurry en swirls
Oh noes! Wist ik helemaal niet!

Miss bedankt voor de uitleg omtrent de Ferro roosvicé. Ik heb een eetlepel genomen en het leek net en hap appelstroop. Niet zo jammie, maar ook niet echt vies. Morgen eens proberen met jus d'orange

Ik hoor net van Juup© dat Noli's buik rommelt?! (Ik moet nog even verder bijlezen ) Spannend!!!!
Ik lees snel even verder

AE wat lijkt het me lastig die laatste loodjes! En die nieuwsgierigheid naar je kindje...!!!

Ik ben vanaaf voor het eerst naar de pufclub geweest. Kan er nog niet veel van zeggen, was meer een voorstelrondje In ieder geval is er iemand zwanger van twins en zijn er maar 2 dames die voor de 2e maal zwanger zijn, voor de rest is het allemaal de eerste keer.
De volgende les gaan we het hebben over kringspieren.

[ Bericht 23% gewijzigd door DuchessX op 06-05-2009 23:03:04 ]
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')