Wat dan wat danquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
waarom moet ik nu aan iemand van hier denken?hihi
sorry, flauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zoiets was het inderdaad hier ook. Ik was ingepland voor de groep vanaf 5 mei, waarbij de mevrouw aan de telefoon nog zei dat 't eigenlijk wat aan de late kant was, "maar goed". Kreeg ik eergister (!) een brief waarin die hele 5 mei niet genoemd wordt, begindatum 12 meiquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:54 schreef tessie het volgende:
Oh das wel raar innepin. Bij ons 'clubje' zit ook 1 meisje en die is ook al veel verder dan de rest, zij zal ws. ook niet eens bij de laatste les zijn omdat ze dan al bevallen is. Was wat mis gegaan in de planning ofzo.
Maar de pufclubjuf houdt daar wel rekening mee door de echte belangrijke dingen nu wat naar voren te schuiven, zodat ze niet echt wat belangrijks mist. Kan bij jou dan vast ook wel!
Nee hoor, ik denk er hetzelfde over!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik maak me ook niet zo druk over een ijsje van de mac ofzo. Dat ding wordt zo vaak en zo enorm veel gebruikt en verschoond (en niet te vergeten getest door de Keuringsdienst) dat ik dat toch echt wel aan durf.
Bij de snackbar om de hoek heb ik dan wel weer twijfels en daar laat ik het ook maar zitten
of ben ik nu heel naief?
daar houden we je wel aan hè !!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:02 schreef Noli. het volgende:
Meestal staat softijs er idd wel bij ja..
Gerommel hier!
Mocht er daadwerkelijk wat gaan gebeuren horen jullie het nog..![]()
Ja, maar ik kan het nooit bij die ene houden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:06 schreef tessie het volgende:
Noli! Spannend!
Leverworst mag toch gewoon 1 boterham per dag trouwens? Doe ik ook af en toe wel hoor...
Oh noes!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:19 schreef huuphuup het volgende:
Duchess ik hoorde dat je eigk ook op moet passen met softijs, net als rauwmelkse kaas bijvoorbeeld. Tenzij je zelf je softijs maakt kun je het beter mijden. Ik ontwijk al een paar maanden mn geliefde mcflurry en swirls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |