"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:43 schreef miss_sly het volgende:
Vraagje: als je babykleertjes gaat wassen, mogen die dan in de droger, of moeten die hangend drogen?
Ja, hij hoeft inderdaad nog lang niet zichzelf te gaan wonenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:49 schreef miss_sly het volgende:
Jeetje, McLaura, dan schrik je wel even. Fijn dat alles wel in orde was, en dus maar goed opletten hoe het met je gaat. Sjakie moet echt nog even blijven zitten
Ik weet het niet, het is nu in elk geval over.... Gelukkig!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:52 schreef Tan het volgende:
McLaura, dat is wel even schrikken... waren het niet heel erg hevige oefenweeën? Ik had ze ook altijd heel vroeg al, en ze deden best pijn.
Veel velours heb ik niet volgens mij, en wel veel tweedehands, dus al vaker gewassen en gedroogd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:50 schreef Tan het volgende:
|
[..]
"
Ik zou niet weten waarom niet![]()
Deed het wel altijd, maar ze krimpen nogal... vooral die velourspakjes enzo...
Vandaag een rustdagje, lekker niks doen en bijkomenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:52 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, hij hoeft inderdaad nog lang niet zichzelf te gaan wonen
Ik doe vandaag helemaal niks!
We kunnen niet allemaal zo supermeegaand en betroffen zijn als jij hahquote:
Ik was deze keer maar even de stad in. Illegaal dichtbij de Douglas geparkeerd en even heen en weer gelopen om weer bij de auto te komen met een heerlijk flesje Davidoff Wavequote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:59 schreef RockabeIIa het volgende:
McLaura, wat vervelend zeg. Misschien helpt de volgende keer een warme kruik een beetje?
Ik kan trouwens niet meer de hele dag slenteren in de stad. Misschien liet jouw lichaam je ook even weten dat het teveel was?
Morgen weer een mijlpaal. Dan is het nog maar 150 dagen groeien en wachten voor ons
Het mag op zich wel, maar je zit wel met evt. krimp. Plus, en daar kwam mijn zus mee, je was die babykleertjes veel vaker dan je eigen kleren meestal en dan zou het wel eens rap kunnen slijten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:43 schreef miss_sly het volgende:
Vraagje: als je babykleertjes gaat wassen, mogen die dan in de droger, of moeten die hangend drogen?
Een echt wollen truitje moet je niet in de droger doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:40 schreef Guuzewuus het volgende:
Gefeliciteerd Berto.
Troel, wat mag er dan niet in de droger? En moet je daarna wel nog alles strijken? Guuzweuus overweegt een droger voor als nummertje 2 er is.
Damned, dan moet ik ook eerder met verlof.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef RockabeIIa het volgende:
miss_sly, heb je inmiddels al contact gehad met je zus?
En met 34 wk met verlof is toch heerlijk! Ik las trouwens dat vrouwen die eerder met verlof gaan veel minder vaak overtijd dragen
Ja, ik heb haar gisteren gebeld en even gesproken. Helaas vanwege mijn verkoudheid/griep kon ik niet op kraamvisite, dus dat wordt aanokmend weekend. Zo jammer dat het kereltje dan al bijna een week oud is als ik hem voor het eerst zie, maar ik wil hem ook neit aansteken natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef RockabeIIa het volgende:
En met 34 wk met verlof is toch heerlijk! Ik las trouwens dat vrouwen die eerder met verlof gaan veel minder vaak overtijd dragen
Gefelicteerddddddddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:29 schreef Berto het volgende:Hier zijn we weer.
![]()
Bedankt voor jullie support. Even een kleine update.
Ik ben vannacht om 00:17 vader geworden van een zoon, Stephan. Hij woog 3776 gram en alles zat erop en eraan. Met mevrouw Berto is ook alles prima, moest gehecht worden, dus is vannacht in het ziekenhuis gebleven, ze belde zojuist dat ze opgehaald kan worden, dus ga zo weer naar het ziekenhuis om moeder en zoon op te gaan halen.
Een wat langer verhaal (met foto's natuurlijk) schrijf ik straks wel.
quote:Ohja, vader maakt het ook goed.
Het voelt niet goed, 42 weken. Je hoort of leest toch nog te vaak dat de hele zwangerschap prima is verlopen en dat er dan bij overtijd lopen toch iets niet helemaal goed gaat, er complicaties zijn. En ik heb zoiets van: een zwangerschap duurt 40 weken. Vooruit, laat het 41 weken worden, maar dat is voor mijn gevoel de limiet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:19 schreef innepin het volgende:
Miss sly, luister naar je eigen gevoel hč. En naar de deskundigenKan me heel goed voorstellen dat je toch voor verlof bij 34wk kiest!
Maar eh, je wil "echt echt niet" tot 42wk lopen? Waarom? En het is niet alsof je er echt een keuze in hebt...
Tssss waarom doe je dat niet op een dag dat ik vrij ben, dan kunnen we minimeeten in de actionquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:40 schreef Noli. het volgende:
McLaura doe je rustig aan?
*zegt de muts die vandaag zelf even naar de Centrale gaat.Iig naar de Action, misschien doet alleen die naam al iets? Manlief wou zelfs misschien nog even naar het kinderbevrijdingsfestival (in de Prinsentuin) maar ik weet niet of ík dat wel wil en/of trek.*
Ik sluit me hier bij aan, ik kon het niet zo netjes verwoorden. Ik weet ook alleen maar van achteruitgang ná 42 weken. Verder wacht ik maar gewoon af wanneer beeb zin heeft zich aan te kondigenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:28 schreef huuphuup het volgende:
Hmm ik weet niet, ik heb altijd zo opgevat van een zwangerschap duurt 37 tot 42 weken en een vrouw bevalt gemiddeld met 40 weken. Zoiets, hoewel ik als ik om heen kijk meer vrouwen ken die na de 40 weken zijn bevallen dan ervoor maar goed![]()
Ik wil zelf niet meer dan 42 weken zwanger zijn om het zo maar te zeggen, vanwege de bewezen achteruitgang van de placenta dan. Maar verder. Tsja.
*uitzondering meldt...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef RockabeIIa het volgende:
hihi hormonaal kusje dr op dan maarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:16 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat baby het toch goed doet, luna!
Met ongeduld heeft het bij mij niets te maken. Ik wacht al zoveel jaar op dit kindje, 2 weekjes meer kan ik dan ook nog wel wachten hoor. Ik ben alleen zo bang dat er iets fout gaat, en voor mijn gevoel zit dat zo rond 42 weken...hormonaal emogedoe, vermoed ik
Tot 36 wk gewerkt en "maar" 4 dagen over tijd gegaan ;-). Nu werk ik niet... dus ben benieuwd... hahaha.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Volgende keer maar action en dan een bezoekje aan Casa Di Laura, wie weet.......quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:25 schreef Noli. het volgende:
Nou....
Geen "action" na een bezoekje aan de Action..
Meid, het is ook hardstikke lang, elke dag van 9 tot 6!! Ik werk ook 3 dagen van 8-5 maar dat is thuis, en ik lig tussen de middag dan ook mooi gelijk met het grut op bed.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:29 schreef miss_sly het volgende:
peterfan, dat klinkt bekend, niet meer concentreren en mijn tijd uitzitten...nu al
Ik zal best wel een zeikerd zijn, en dat mag men dan ook gerust vinden, maar ik ben er klaar mee. Ik vind van 9-18 uur werken gewoon te lang, zelfs als ik structureel 4 dagen werk ipv 5 en dus iedere week een vrije dag opneem. Ik wil zo graag dingen doen in huis, nog eens iets leuks doen met schaap nu het nog kan samen, etc, en dat komt er allemaal niet van. 's Avonds heb ik nergens meer energie voor en kom ik met veel moeite aan het nodige zoals wassen toe. De vrijdag neem ik vrij, dus ik heb iedere week lang weekend. De eerste dag moet ik bijkomen, de tweede dag doen we iets leuks en de derde is het weer bijkomen. Ik heb alleen helemaal geen reden om minder te gaan werken, het gaat hartstikke goed met me. Dus tja...dan vind ik het moeilijk om dat te regelen. Toch denk ik dat ik iig die 34 weken ga regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |