SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
She's just not that into youquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef Brighteyes het volgende:
Noli, nee, ik heb haar nog niet weer gesproken.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:31 schreef Juup© het volgende:
Ik lees mee. Interessante ontboezemingen hier
probeer ook een beetje op te vangen in een bakje.quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:53 schreef seilram het volgende:
Ik draaide vannacht om en toen had ik ineens een miniplasje vocht in bedZit ik nou in bed te plassen dacht ik. En net stond ik op en toen liep het zo in straaltjes naar beneden, terwijl ik helemaal niet moest plassen. Zo toch maar even het ziekenhuis bellen denk ik.... maar eigenlijk moet ik nog even blijven zitten. Ben pas 36,4 weken!!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
seilraM!Het zou wat zijn zeg!
Heb je al gebeld? En?
Vicky, het hoort er idd bij geloof ik. Vannacht was het weer raak. Maar nu gelukkig gewoon met mijn eigen vent.
Ieuw! Ik lust geen nananananananas..quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:33 schreef Jelief het volgende:
Ik ben benieuwd seilram!
En nools ga jij eens even ananas eten en wonderolie drinken en bitterlemon er achteraan
Drie keer raden waar wij de kinderen vrij snel op gecontroleerd hebben bij de geboorte..quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:43 schreef Tan het volgende:
Hahaha Seilram, die droomOver ontboezeming gesproken, de internist heeft mij ooit eens verteld dat ik drie borsten heb. Twee normale, en een derde onontwikkelde. Hij liet het me zien, en inderdaad, onder mijn borst zit de aanleg tot nog een tepel
Het lijkt eerder een soort bleke moedervlek, maar het veranderd ook als ik ongesteld moet worden of tijdens zwangerschap en borstvoeding.
Schijnt vaker voor te komen
ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:04 schreef Vivi het volgende:
Mag! Best wel bij de kapper, die gebruikt minder agressief spulMaar ik heb het regelmatig zelf gedaan, en BE ook
.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef Sorbootje het volgende:
@BE: Interessante droomWas je in je droom ook zwanger? Dan lijkt 69 me nog niet eens gemakkelijk, vooral voor je vriendin
![]()
Fijn van dat slapen, en van het klussen trouwens ook!quote:Afgelopen weekend als een achterlijke geklusd in huis. Was gisteravond bek- en bekaf... alles deed pijn (en dan heb ik nog echt regelmatig even rust genomen), maar het resultaat mag er zijn. Een mooie nieuwe slaapkamer! Nog drie kamers te gaan voordat mini-sorbo zich aandient.
Moet zeggen dat ik wel héérlijk heb geslapen, voor het eerst in weken. Kon ook niet anders, was echt kapot.
Merk vandaag op mijn werk dat ik mijn favoriete houding als ik in gesprek met een klant ben (rechtop, beetje naar de klant toegebogen) niet meer aan kan nemen. Pensje gaat in de weg zitten...
Ik moet nu écht even een plaatje uit mijn hoofd krijgen van dat skippyballengevechtquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ehm... zij is ook zwanger nu.
Maar ik geloof in de droom niet nee, anders was het meer een potje skippy-bal stoeien geweest!
[..]
Fijn van dat slapen, en van het klussen trouwens ook!
Gek genoeg merk ik dat ik op mijn werk veel meer last van mijn lijf/stuitje heb dan thuis.
Gisteren de hele dag geklust en gedaan, nergens last van, en nu kan ik bijna niet op of neer als ik ook maar een half uurtje op mijn stoel zit.
ik heb dit bij zwangerschap van Jade gehad... het begon bij 20 weken.. ik kreeg snachts vreselijke krampen en dacht eerst aan weeën.. maar het bleef constant.. in eerste instantie dacht ha dat het een spierscheurtje was door draaien van baby en zo... Maar de pijn kwam regelmatiger terug en werd heviger en heviger... Ook begin augustus dus toen was Jade 3 weken kreeg ik het en toen verdween de pijn niet meer, heb toen op spoed gelegen en daaruit bleek dus dat ik galstenen had.. door de hoeveelheid toegenomen hormonen tijdens zwangerschap... ze wilden me meteen opereren maar wilde liever nog even wachten ivm borstvoeding.. toen ik het begin september weer kreeg was het eerste wat ik zei.. en nu wil ik geopereerd worden.. zonde van de borstvoeding.. maar was zo gelukkig dat de oorzaak van pijn weggenomen werd.. en ik moet zeggen... het doet echt goed niet meer wakker te moeten worden van de pijn...quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:36 schreef owlet het volgende:
Karin, ik las net van je buikpijn. Nou ben ik bevooroordeeld omdat ik het nu zelf mee kamp, maar pijn hoog in de rechtenkant van je buik kan duiden op galstenen.
Zeker als de pijn 's avonds komt en een paar uur aanhoudt. Galstenen komen bij veel mensen voor en zwangerschap kan ze ook aan het licht brengen.
Een verpleegkundige omschreef ze als: "forty-fat-fertility-stones" oftewel: vaak getriggerd bij na het passeren van de 40, bij te dikke mensen en bij zwangere vrouwen. Nou zijn die eerste categoriën voor jouniet van toepassing maar de laatste wel![]()
Als je nou weer een keer zo'n pijn hebt is het misschien een goed idee om even langs de huisarts te gaan. De manier om ze op te sporen is een echo, da's ook nooit weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |